Oltra espera començar a «vore la llum en dos, tres o quatre mesos» amb les vacunes

 

La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha valorat que s’inicie la campanya de vacunació del coronavirus a final de desembre, i ha expressat el seu desig de començar a «vore la llum al final del túnel en dos, tres o quatre mesos», però ha demanat «paciència». «Això no vol dir que el dia 28 isquem tots sense mascareta», ha afirmat.

 

Oltra no s’ha pronunciat sobre si eixe dia s’iniciarà la vacunació en el territori valencià, però s’ha referit a les paraules de Ximo Puig, qui ha dit que estem preparats per a rebre, emmagatzemar, distribuir i administrar 600.000 dosi de la vacuna Pfizer enfront del Covid-19.

 

Oltra ha explicat que al principi, pensaven que arribaria al gener, però ha apuntat que l’anunci de Illa va en la línia del de la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, que va afirmar que el 27, 28 i 29 de desembre començaria la vacunació en Europa. En este sentit, ha valorat que s’haja decidit començar el primer dia.

 

«La meta s’avança una miqueta més», ha manifestat Oltra, però ha incidit en què això «no vol dir que el dia 28 anem tots sense mascareta. Comencen les vacunacions, però això no serà la porga de Sant Benito. Paciència. Arribarà el moment en què tinguem una certa normalitat en les nostres vides», ha agregat.

Últimes notícies

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.