La Vall d’Uixó obri una borsa d’ocupació per a la Llar Sagrada Família

? L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha obert la convocatòria per a crear una borsa d’ocupació temporal d’operari/a de serveis múltiples en la Llar Sagrada Família. El termini d’inscripció finalitza el 25 de maig i el procés selectiu constarà de dos proves eliminatòries i mèrits (formació i experiència relacionada amb el lloc de treball).

? La regidora de Recursos Humans, Zaida Moreno, ha assenyalat que la borsa “servirà per a cobrir llocs d’ocupació temporals, per vacances, baixes o pics de treball, en les tasques de neteja de la residència de majors, bugaderia o preparació del menjador”.

? La taxa ordinària és de 20,20 euros, encara que s’obtindrà una bonificació del 50% per discapacitat igual o superior al 33% o per ser una persona desocupada de llarga duració, així com una reducció del 75% en el cas de complir tots dos supòsits. El pagament es pot realitzar mitjançant autoliquidació en la web de l’Ajuntament, directament en les entitats bancàries associades o amb targeta en l’OAC.

?️ Les sol·licituds es poden presentar fins al 25 de maig a través de la seu electrònica (amb certificat digital) o en l’OAC amb cita prèvia. Junt amb la instància s’ha de presentar una fotocòpia del DNI i el justificant del pagament de la taxa per participació.

? Les bases completes de la borsa es poden consultar en la següent adreça web: http://www.lavallduixo.es/…/bolsa-operariosas-de…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.