L’oci nocturn pot reobrir en horari diürn per a oferir activitats «compatibles amb la seua llicència»

 

Els locals d’oci nocturn podran fer activitats de restauració i hostaleria «compatibles amb la seua llicència o autorització» en horari diürn i l’espai de la pista es podrà destinar a instal·lar taules, ja que el ball no està permés i les persones que consumisquen sempre hauran d’estar assegudes.

 

En concret, els locals podran tornar a servir copes i fer les activitats que duien a terme normalment, encara que no podran dedicar-se a altres diferents de restauració, segons han precisat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

D’esta forma s’explica en una resolució de les Conselleries de Sanitat i Justícia, publicada este dimecres en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) extraordinari, que explica que l’exercici de l’activitat «s’ajustarà a les mesures preventives, limitacions d’aforament i altres condicions establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració, incloses les limitacions horàries».

 

Podran posar taules en la pista de ball

L’autorització, que està en vigor des del moment de la seua publicació en el DOGV, serà aplicable als establiments de sales de festes, discoteques i sales de ball, que acrediten a través de la presentació d’una declaració responsable davant de l’Ajuntament que les pistes de ball estan ocupades per taules i cadires, guardant els aforaments i distàncies disposats en les mesures establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració.

 

«En els locals amb espai destinat a pista de ball o similar, no podrà ser destinat a l’ús habitual, però podrà ser usat per a instal·lar taules o agrupacions de taules. No es permet el ball i el consum serà sempre assegut en taula», detalla la resolució.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.