12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Oliva cancel·la el Campament dels Reis Mags per la progressió de la pandèmia

 

El Campament dels Reis Mags que tindria lloc l’1, 2 i 3 de gener en el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha cancel·lat per motius sanitaris. L’objectiu d’este acte era oferir als més menuts una activitat lúdica i festiva, que complia les mesures de seguretat.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha assegurat la Conselleria de Salut ha recomanat a les poblacions amb major incidència, cancel·lar els actes presencials massius. Per tal motiu, l’Ajuntament d’Oliva ha decidit anul·lar el Campament dels Reis Mags, però continuarà avant amb la retransmissió en diferit de l’arribada de ses majestats a Oliva.

 

«No volem que cap xiquet d’Oliva es quede sense disfrutar de l’esperit nadalenc i de la màgia dels Reis Mags, per tal motiu, els més menuts podran vore per Comarcal TV de la retransmissió del viatge de ses majestats des d’Orient a Oliva» ha afirmat Yolanda Navarro.

 

La regidora ha afegit que «són moments molt canviants i des de l’Ajuntament estem treballant incasablement per adaptar-nos a les circumstàncies i que la màgia de Nadal continue viva tant el major com en menuts».

Últimes notícies

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet