11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Vall d’Uixó obri una borsa d’ocupació per a la Llar Sagrada Família

? L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha obert la convocatòria per a crear una borsa d’ocupació temporal d’operari/a de serveis múltiples en la Llar Sagrada Família. El termini d’inscripció finalitza el 25 de maig i el procés selectiu constarà de dos proves eliminatòries i mèrits (formació i experiència relacionada amb el lloc de treball).

? La regidora de Recursos Humans, Zaida Moreno, ha assenyalat que la borsa “servirà per a cobrir llocs d’ocupació temporals, per vacances, baixes o pics de treball, en les tasques de neteja de la residència de majors, bugaderia o preparació del menjador”.

? La taxa ordinària és de 20,20 euros, encara que s’obtindrà una bonificació del 50% per discapacitat igual o superior al 33% o per ser una persona desocupada de llarga duració, així com una reducció del 75% en el cas de complir tots dos supòsits. El pagament es pot realitzar mitjançant autoliquidació en la web de l’Ajuntament, directament en les entitats bancàries associades o amb targeta en l’OAC.

?️ Les sol·licituds es poden presentar fins al 25 de maig a través de la seu electrònica (amb certificat digital) o en l’OAC amb cita prèvia. Junt amb la instància s’ha de presentar una fotocòpia del DNI i el justificant del pagament de la taxa per participació.

? Les bases completes de la borsa es poden consultar en la següent adreça web: http://www.lavallduixo.es/…/bolsa-operariosas-de…

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.