Oltra insistix en apostar per mesures «més estrictes» enfront del virus: «Ens estem jugant la salut»

 

La vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha reiterat que és partidària d’aplicar mesures «més estrictes» per a frenar l’expansió del coronavirus: «Ens estem jugant la salut i la vida de milers de persones».

 

La consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives este dimarts ha mantingut una reunió amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per a tractar sobre els servicis socials d’atenció primària en València i ha contestat a les preguntes dels mitjans sobre les noves restriccions sol·licitades per algunes comunitats autònomes.

 

En concret, se li ha demanat la seua opinió sobre la sol·licitud d’Astúries de tornar a un confinament domiciliari. Sobre este tema, Oltra ha assenyalat: «S’ha d’anar veient. Jo per descomptat soc partidària d’adoptar mesures més estrictes, ho porte dient tota la setmana que cal anar per davant del virus, no per darrere».

 

En este sentit, ha instat a mirar als països de l’entorn d’Espanya per a tindre «una pista» de cap a on poden anar les mesures. És a dir, amb escoles obertes, «perquè els xiquets es puga formar i tinguen una certa normalitat», però hi ha altres espais socials que són on el virus es propaga a on hauríem de pegar una volta».

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.