L’obra ‘Alicia en el musical de les meravelles’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Els xiquets de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tenen una cita este diumenge, 15 de novembre, amb un dels contes clàssics més famosos de tots els temps que arriba a la localitat en forma de musical per a tots els públics i molt especialment per al públic menut.

 

I és que arriba al Centre Cultural TívoliAlicia en el musical de les meravelles’, de la mà de la companyia valenciana Trencadís. La funció tindrà lloc cap a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, estan disponibles en este enllaç. Des de la regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades per via telemàtica i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Amb text i lletres de Josep Mollá i direcció artística a càrrec de José Tomàs Chàfer, l’actriu Mary Porcar es fica en la pell d’Alicia per a acompanyar als xiquets que assistisquen en un viatge que va des de les pantalles als llibres, des de Youtube al poder de la imaginació i des dels personatges «reals» de les xarxes socials fins als éssers més fantàstics. 

 

Per a la celebració d’espectacles teatrals, l’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Cultura, té activat el protocol amb les mesures de prevenció enfront del Covid-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.