La Vall d’Uixó obri una borsa d’ocupació per a la Llar Sagrada Família

? L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha obert la convocatòria per a crear una borsa d’ocupació temporal d’operari/a de serveis múltiples en la Llar Sagrada Família. El termini d’inscripció finalitza el 25 de maig i el procés selectiu constarà de dos proves eliminatòries i mèrits (formació i experiència relacionada amb el lloc de treball).

? La regidora de Recursos Humans, Zaida Moreno, ha assenyalat que la borsa “servirà per a cobrir llocs d’ocupació temporals, per vacances, baixes o pics de treball, en les tasques de neteja de la residència de majors, bugaderia o preparació del menjador”.

? La taxa ordinària és de 20,20 euros, encara que s’obtindrà una bonificació del 50% per discapacitat igual o superior al 33% o per ser una persona desocupada de llarga duració, així com una reducció del 75% en el cas de complir tots dos supòsits. El pagament es pot realitzar mitjançant autoliquidació en la web de l’Ajuntament, directament en les entitats bancàries associades o amb targeta en l’OAC.

?️ Les sol·licituds es poden presentar fins al 25 de maig a través de la seu electrònica (amb certificat digital) o en l’OAC amb cita prèvia. Junt amb la instància s’ha de presentar una fotocòpia del DNI i el justificant del pagament de la taxa per participació.

? Les bases completes de la borsa es poden consultar en la següent adreça web: http://www.lavallduixo.es/…/bolsa-operariosas-de…

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.