L’Ajuntament d’Oliva amplia el Fons d’Ajudes Parèntesis per a ajudar a les empreses locals

 

L’Ajuntament d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), va aprovar, en la sessió plenària de dijous passat, la proposta de la Delegació d’Hisenda de consignar 150.000 euros per a la modificació de crèdit, pel mateix valor, per tal d’atendre, amb subvencions pròpies, a les empreses locals.

 

Encara que el consistori es va comprometre a consignar 124.000 euros, ha sigut voluntat del govern local incrementar a 150.000 euros l’aportació municipal per a poder atendre totes les ajudes que se sol·liciten i que cap empresa local, que complisca els requisits, quede fora d’estes subvencions. Amb esta aportació, l’Ajuntament d’Oliva distribuirà un total de 854.000 euros.

 

Així mateix, des del Departament d’Hisenda, que encapçala la regidora de l’àrea i vicealcaldessa del municipi, Ana Morell, s’ha decretat la modificació del calendari fiscal dels rebuts d’Ocupació de Domini Públic i de la Recollida de Fem. Els rebuts no es faran efectius al mes d’abril, sinó que s’endarreriran fins al mes de setembre.

 

L’objectiu del consistori de la Safor

Amb esta mesura es pretén garantir el termini amb el que les empreses puguen retornar a la seua activitat, i beneficiar-se de les ajudes anunciades per les respectives administracions, incloses les de l’Ajuntament d’Oliva.

 

Així mateix, ja s’ha signat l’inici d’expedient per a descomptar dels rebuts del fem la part proporcional que correspon al període de tancament de l’activitat a conseqüència de les restriccions davant l’increment de contagis pel Covid-19.

 

«Des del govern local estem recolzant a les empreses locals i per això hem ampliat voluntàriament la borsa d’ajudes a les empreses, així mateix estem treballant en un Pla de Reactivació Econòmica, perquè hem de superar esta pandèmia enfortint la competitivitat de les empreses locals», ha assenyalat la vicealcaldessa i regidora d’Hisenda, Ana Morell.

Últimes notícies

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.
FILMOTECA D'ESTIU