La Vall d’Uixó obri una borsa d’ocupació per a la Llar Sagrada Família

? L’Ajuntament de la Vall d’Uixó ha obert la convocatòria per a crear una borsa d’ocupació temporal d’operari/a de serveis múltiples en la Llar Sagrada Família. El termini d’inscripció finalitza el 25 de maig i el procés selectiu constarà de dos proves eliminatòries i mèrits (formació i experiència relacionada amb el lloc de treball).

? La regidora de Recursos Humans, Zaida Moreno, ha assenyalat que la borsa “servirà per a cobrir llocs d’ocupació temporals, per vacances, baixes o pics de treball, en les tasques de neteja de la residència de majors, bugaderia o preparació del menjador”.

? La taxa ordinària és de 20,20 euros, encara que s’obtindrà una bonificació del 50% per discapacitat igual o superior al 33% o per ser una persona desocupada de llarga duració, així com una reducció del 75% en el cas de complir tots dos supòsits. El pagament es pot realitzar mitjançant autoliquidació en la web de l’Ajuntament, directament en les entitats bancàries associades o amb targeta en l’OAC.

?️ Les sol·licituds es poden presentar fins al 25 de maig a través de la seu electrònica (amb certificat digital) o en l’OAC amb cita prèvia. Junt amb la instància s’ha de presentar una fotocòpia del DNI i el justificant del pagament de la taxa per participació.

? Les bases completes de la borsa es poden consultar en la següent adreça web: http://www.lavallduixo.es/…/bolsa-operariosas-de…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.