L’obra ‘Alicia en el musical de les meravelles’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Els xiquets de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tenen una cita este diumenge, 15 de novembre, amb un dels contes clàssics més famosos de tots els temps que arriba a la localitat en forma de musical per a tots els públics i molt especialment per al públic menut.

 

I és que arriba al Centre Cultural TívoliAlicia en el musical de les meravelles’, de la mà de la companyia valenciana Trencadís. La funció tindrà lloc cap a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, estan disponibles en este enllaç. Des de la regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades per via telemàtica i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Amb text i lletres de Josep Mollá i direcció artística a càrrec de José Tomàs Chàfer, l’actriu Mary Porcar es fica en la pell d’Alicia per a acompanyar als xiquets que assistisquen en un viatge que va des de les pantalles als llibres, des de Youtube al poder de la imaginació i des dels personatges «reals» de les xarxes socials fins als éssers més fantàstics. 

 

Per a la celebració d’espectacles teatrals, l’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Cultura, té activat el protocol amb les mesures de prevenció enfront del Covid-19.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.