12.1 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

L’ocupació d’UCI es manté sobre el 63% mentres els ingressos pugen al 41,74% en territori valencià

 

El percentatge de llits UCI ocupats per pacients Covid-19 es manté este dilluns en el 63,21%, mentres que l’ocupació en planta ha pujat des del divendres un punt i se situa en el 41,74%. No obstant això, el mes de febrer s’estrena amb un descens de la incidència acumulada en els últims 14 dies.

 

D’esta manera, els hospitals valencians tenen ingressats en crítics a un total de 787 malalts de coronavirus, el 63,21% dels llits UCI. D’esta manera, ha baixat huit centèsimes respecte al passat divendres el percentatge era del 63,29% dels recursos, amb 781 ingressos, i és la comunitat més saturada després de La Rioja i la ciutat autònoma de Melilla i lluny del 45,30% de mitjana nacional.

 

Per part seua, l’ocupació en planta per malalts Covid-19 és del 41,74%, ja que en l’actualitat hi ha 5.207 persones ingressades enfront de les 5.083 del divendres. D’esta manera, és la comunitat que té major pressió hospitalària i quasi doblega al 24,96% de mitjana nacional. En les últimes 24 hores s’han registrat 403 pacients amb coronavirus enfront dels 261 que han sigut donats d’alta.

 

La incidència acumulada ha baixat

No obstant això, la incidència acumulada ha baixat des del divendres des dels 1.431 casos als 1.352,22. Tot i este descens, el territori valencià continua liderant este indicador de l’evolució de la pandèmia, que marca una mitjana de 865,67 casos en Espanya.

 

D’igual manera, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, continua baixant i se situa en el 27,78% enfront del 28,79% del divendres.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.