Oci nocturn i Generalitat arriben a un acord perquè el sector reòbriga

 

El sector de l’oci nocturn i la Generalitat han conseguit este divendres un acord per a la publicació, dimecres que ve 9 de desembre, d’una resolució que permeta la reobertura «amb caràcter immediat» dels establiments prestant servici d’hostaleria.

 

L’Assemblea de l’Acampada de l’Oci Nocturn CV i el govern autonòmic han arribat a un punt en comú este divendres, en la tercera reunió de la ronda de negociació per a buscar una solució al sector, després de mesos d’obligat tancament degut a l’evolució del coronavirus.

 

Segons ha detallat l’organització en un comunicat, els representants de la Generalitat en la negociació han traslladat als empresaris que es publicarà una resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) que permetrà l’obertura dels establiments el pròxim dia 9 desembre.

 

«Satisfacció per l’acord conseguit»

L’Assemblea, que amenaçava amb acampar en la plaça de Manises si no es trobava una solució que permetera la reobertura, ha expressat la seua «satisfacció per l’acord conseguit», després de la reunió amb representants de la Conselleria de Justícia i d’Economia Sostenible.

 

L’organització ha agraït la faena dels treballadors i empresaris que conformen este col·lectiu, ja que «gràcies a la seua resposta i la seua mobilització a les províncies d’Alacant, Castelló i València, han fet possible que s’arribe a un acord amb la Generalitat i els locals d’oci puguen obrir les seues portes prestant servicis d’hostaleria amb caràcter immediat».

 

Finalment, ha demanat al sector «la major altura de mires i exemplaritat» perquè la recuperació de l’activitat siga «amb tot el rigor i aplicant totes les mesures preventives».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.