Oltra insistix en apostar per mesures «més estrictes» enfront del virus: «Ens estem jugant la salut»

 

La vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha reiterat que és partidària d’aplicar mesures «més estrictes» per a frenar l’expansió del coronavirus: «Ens estem jugant la salut i la vida de milers de persones».

 

La consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives este dimarts ha mantingut una reunió amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per a tractar sobre els servicis socials d’atenció primària en València i ha contestat a les preguntes dels mitjans sobre les noves restriccions sol·licitades per algunes comunitats autònomes.

 

En concret, se li ha demanat la seua opinió sobre la sol·licitud d’Astúries de tornar a un confinament domiciliari. Sobre este tema, Oltra ha assenyalat: «S’ha d’anar veient. Jo per descomptat soc partidària d’adoptar mesures més estrictes, ho porte dient tota la setmana que cal anar per davant del virus, no per darrere».

 

En este sentit, ha instat a mirar als països de l’entorn d’Espanya per a tindre «una pista» de cap a on poden anar les mesures. És a dir, amb escoles obertes, «perquè els xiquets es puga formar i tinguen una certa normalitat», però hi ha altres espais socials que són on el virus es propaga a on hauríem de pegar una volta».

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.