La OMS aconsella evitar les reunions familiars en Nadal

 

L’Oficina regional per a Europa de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha dit este divendres que el més segur des d’un punt de vista sanitari és no visitar a altres familiars en les festes nadalenques i quedarse en casa. «Hi ha una diferència entre el que les autoritats et permeten fer i el que hauries de fer. El més segur ara és quedar-se en casa», ha recomanat en un comunicat el director de l’OMS-Europa, Hans Kluge.

 

Kluge ha apel·lat a l’«esperit col·lectiu» mostrat durant la pandèmia de coronavirus per a suportar els possibles impactes en la salut mental, producte de les restriccions i confinaments decretats els mesos que pot agreujar-se amb l’arribada de les festes de Nadal.

 

«Reconeix que encara que separat dels teus sers estimats, no estàs a soles. Reaviva l’esperit col·lectiu que hi ha hagut durant la crisi: comunica’t, connecta, secunda», ha ressaltat Kluge.

 

El director de l’oficina europea de l’OMS, amb seu a Copenhaguen, ha recordat el «terrible» impacte de la pandèmia, amb 23 milions de casos en el continent i més de mig milió de morts, mentres la transmissió continua «intensa i àmplia» i es registren les taxes més altes de nous casos en tota la crisi.

Últimes notícies

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.