L’obra de Bob Pop obri la nova temporada del teatre El Musical de València

 

Encara que durant el mes de juliol ja va obrir temporalment les portes per a acollir el Festival de Titelles i la jornada inaugural de Club Mutant, el Teatre El Musical (TEM) reprendrà oficialment la seua activitat regular a partir del pròxim diumenge, 6 de setembre.

 

Eixe dia, cap a les 20.30 hores, la sala del Cabanyal-Canyamelar inaugurarà la seua nova temporada amb ‘Els dies aliens de Bob Pop’, un muntatge en el que el popular crític televisiu repassa la seua vida partint de diaris propis i també d’altres persones, tot això sense guió i amb grans dosis d’improvisació.

 

‘Els dies aliens’ va ser un dels espectacles afectats en el seu moment pel tancament dels teatres a causa de la crisi sanitària, i ara es convertirà en la punta de la llança d’una programació que s’avança un mes a les previsions habituals, i que s’estendrà fins el mes que ve de desembre.

 

Un monòleg divertit i sincer

En paraules dels seus responsables, «’Els dies aliens’ és un espectacle de veus i memòria, un monòleg carregat de literatura i una aclaparadora sinceritat, a demés d’humor i una capacitat d’anàlisi i síntesi sorprenent. És Bob Pop en estat pur, un collage d’experiències de la mà i la mirada d’una de les personalitats més transgressores i mordaces dels últims anys».

 

En 2010 va escriure la seua única novel·la fins hui, ‘Mansos’, i des d’eixe moment ha signat diferents assajos periodístics i d’humor, amb esment especial per als seus diaris literaris ‘Dies aliens’, publicats entre 2017 i el 2018, i l’autèntic germen de l’obra que este cap de setmana obrirà la programació del TEM. En ella, Bob Pop està acompanyat per noms tan importants com els de l’últim Premi Nacional de Teatre, Andrés Lima, en la direcció, o el mateix Andreu Buenafuente com a productor a través de la companyia El Terrat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.