L’oci nocturn pot reobrir en horari diürn per a oferir activitats «compatibles amb la seua llicència»

 

Els locals d’oci nocturn podran fer activitats de restauració i hostaleria «compatibles amb la seua llicència o autorització» en horari diürn i l’espai de la pista es podrà destinar a instal·lar taules, ja que el ball no està permés i les persones que consumisquen sempre hauran d’estar assegudes.

 

En concret, els locals podran tornar a servir copes i fer les activitats que duien a terme normalment, encara que no podran dedicar-se a altres diferents de restauració, segons han precisat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

D’esta forma s’explica en una resolució de les Conselleries de Sanitat i Justícia, publicada este dimecres en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) extraordinari, que explica que l’exercici de l’activitat «s’ajustarà a les mesures preventives, limitacions d’aforament i altres condicions establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració, incloses les limitacions horàries».

 

Podran posar taules en la pista de ball

L’autorització, que està en vigor des del moment de la seua publicació en el DOGV, serà aplicable als establiments de sales de festes, discoteques i sales de ball, que acrediten a través de la presentació d’una declaració responsable davant de l’Ajuntament que les pistes de ball estan ocupades per taules i cadires, guardant els aforaments i distàncies disposats en les mesures establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració.

 

«En els locals amb espai destinat a pista de ball o similar, no podrà ser destinat a l’ús habitual, però podrà ser usat per a instal·lar taules o agrupacions de taules. No es permet el ball i el consum serà sempre assegut en taula», detalla la resolució.

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.