L’obra ‘Alicia en el musical de les meravelles’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Els xiquets de Burjassot, en l’Horta Nord (València), tenen una cita este diumenge, 15 de novembre, amb un dels contes clàssics més famosos de tots els temps que arriba a la localitat en forma de musical per a tots els públics i molt especialment per al públic menut.

 

I és que arriba al Centre Cultural TívoliAlicia en el musical de les meravelles’, de la mà de la companyia valenciana Trencadís. La funció tindrà lloc cap a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, estan disponibles en este enllaç. Des de la regidoria de Cultura s’anima a l’adquisició de les entrades per via telemàtica i, en cas d’acudir a la taquilla, l’única forma possible de pagament serà a través de targeta bancària.

 

Amb text i lletres de Josep Mollá i direcció artística a càrrec de José Tomàs Chàfer, l’actriu Mary Porcar es fica en la pell d’Alicia per a acompanyar als xiquets que assistisquen en un viatge que va des de les pantalles als llibres, des de Youtube al poder de la imaginació i des dels personatges «reals» de les xarxes socials fins als éssers més fantàstics. 

 

Per a la celebració d’espectacles teatrals, l’Ajuntament de Burjassot, des de la regidoria de Cultura, té activat el protocol amb les mesures de prevenció enfront del Covid-19.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.

L’ingrés mínim vital aconseguix a 93.539 llars valencianes i creix un 20% en un any

L'ingrés mínim vital va arribar al març a 93.539 llars de la Comunitat Valenciana, prop d'un 20% més que un any abans, en un context d'augment generalitzat d'esta prestació social a Espanya.

Condemnat a nou anys de presó per una onada d’incendis a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant condemna a nou anys de presó a un home per una sèrie d'incendis a la Vila Joiosa en 2023 i 2024, amb risc per a veïns i locals.

Compromís acusa el Consell de retallar recursos en el jutjat que investiga la dana

Compromís acusa el Consell de reduir mitjans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa penal per la dana i advertix que no acceptarà que hi haja impunitat.