L’oci nocturn pot reobrir en horari diürn per a oferir activitats «compatibles amb la seua llicència»

 

Els locals d’oci nocturn podran fer activitats de restauració i hostaleria «compatibles amb la seua llicència o autorització» en horari diürn i l’espai de la pista es podrà destinar a instal·lar taules, ja que el ball no està permés i les persones que consumisquen sempre hauran d’estar assegudes.

 

En concret, els locals podran tornar a servir copes i fer les activitats que duien a terme normalment, encara que no podran dedicar-se a altres diferents de restauració, segons han precisat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

D’esta forma s’explica en una resolució de les Conselleries de Sanitat i Justícia, publicada este dimecres en el Diari Oficial de la Generalitat (DOGV) extraordinari, que explica que l’exercici de l’activitat «s’ajustarà a les mesures preventives, limitacions d’aforament i altres condicions establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració, incloses les limitacions horàries».

 

Podran posar taules en la pista de ball

L’autorització, que està en vigor des del moment de la seua publicació en el DOGV, serà aplicable als establiments de sales de festes, discoteques i sales de ball, que acrediten a través de la presentació d’una declaració responsable davant de l’Ajuntament que les pistes de ball estan ocupades per taules i cadires, guardant els aforaments i distàncies disposats en les mesures establides per la normativa sanitària vigent per als establiments d’hostaleria i restauració.

 

«En els locals amb espai destinat a pista de ball o similar, no podrà ser destinat a l’ús habitual, però podrà ser usat per a instal·lar taules o agrupacions de taules. No es permet el ball i el consum serà sempre assegut en taula», detalla la resolució.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.