10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

L’obra de Bob Pop obri la nova temporada del teatre El Musical de València

 

Encara que durant el mes de juliol ja va obrir temporalment les portes per a acollir el Festival de Titelles i la jornada inaugural de Club Mutant, el Teatre El Musical (TEM) reprendrà oficialment la seua activitat regular a partir del pròxim diumenge, 6 de setembre.

 

Eixe dia, cap a les 20.30 hores, la sala del Cabanyal-Canyamelar inaugurarà la seua nova temporada amb ‘Els dies aliens de Bob Pop’, un muntatge en el que el popular crític televisiu repassa la seua vida partint de diaris propis i també d’altres persones, tot això sense guió i amb grans dosis d’improvisació.

 

‘Els dies aliens’ va ser un dels espectacles afectats en el seu moment pel tancament dels teatres a causa de la crisi sanitària, i ara es convertirà en la punta de la llança d’una programació que s’avança un mes a les previsions habituals, i que s’estendrà fins el mes que ve de desembre.

 

Un monòleg divertit i sincer

En paraules dels seus responsables, «’Els dies aliens’ és un espectacle de veus i memòria, un monòleg carregat de literatura i una aclaparadora sinceritat, a demés d’humor i una capacitat d’anàlisi i síntesi sorprenent. És Bob Pop en estat pur, un collage d’experiències de la mà i la mirada d’una de les personalitats més transgressores i mordaces dels últims anys».

 

En 2010 va escriure la seua única novel·la fins hui, ‘Mansos’, i des d’eixe moment ha signat diferents assajos periodístics i d’humor, amb esment especial per als seus diaris literaris ‘Dies aliens’, publicats entre 2017 i el 2018, i l’autèntic germen de l’obra que este cap de setmana obrirà la programació del TEM. En ella, Bob Pop està acompanyat per noms tan importants com els de l’últim Premi Nacional de Teatre, Andrés Lima, en la direcció, o el mateix Andreu Buenafuente com a productor a través de la companyia El Terrat.

Últimes notícies

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.

Neva a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb temperatures sota zero

El dia de Nadal ha portat neu generalitzada per damunt de 700 metres a l'interior nord de Castelló, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc.

Sorprés a San Isidro amb 6 quilos de marihuana quan anaven a detindre-li per una brutal pallissa a Cox

La Guàrdia Civil ha localitzat a San Isidro una maleta amb 6 quilos de cabdells de marihuana i 12.000 euros quan anava a detindre a un home per una agressió comesa a l'agost a Cox. El jutge ha decretat la llibertat amb càrrecs per al detingut i la seua parella.

Del Botànic al Ventorro: el nou breviari del llenguatge polític valencià

El vocabulari polític valencià s'ha omplit de llocs, sigles i noms que sintetitzen episodis recents. De la DANA a les Corts, el llenguatge reordena el debat.

Pérez Llorca coincidix amb el rei i demana diàleg davant la tensió que causa fastig

Pérez Llorca ha recolzat el missatge de Felip VI, advertint del fastig que provoca la tensió política i defenent el diàleg, el consens i l'enteniment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i sud de València i per neu a l’interior de Castelló

Aemet ha establit per a este dijous avise groc per pluges intenses en el litoral nord d'Alacant i sud de València, i per nevades a l'interior nord de Castelló.

Nadal amb pluges en el sud de València i nord d’Alacant i descens de les màximes

Cels nuvolosos i precipitacions persistents en els litorals del sud de València i nord d'Alacant, amb cota de neu entre 1.200 i 1.400 metres i mar en augment.

Avís groc per pluges en el nord d’Alacant i nevades a l’interior de Castelló

Aemet ha establit l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant, amb fins a 30 l/m² en una hora i 80 en dotze. També ha activat l'avís per nevades a l'interior nord de Castelló, amb 8 cm des de 700 metres.