Anuncios

Oltra anuncia 11 milions d’euros en subvencions socials per a fer front el Covid-19

 

El Consell aprovarà de manera imminent un decret de concessió directa de subvencions a centres, habitatges tutelats i entitats d’iniciativa social per a fer front a les necessitats extraordinàries derivades de la pandèmia, al que es destinarà 10,9 milions.

 

Ho ha anunciat la vicepresidenta del Consell i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, en la comissió de Política Social de les Corts Valencianes, a on ha comparegut per a informar sobre la situació de les residències de majors en relació amb la pandèmia de coronavirus.

Anuncios

 

«La pandèmia no per a i les actuacions que duem a terme tampoc», ha assegurat Oltra, qui ha agregat que un mínim del 50% de les noves subvencions anirà destinat a cobrir el cost del personal addicional contractat, i a l’esforç dels professionals que treballen cada dia en situacions molt difícils.

 

Es compensarà econòmicament l’esforç del personal sanitari

Esta quantia abastarà els costos salarials bruts (inclosos els pagaments a la Seguretat Social corresponents a l’empresa) del personal contractat de manera addicional per a substituir les baixes produïdes pel Covid-19 o per les hores extraordinàries.

 

La resta de la quantia, ha dit Oltra, cobrirà les adquisicions de material, com a tauletes i televisions, que possibilite que les persones residents puguen viure amb millor privacitat, mantindre la seua autonomia i facilitar el contacte amb l’exterior i les seues famílies.

 

La vicepresidenta ha anunciat també que este divendres el ple del Consell aprovarà el decret llei per a compensar econòmicament l’esforç fet pel personal sanitari i sociosanitari públic durant l’anterior estat d’alarma, i ha demanat el suport dels grups parlamentaris per a validar-lo en Les Corts.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un miler d’aspirants acudix al càsting d’extres d’Embullats en Ciutat de la Llum

Prop d'un miler de persones ha participat en el càsting de figuració per al rodatge de la superproducció musical Embullats en els estudis Ciutat de la Llum i altres enclavaments d'Alacant.

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.
Anuncios