L’obra ‘Alicia en el musical de les meravelles’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Els xiquets de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tenen una cita este diumenge, 15 de novembre, amb un dels contes clàssics més famosos de tots els temps que arriba a la localitat en forma de musical per a tots els públics i molt especialment per al públic menut.

 

I és que arriba al Centre Cultural TívoliAlicia en el musical de les meravelles’, de la mà de la companyia valenciana Trencadís. La funció tindrà lloc cap a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, estan disponibles en este enllaç. Des de la regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades per via telemàtica i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Amb text i lletres de Josep Mollá i direcció artística a càrrec de José Tomàs Chàfer, l’actriu Mary Porcar es fica en la pell d’Alicia per a acompanyar als xiquets que assistisquen en un viatge que va des de les pantalles als llibres, des de Youtube al poder de la imaginació i des dels personatges «reals» de les xarxes socials fins als éssers més fantàstics. 

 

Per a la celebració d’espectacles teatrals, l’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Cultura, té activat el protocol amb les mesures de prevenció enfront del Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.