17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Oltra insistix en apostar per mesures «més estrictes» enfront del virus: «Ens estem jugant la salut»

 

La vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, ha reiterat que és partidària d’aplicar mesures «més estrictes» per a frenar l’expansió del coronavirus: «Ens estem jugant la salut i la vida de milers de persones».

 

La consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives este dimarts ha mantingut una reunió amb l’alcalde de València, Joan Ribó, per a tractar sobre els servicis socials d’atenció primària en València i ha contestat a les preguntes dels mitjans sobre les noves restriccions sol·licitades per algunes comunitats autònomes.

 

En concret, se li ha demanat la seua opinió sobre la sol·licitud d’Astúries de tornar a un confinament domiciliari. Sobre este tema, Oltra ha assenyalat: «S’ha d’anar veient. Jo per descomptat soc partidària d’adoptar mesures més estrictes, ho porte dient tota la setmana que cal anar per davant del virus, no per darrere».

 

En este sentit, ha instat a mirar als països de l’entorn d’Espanya per a tindre «una pista» de cap a on poden anar les mesures. És a dir, amb escoles obertes, «perquè els xiquets es puga formar i tinguen una certa normalitat», però hi ha altres espais socials que són on el virus es propaga a on hauríem de pegar una volta».

Últimes notícies

Robles (Compromís) ha exigit a Catalá que expulse a la regidora de Vox pels seus tuits racistes

La portaveu de Compromís ha exigit a María José Catalá expulsar a la regidora de Vox Cecilia Herrero pels seus 'tuits racistes' i ha alertat del to polític del govern municipal. A més, s'ha sumat a protestes veïnals i ha reclamat mesures en vivenda i mobilitat.

El Vila-real busca acomiadar-se en Leverkusen de la Champions amb el seu primer triomf

El Vila-real tanca el seu decebedor retorn a la Lliga de Campions en el camp del Bayer Leverkusen, ja sense opcions, davant un rival que necessita guanyar per a continuar viu.

Baldoví rebutja la ronda de Pérez Llorca i nega una foto de normalitat amb Mazón aforat

El síndic de Compromís ha sigut l'únic portaveu que no ha acudit a la ronda de trobades del president. Ha condicionat qualsevol gest al fet que Mazón deixe Les Corts o passe a no adscrits.

Vox s’entén amb Pérez Llorca i blinda acords sobre immigració i pacte verd

José María Llanos ha assegurat que el president ha ratificat el pacte d'investidura, amb rebuig al pacte verd i a l'acord amb Mercosur. Vox ha advertit que vigilarà infraestructures hídriques després de la DANA de 2024 i ha proposat limitar homologacions acadèmiques estrangeres.

El PSPV ix decebut i demana a Pérez Llorca un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV ha eixit decebut de la seua reunió amb Pérez Llorca i li ha reclamat un cordó sanitari enfront de Vox. A més, ha demanat acceptar el finançament estatal proposta.

Guido Rodríguez, desé campió del món a jugar al València

El fitxatge de Guido Rodríguez eleva a deu els campions del món que han vestit la samarreta del València. El migcampista busca minuts per a estar en la llista de l'Argentina.

Etta Eyong, del Llevant: de 6 gols en 10 jornades a una sequera des d’octubre

El davanter del Llevant va passar d'una arrancada fulgurant, amb sis gols i tres assistències en deu jornades, a no marcar en LaLiga des d'octubre de 2025. El tècnic manté la confiança i demana centrar el focus en l'equip.

Mercadona manté el seu lideratge en gran consum amb el 29,5% de quota en 2025, segons NIQ

Mercadona es manté líder en gran consum amb un 29,5% de quota en 2025, igual que en 2024, però millora la seua posició relativa. En línia, Amazon lidera per valor amb un 36,6% i Mercadona arriba al 9,8%.