Segueixen les obres en les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va iniciar el 25 de juliol, la segona fase de les obres de renovació de via en diferents trams en superfície de les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia.

Davant l’inici de les obres, planificades en els mesos d’estiu, quan hi ha menys viatgers i viatgeres, FGV ha previst oferir servei d’autobús substitutori en aquells trajectes en els quals Metrovalencia ha de realitzar corts parcials del servei ferroviari, a causa dels treballs de manteniment i millora de via.

En línia 1 (Castelló-Bétera) els treballs previstos afecten del 25 de juliol al 31 d’agost el tram Alginet-Castelló i del 8 d’agost al 31 d’agost a la connexió entre Entroncament i Bétera.

En línia 2 (Llíria-Torrent Avinguda) les obres començaren el 25 de juliol fins al 3 d’agost, en el tram L’Eliana-Llíria, i del 4 d’agost al 21 d’agost, entre Les Carolines i Font del Gerro.

En línia 3 (Rafelbunyol-Aeroport) els talls del servei començaren el 25 de juliol i es prolongaran fins al 31 d’agost entre les estacions de Rafelbunyol i Alboraia Peris Aragó.

Aquest servei substitutori d’autobús no s’oferirà quan hi haja servei nocturn especial per ser divendres, dissabte o vespra de festiu.

Es recomana a les persones usuàries que s’informen del pas dels trens, de la ubicació de les parades dels autobusos i de les freqüències dels mateixos en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia i en facebook @metrovalencia.fgv o l’App oficial de Metrovalencia.

En cada estació de metro FGV ha previst a la disposició de les persones usuàries informadors per a facilitar l’accés a les parades d’autobús i realitzar transbord, atés que algunes d’aquestes parades, per impossibilitat física d’accés dels vehicles, no es troben en la mateixa estació del tren.

Actuacions previstes

Per a executar aquestes actuacions la Generalitat ha pressupostat més de 32 milions d’euros, IVA inclòs, amb l’objectiu de renovar diferents trams d’aquestes línies i aconseguir una millora substancial del servei ferroviari en matèria de seguretat, comoditat i puntualitat.

Amb aquesta intervenció, la primera fase de la qual es va dur a terme a l’abril d’enguany, s’actua sobre aparells de via (desviaments, fuites, travessies, etcètera.) i passos a nivell, amb trànsit de vehicles, encara que també per als vianants i entre andanes.

Aquestes actuacions s’han previst amb la finalitat de fer front a la deterioració que sofreixen aquests elements, provocat pel pas del temps i les condicions climatològiques. Tant els aparells de via com els passos a nivell són els punts de la xarxa que majors problemes generen al servei de manteniment, per la qual cosa requereixen ser reemplaçats a curt o mitjà termini.

Últimes notícies

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.

El València Basket posa a prova la ressaca europea a Saragossa per a afermar-se com a segon de l’ACB

El València Basket visita a un Casademont Zaragoza en dificultats en un partit ajornat clau per a consolidar la segona plaça de la Lliga Endesa i comprovar l'efecte del seu recent Final Four de l'Eurolliga.

El capità del vaixell afonat en Komodo amb una família valenciana va comprar la seua llicència, segons la cort

Un tribunal indonesi condemna a 3,5 anys de presó al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, després de concloure que va comprar la seua llicència sense formació i va actuar amb negligència conscient.

Pérez Llorca acusa el Govern de desemparar als regants alacantins per les retallades del Tajo-Segura

Juanfran Pérez Llorca retrau al Govern central una situació de desemparament prolongat cap als regants valencians per la reducció de cabals del transvasament Tajo-Segura i reclama un gran pacte nacional de l'aigua.