15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Noves ofertes laborals en el Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva

 

El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, capital de la Costera (València), ha donat a conéixer noves ofertes laborals, l’última d’elles respon a un lloc de treball com a programador/a informàtic en una empresa d’Ontinyent.

 

Esta oferta destinada a enginyers tècnics, pèrits i ajudants titulats, és de jornada completa i horari a convindre, integrant-se en l’equip de treball encarregat de fer el desenvolupament i ajustos necessaris en programes informàtics.

 

A demés, els últims dies també s’han publicat altres ofertes com ara dos llocs de treball de mecànic i electromecànic de manteniment per a una empresa de Carcaixent, un lloc de relacions laborals per a una altra empresa de Carcaixent, un lloc de cuidador/a de persones amb diversitat funcional psíquica en Enguera (contracte d’1 a 6 mesos amb jornada completa) i un lloc de treball d’educador/a per a vivenda tutelada amb persones amb discapacitat psíquica també en Enguera (jornada completa, a torns i salari segons conveni).

 

Els interessats en estes ofertes o en descobrir les altres opcions publicades en el Portal d’Ocupació poden accedir a la pàgina xativa.portalemp.com per a obtindre més informació.

Últimes notícies

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.

Detingut en l’aeroport de Manises amb 102 càpsules d’heroïna en el seu organisme

La Policia Nacional ha detingut a Manises a un passatger amb 102 càpsules d'heroïna en el seu organisme, amb un pes total de 1.140 grams. L'home, de 37 anys, ha ingressat a la presó preventiva per un presumpte delicte de narcotràfic.

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.