Oltra insistix en apostar per mesures «més estrictes» enfront del virus: «Ens estem jugant la salut»

 

La vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha reiterat que és partidària d’aplicar mesures «més estrictes» per a frenar l’expansió del coronavirus: «Ens estem jugant la salut i la vida de milers de persones».

 

La consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives este dimarts ha mantingut una reunió amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per a tractar sobre els servicis socials d’atenció primària en València i ha contestat a les preguntes dels mitjans sobre les noves restriccions sol·licitades per algunes comunitats autònomes.

 

En concret, se li ha demanat la seua opinió sobre la sol·licitud d’Astúries de tornar a un confinament domiciliari. Sobre este tema, Oltra ha assenyalat: «S’ha d’anar veient. Jo per descomptat soc partidària d’adoptar mesures més estrictes, ho porte dient tota la setmana que cal anar per davant del virus, no per darrere».

 

En este sentit, ha instat a mirar als països de l’entorn d’Espanya per a tindre «una pista» de cap a on poden anar les mesures. És a dir, amb escoles obertes, «perquè els xiquets es puga formar i tinguen una certa normalitat», però hi ha altres espais socials que són on el virus es propaga a on hauríem de pegar una volta».

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.