L’obra de Bob Pop obri la nova temporada del teatre El Musical de València

 

Encara que durant el mes de juliol ja va obrir temporalment les portes per a acollir el Festival de Titelles i la jornada inaugural de Club Mutant, el Teatre El Musical (TEM) reprendrà oficialment la seua activitat regular a partir del pròxim diumenge, 6 de setembre.

 

Eixe dia, cap a les 20.30 hores, la sala del Cabanyal-Canyamelar inaugurarà la seua nova temporada amb ‘Els dies aliens de Bob Pop’, un muntatge en el que el popular crític televisiu repassa la seua vida partint de diaris propis i també d’altres persones, tot això sense guió i amb grans dosis d’improvisació.

 

‘Els dies aliens’ va ser un dels espectacles afectats en el seu moment pel tancament dels teatres a causa de la crisi sanitària, i ara es convertirà en la punta de la llança d’una programació que s’avança un mes a les previsions habituals, i que s’estendrà fins el mes que ve de desembre.

 

Un monòleg divertit i sincer

En paraules dels seus responsables, «’Els dies aliens’ és un espectacle de veus i memòria, un monòleg carregat de literatura i una aclaparadora sinceritat, a demés d’humor i una capacitat d’anàlisi i síntesi sorprenent. És Bob Pop en estat pur, un collage d’experiències de la mà i la mirada d’una de les personalitats més transgressores i mordaces dels últims anys».

 

En 2010 va escriure la seua única novel·la fins hui, ‘Mansos’, i des d’eixe moment ha signat diferents assajos periodístics i d’humor, amb esment especial per als seus diaris literaris ‘Dies aliens’, publicats entre 2017 i el 2018, i l’autèntic germen de l’obra que este cap de setmana obrirà la programació del TEM. En ella, Bob Pop està acompanyat per noms tan importants com els de l’últim Premi Nacional de Teatre, Andrés Lima, en la direcció, o el mateix Andreu Buenafuente com a productor a través de la companyia El Terrat.

Últimes notícies

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.