12 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

L’obra de Bob Pop obri la nova temporada del teatre El Musical de València

 

Encara que durant el mes de juliol ja va obrir temporalment les portes per a acollir el Festival de Titelles i la jornada inaugural de Club Mutant, el Teatre El Musical (TEM) reprendrà oficialment la seua activitat regular a partir del pròxim diumenge, 6 de setembre.

 

Eixe dia, cap a les 20.30 hores, la sala del Cabanyal-Canyamelar inaugurarà la seua nova temporada amb ‘Els dies aliens de Bob Pop’, un muntatge en el que el popular crític televisiu repassa la seua vida partint de diaris propis i també d’altres persones, tot això sense guió i amb grans dosis d’improvisació.

 

‘Els dies aliens’ va ser un dels espectacles afectats en el seu moment pel tancament dels teatres a causa de la crisi sanitària, i ara es convertirà en la punta de la llança d’una programació que s’avança un mes a les previsions habituals, i que s’estendrà fins el mes que ve de desembre.

 

Un monòleg divertit i sincer

En paraules dels seus responsables, «’Els dies aliens’ és un espectacle de veus i memòria, un monòleg carregat de literatura i una aclaparadora sinceritat, a demés d’humor i una capacitat d’anàlisi i síntesi sorprenent. És Bob Pop en estat pur, un collage d’experiències de la mà i la mirada d’una de les personalitats més transgressores i mordaces dels últims anys».

 

En 2010 va escriure la seua única novel·la fins hui, ‘Mansos’, i des d’eixe moment ha signat diferents assajos periodístics i d’humor, amb esment especial per als seus diaris literaris ‘Dies aliens’, publicats entre 2017 i el 2018, i l’autèntic germen de l’obra que este cap de setmana obrirà la programació del TEM. En ella, Bob Pop està acompanyat per noms tan importants com els de l’últim Premi Nacional de Teatre, Andrés Lima, en la direcció, o el mateix Andreu Buenafuente com a productor a través de la companyia El Terrat.

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.