L’ocupació d’UCI es manté sobre el 63% mentres els ingressos pugen al 41,74% en territori valencià

 

El percentatge de llits UCI ocupats per pacients Covid-19 es manté este dilluns en el 63,21%, mentres que l’ocupació en planta ha pujat des del divendres un punt i se situa en el 41,74%. No obstant això, el mes de febrer s’estrena amb un descens de la incidència acumulada en els últims 14 dies.

 

D’esta manera, els hospitals valencians tenen ingressats en crítics a un total de 787 malalts de coronavirus, el 63,21% dels llits UCI. D’esta manera, ha baixat huit centèsimes respecte al passat divendres el percentatge era del 63,29% dels recursos, amb 781 ingressos, i és la comunitat més saturada després de La Rioja i la ciutat autònoma de Melilla i lluny del 45,30% de mitjana nacional.

 

Per part seua, l’ocupació en planta per malalts Covid-19 és del 41,74%, ja que en l’actualitat hi ha 5.207 persones ingressades enfront de les 5.083 del divendres. D’esta manera, és la comunitat que té major pressió hospitalària i quasi doblega al 24,96% de mitjana nacional. En les últimes 24 hores s’han registrat 403 pacients amb coronavirus enfront dels 261 que han sigut donats d’alta.

 

La incidència acumulada ha baixat

No obstant això, la incidència acumulada ha baixat des del divendres des dels 1.431 casos als 1.352,22. Tot i este descens, el territori valencià continua liderant este indicador de l’evolució de la pandèmia, que marca una mitjana de 865,67 casos en Espanya.

 

D’igual manera, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, continua baixant i se situa en el 27,78% enfront del 28,79% del divendres.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.