L’ocupació d’UCI es manté sobre el 63% mentres els ingressos pugen al 41,74% en territori valencià

 

El percentatge de llits UCI ocupats per pacients Covid-19 es manté este dilluns en el 63,21%, mentres que l’ocupació en planta ha pujat des del divendres un punt i se situa en el 41,74%. No obstant això, el mes de febrer s’estrena amb un descens de la incidència acumulada en els últims 14 dies.

 

D’esta manera, els hospitals valencians tenen ingressats en crítics a un total de 787 malalts de coronavirus, el 63,21% dels llits UCI. D’esta manera, ha baixat huit centèsimes respecte al passat divendres el percentatge era del 63,29% dels recursos, amb 781 ingressos, i és la comunitat més saturada després de La Rioja i la ciutat autònoma de Melilla i lluny del 45,30% de mitjana nacional.

 

Per part seua, l’ocupació en planta per malalts Covid-19 és del 41,74%, ja que en l’actualitat hi ha 5.207 persones ingressades enfront de les 5.083 del divendres. D’esta manera, és la comunitat que té major pressió hospitalària i quasi doblega al 24,96% de mitjana nacional. En les últimes 24 hores s’han registrat 403 pacients amb coronavirus enfront dels 261 que han sigut donats d’alta.

 

La incidència acumulada ha baixat

No obstant això, la incidència acumulada ha baixat des del divendres des dels 1.431 casos als 1.352,22. Tot i este descens, el territori valencià continua liderant este indicador de l’evolució de la pandèmia, que marca una mitjana de 865,67 casos en Espanya.

 

D’igual manera, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, continua baixant i se situa en el 27,78% enfront del 28,79% del divendres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.