La Vall d’Uixó obri una borsa d’ocupació per a la Llar Sagrada Família

? L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha obert la convocatòria per a crear una borsa d’ocupació temporal d’operari/a de serveis múltiples en la Llar Sagrada Família. El termini d’inscripció finalitza el 25 de maig i el procés selectiu constarà de dos proves eliminatòries i mèrits (formació i experiència relacionada amb el lloc de treball).

? La regidora de Recursos Humans, Zaida Moreno, ha assenyalat que la borsa “servirà per a cobrir llocs d’ocupació temporals, per vacances, baixes o pics de treball, en les tasques de neteja de la residència de majors, bugaderia o preparació del menjador”.

? La taxa ordinària és de 20,20 euros, encara que s’obtindrà una bonificació del 50% per discapacitat igual o superior al 33% o per ser una persona desocupada de llarga duració, així com una reducció del 75% en el cas de complir tots dos supòsits. El pagament es pot realitzar mitjançant autoliquidació en la web de l’Ajuntament, directament en les entitats bancàries associades o amb targeta en l’OAC.

?️ Les sol·licituds es poden presentar fins al 25 de maig a través de la seu electrònica (amb certificat digital) o en l’OAC amb cita prèvia. Junt amb la instància s’ha de presentar una fotocòpia del DNI i el justificant del pagament de la taxa per participació.

? Les bases completes de la borsa es poden consultar en la següent adreça web: http://www.lavallduixo.es/…/bolsa-operariosas-de…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Inescop impulsa la formació d’experts africans en cuir sostenible a Elda

Inescop ha format a Elda a professionals del cuir i calçat de Tanzània, Uganda i Etiòpia en control de qualitat, sostenibilitat i noves metodologies de treball dins d'un projecte europeu.

Dimecres amb núvols alts, possible pols en suspensió i ruixats en el nord interior de la Comunitat

Este dimecres s'esperen intervals de núvols mitjans i alts en la Comunitat Valenciana, possibles boires i pols en suspensió en el sud i ruixats aïllats a l'interior nord, amb temperatures en lleuger ascens.

Un expert de la UPV resta alarma al terratrémol d’Ontinyent i el considera un fenomen normal

Un catedràtic de Geofísica de la UPV explica que el terratrémol de 3,5 graus registrat a Ontinyent és habitual en la zona i demana tranquil·litat a la població.

Ontinyent registra un terratrémol de magnitud 3,5 sentit en tot el municipi

Ontinyent ha registrat un terratrémol de magnitud 3,5, sentit en tot el municipi, dins d'una sèrie de huit sismes en poques hores que han despertat a part de la població.

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.