L’obra de Bob Pop obri la nova temporada del teatre El Musical de València

 

Encara que durant el mes de juliol ja va obrir temporalment les portes per a acollir el Festival de Titelles i la jornada inaugural de Club Mutant, el Teatre El Musical (TEM) reprendrà oficialment la seua activitat regular a partir del pròxim diumenge, 6 de setembre.

 

Eixe dia, cap a les 20.30 hores, la sala del Cabanyal-Canyamelar inaugurarà la seua nova temporada amb ‘Els dies aliens de Bob Pop’, un muntatge en el que el popular crític televisiu repassa la seua vida partint de diaris propis i també d’altres persones, tot això sense guió i amb grans dosis d’improvisació.

 

‘Els dies aliens’ va ser un dels espectacles afectats en el seu moment pel tancament dels teatres a causa de la crisi sanitària, i ara es convertirà en la punta de la llança d’una programació que s’avança un mes a les previsions habituals, i que s’estendrà fins el mes que ve de desembre.

 

Un monòleg divertit i sincer

En paraules dels seus responsables, «’Els dies aliens’ és un espectacle de veus i memòria, un monòleg carregat de literatura i una aclaparadora sinceritat, a demés d’humor i una capacitat d’anàlisi i síntesi sorprenent. És Bob Pop en estat pur, un collage d’experiències de la mà i la mirada d’una de les personalitats més transgressores i mordaces dels últims anys».

 

En 2010 va escriure la seua única novel·la fins hui, ‘Mansos’, i des d’eixe moment ha signat diferents assajos periodístics i d’humor, amb esment especial per als seus diaris literaris ‘Dies aliens’, publicats entre 2017 i el 2018, i l’autèntic germen de l’obra que este cap de setmana obrirà la programació del TEM. En ella, Bob Pop està acompanyat per noms tan importants com els de l’últim Premi Nacional de Teatre, Andrés Lima, en la direcció, o el mateix Andreu Buenafuente com a productor a través de la companyia El Terrat.

Últimes notícies

Detenen a Alcoi una dona per explotar sexualment altres dones en un pis

Una dona de 34 anys ha sigut detinguda a Alcoi per gestionar un pis on explotava sexualment dones estrangeres, aprofitant la seua vulnerabilitat i situació irregular.

El CGPJ ajorna la decisió sobre les queixes contra la jutgessa de la DANA de València

La Comissió Permanent del CGPJ ha decidit ajornar la resolució sobre les tres queixes disciplinàries contra la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA de València per a estudiar amb més detall la voluminosa documentació del cas. Les queixes provenen de la exconsellera Salomé Pradas, de l’ex secretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso i de l’advocat Rubén Gisbert.

Rafael Rubio nega ser ‘RR’ i reclama arxivar la seua imputació en el cas Azud

L’exsubdelegat del Govern i exregidor socialista Rafael Rubio ha sol·licitat al jutjat l’arxiu dels delictes de suborn i blanqueig que se li atribuïxen en el cas Azud, en considerar que els indicis són insuficients, especialment la suposada associació a les sigles ‘RR’.

Aemet activa avís taronja dimecres a València per fortes pluges i pedra gran

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja a la província de València per ruixats intensos de fins a 40 l/m2 en una hora i pedra de fins a 4 centímetres, sobretot en l’interior i el prelitoral.

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.