L’obra ‘Alicia en el musical de les meravelles’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Els xiquets de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tenen una cita este diumenge, 15 de novembre, amb un dels contes clàssics més famosos de tots els temps que arriba a la localitat en forma de musical per a tots els públics i molt especialment per al públic menut.

 

I és que arriba al Centre Cultural TívoliAlicia en el musical de les meravelles’, de la mà de la companyia valenciana Trencadís. La funció tindrà lloc cap a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, estan disponibles en este enllaç. Des de la regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades per via telemàtica i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Amb text i lletres de Josep Mollá i direcció artística a càrrec de José Tomàs Chàfer, l’actriu Mary Porcar es fica en la pell d’Alicia per a acompanyar als xiquets que assistisquen en un viatge que va des de les pantalles als llibres, des de Youtube al poder de la imaginació i des dels personatges «reals» de les xarxes socials fins als éssers més fantàstics. 

 

Per a la celebració d’espectacles teatrals, l’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Cultura, té activat el protocol amb les mesures de prevenció enfront del Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.