L’ocupació d’UCI es manté sobre el 63% mentres els ingressos pugen al 41,74% en territori valencià

 

El percentatge de llits UCI ocupats per pacients Covid-19 es manté este dilluns en el 63,21%, mentres que l’ocupació en planta ha pujat des del divendres un punt i se situa en el 41,74%. No obstant això, el mes de febrer s’estrena amb un descens de la incidència acumulada en els últims 14 dies.

 

D’esta manera, els hospitals valencians tenen ingressats en crítics a un total de 787 malalts de coronavirus, el 63,21% dels llits UCI. D’esta manera, ha baixat huit centèsimes respecte al passat divendres el percentatge era del 63,29% dels recursos, amb 781 ingressos, i és la comunitat més saturada després de La Rioja i la ciutat autònoma de Melilla i lluny del 45,30% de mitjana nacional.

 

Per part seua, l’ocupació en planta per malalts Covid-19 és del 41,74%, ja que en l’actualitat hi ha 5.207 persones ingressades enfront de les 5.083 del divendres. D’esta manera, és la comunitat que té major pressió hospitalària i quasi doblega al 24,96% de mitjana nacional. En les últimes 24 hores s’han registrat 403 pacients amb coronavirus enfront dels 261 que han sigut donats d’alta.

 

La incidència acumulada ha baixat

No obstant això, la incidència acumulada ha baixat des del divendres des dels 1.431 casos als 1.352,22. Tot i este descens, el territori valencià continua liderant este indicador de l’evolució de la pandèmia, que marca una mitjana de 865,67 casos en Espanya.

 

D’igual manera, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, continua baixant i se situa en el 27,78% enfront del 28,79% del divendres.

Últimes notícies

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.