Oci nocturn i Generalitat arriben a un acord perquè el sector reòbriga

 

El sector de l’oci nocturn i la Generalitat han conseguit este divendres un acord per a la publicació, dimecres que ve 9 de desembre, d’una resolució que permeta la reobertura «amb caràcter immediat» dels establiments prestant servici d’hostaleria.

 

L’Assemblea de l’Acampada de l’Oci Nocturn CV i el govern autonòmic han arribat a un punt en comú este divendres, en la tercera reunió de la ronda de negociació per a buscar una solució al sector, després de mesos d’obligat tancament degut a l’evolució del coronavirus.

 

Segons ha detallat l’organització en un comunicat, els representants de la Generalitat en la negociació han traslladat als empresaris que es publicarà una resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) que permetrà l’obertura dels establiments el pròxim dia 9 desembre.

 

«Satisfacció per l’acord conseguit»

L’Assemblea, que amenaçava amb acampar en la plaça de Manises si no es trobava una solució que permetera la reobertura, ha expressat la seua «satisfacció per l’acord conseguit», després de la reunió amb representants de la Conselleria de Justícia i d’Economia Sostenible.

 

L’organització ha agraït la faena dels treballadors i empresaris que conformen este col·lectiu, ja que «gràcies a la seua resposta i la seua mobilització a les províncies d’Alacant, Castelló i València, han fet possible que s’arribe a un acord amb la Generalitat i els locals d’oci puguen obrir les seues portes prestant servicis d’hostaleria amb caràcter immediat».

 

Finalment, ha demanat al sector «la major altura de mires i exemplaritat» perquè la recuperació de l’activitat siga «amb tot el rigor i aplicant totes les mesures preventives».

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.