Oliva cancel·la el Campament dels Reis Mags per la progressió de la pandèmia

 

El Campament dels Reis Mags que tindria lloc l’1, 2 i 3 de gener en el Centre Polivalent d’Oliva, en la comarca de la Safor (València), s’ha cancel·lat per motius sanitaris. L’objectiu d’este acte era oferir als més menuts una activitat lúdica i festiva, que complia les mesures de seguretat.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha assegurat la Conselleria de Salut ha recomanat a les poblacions amb major incidència, cancel·lar els actes presencials massius. Per tal motiu, l’Ajuntament d’Oliva ha decidit anul·lar el Campament dels Reis Mags, però continuarà avant amb la retransmissió en diferit de l’arribada de ses majestats a Oliva.

 

«No volem que cap xiquet d’Oliva es quede sense disfrutar de l’esperit nadalenc i de la màgia dels Reis Mags, per tal motiu, els més menuts podran vore per Comarcal TV de la retransmissió del viatge de ses majestats des d’Orient a Oliva» ha afirmat Yolanda Navarro.

 

La regidora ha afegit que «són moments molt canviants i des de l’Ajuntament estem treballant incasablement per adaptar-nos a les circumstàncies i que la màgia de Nadal continue viva tant el major com en menuts».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.