14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Oci nocturn i Generalitat arriben a un acord perquè el sector reòbriga

 

El sector de l’oci nocturn i la Generalitat han conseguit este divendres un acord per a la publicació, dimecres que ve 9 de desembre, d’una resolució que permeta la reobertura «amb caràcter immediat» dels establiments prestant servici d’hostaleria.

 

L’Assemblea de l’Acampada de l’Oci Nocturn CV i el govern autonòmic han arribat a un punt en comú este divendres, en la tercera reunió de la ronda de negociació per a buscar una solució al sector, després de mesos d’obligat tancament degut a l’evolució del coronavirus.

 

Segons ha detallat l’organització en un comunicat, els representants de la Generalitat en la negociació han traslladat als empresaris que es publicarà una resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) que permetrà l’obertura dels establiments el pròxim dia 9 desembre.

 

«Satisfacció per l’acord conseguit»

L’Assemblea, que amenaçava amb acampar en la plaça de Manises si no es trobava una solució que permetera la reobertura, ha expressat la seua «satisfacció per l’acord conseguit», després de la reunió amb representants de la Conselleria de Justícia i d’Economia Sostenible.

 

L’organització ha agraït la faena dels treballadors i empresaris que conformen este col·lectiu, ja que «gràcies a la seua resposta i la seua mobilització a les províncies d’Alacant, Castelló i València, han fet possible que s’arribe a un acord amb la Generalitat i els locals d’oci puguen obrir les seues portes prestant servicis d’hostaleria amb caràcter immediat».

 

Finalment, ha demanat al sector «la major altura de mires i exemplaritat» perquè la recuperació de l’activitat siga «amb tot el rigor i aplicant totes les mesures preventives».

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts