14.3 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva amplia el Fons d’Ajudes Parèntesis per a ajudar a les empreses locals

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), va aprovar, en la sessió plenària de dijous passat, la proposta de la Delegació d’Hisenda de consignar 150.000 euros per a la modificació de crèdit, pel mateix valor, per tal d’atendre, amb subvencions pròpies, a les empreses locals.

 

Encara que el consistori es va comprometre a consignar 124.000 euros, ha sigut voluntat del govern local incrementar a 150.000 euros l’aportació municipal per a poder atendre totes les ajudes que se sol·liciten i que cap empresa local, que complisca els requisits, quede fora d’estes subvencions. Amb esta aportació, l’Ajuntament d’Oliva distribuirà un total de 854.000 euros.

 

Així mateix, des del Departament d’Hisenda, que encapçala la regidora de l’àrea i vicealcaldessa del municipi, Ana Morell, s’ha decretat la modificació del calendari fiscal dels rebuts d’Ocupació de Domini Públic i de la Recollida de Fem. Els rebuts no es faran efectius al mes d’abril, sinó que s’endarreriran fins al mes de setembre.

 

L’objectiu del consistori de la Safor

Amb esta mesura es pretén garantir el termini amb el que les empreses puguen retornar a la seua activitat, i beneficiar-se de les ajudes anunciades per les respectives administracions, incloses les de l’Ajuntament d’Oliva.

 

Així mateix, ja s’ha signat l’inici d’expedient per a descomptar dels rebuts del fem la part proporcional que correspon al període de tancament de l’activitat a conseqüència de les restriccions davant l’increment de contagis pel Covid-19.

 

«Des del govern local estem recolzant a les empreses locals i per això hem ampliat voluntàriament la borsa d’ajudes a les empreses, així mateix estem treballant en un Pla de Reactivació Econòmica, perquè hem de superar esta pandèmia enfortint la competitivitat de les empreses locals», ha assenyalat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

Últimes notícies

Vox rebutja el ‘circ mediàtic’ i negociarà amb discreció amb el PP en la Comunitat Valenciana

Vox ha assegurat que evitarà el 'circ mediàtic' i que negociarà 'amb discreció' amb el PP després de la dimissió de Carlos Mazón. Demana al PP un candidat per a obrir una negociació ordenada i centrada en l'estabilitat.

Manifestació el 29 de novembre a València exigirà l’enjudiciament de Mazón i la reconstrucció després de la DANA

Organitzacions socials convoquen una marxa el 29 de novembre a València per a exigir l'enjudiciament de Carlos Mazón i la reconstrucció social després de la DANA. Hi haurà concentracions l'11 i 17 i una campanya de plantació d'oliveres en memòria i solidaritat.

El Atticgo Elx repetix triomf a Skopje (19-25) i segella el passe a octaus

L'equip il·licità ha vençut de nou al HC Gjorche Petrov-WHC AD Skopje i ha aconseguit el bitllet a octaus de la EHF Copa Europea amb un global de +9.

El Circuit Ricardo Tormo decidix el títol de Moto2 entre Diogo Moreira i Manu González

El GP Motul de la Comunitat Valenciana (14-16 de novembre) tanca la temporada amb el títol de Moto2 en joc entre Diogo Moreira i Manu González, separats per 24 punts.

El PSPV ha acusat el PP d’abandonar els mercats municipals de València

El PSPV ha denunciat deterioració, avaries i falta de manteniment en els mercats municipals de València. Ruzafa s'ha convertit en l'exemple més visible per un ascensor inoperatiu durant mesos.

Feijóo confia en la negociació amb Vox a València: ‘eixirà tot bé’

Alberto Núñez Feijóo ha dit que 'eixirà tot bé' en ser preguntat per la negociació amb Vox a la Comunitat Valenciana. PP i Vox han obert contactes per a acordar el relleu de Carlos Mazón quatre dies després de la seua dimissió.

El PSPV denuncia que el Consell manté sense executar 1.370 milions del pressupost Dana

A tres mesos de tancar l'exercici, només s'han reconegut obligacions pel 42% i s'ha pagat el 31% dels fons. El PSPV critica el baix ritme en àrees socials.

Moleiro destaca el seu gran moment i l’ajuda dels seus companys al Vila-real

L'extrem groc suma quatre gols i dos assistències i assegura que l'adaptació ha sigut més ràpida per estar envoltat de qualitat. Valora el triomf a Cornellà després de la derrota a Xipre i demana mantindre el nivell.