15.4 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

L’octava setmana del curs escolar valencià acaba amb 326 classes tancades

 

En l’octava setmana del curs, del 26 al 30 d’octubre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts del territori valencià sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència. És a dir, s’han vist afectades un total de 326 classes.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs l’octava setmana del curs sense cap aula parcialment, o totalment confinada el 80,1 %, això és: 1.478.

 

Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant l’octava setmana de curs, grups que estan parcialment, o totalment, confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En esta setmana del curs, s’ha determinat el confinament de 326 grups de 202 centres educatius, s’han desconfinat 146 grups de 85 centres educatius i continuen confinats, d’altres setmanes, 242 grups de 165 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats, totalment o parcialment, a l’acabament de l’octava setmana de curs ha sigut de 568 grups de 367 centres educatius.

Últimes notícies

València tanca demà parcs, jardins i cementeris per alerta taronja de pluges

L'Ajuntament de València tancarà des de les 08.00 del diumenge parcs, jardins i cementeris davant l'alerta taronja per pluges i suspén les activitats esportives a l'aire lliure.

Desmantellen una plantació de marihuana en una nau industrial de Massanassa (València)

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana en una nau de Massanassa (València) i ha detingut a tres hòmens d'entre 20 i 62 anys. Es van intervindre 1.550 plantes i un sistema complet de cultiu interior amb enganxament il·legal a la xarxa elèctrica.

Detinguda a Elx per vendre temporades completes pirates de telenovel·les en Milanuncios

Una dona de 52 anys ha sigut detinguda a Elx per vendre còpies pirates de telenovel·les a través de Milanuncios. S'han intervingut 1.300 Dvds, set discos durs i un ordinador.

Casa 47 tira a caminar: així operarà la nova empresa pública de vivenda i sòl

Casa 47 ha arrancat després de la transformació de Sepes i preveu invertir 13.000 milions en deu anys. Hi haurà un pilot de 171 vivendes i un portal de sol·licituds l'any vinent.

Naturgy posa en marxa a Sagunt un centre de control remot per als seus 17 cicles combinats

Naturgy ha posat en marxa a Sagunt un centre de control remot que opera en temps real els seus 17 cicles combinats després d'invertir uns 8 milions. La instal·lació centralitza maniobres crítiques, reforça la seguretat del subministrament i gestiona una potència de 7,4 GW.

Precipitacions febles i persistents en el sud de València i nord d’Alacant

Cels molt nuvolosos i precipitacions febles a moderades, més contínues en el sud de València i nord d'Alacant. Mínimes en ascens i vent de nord-est en la costa

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.