La OMS aconsella evitar les reunions familiars en Nadal

 

L’Oficina regional per a Europa de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha dit este divendres que el més segur des d’un punt de vista sanitari és no visitar a altres familiars en les festes nadalenques i quedarse en casa. «Hi ha una diferència entre el que les autoritats et permeten fer i el que hauries de fer. El més segur ara és quedar-se en casa», ha recomanat en un comunicat el director de l’OMS-Europa, Hans Kluge.

 

Kluge ha apel·lat a l’«esperit col·lectiu» mostrat durant la pandèmia de coronavirus per a suportar els possibles impactes en la salut mental, producte de les restriccions i confinaments decretats els mesos que pot agreujar-se amb l’arribada de les festes de Nadal.

 

«Reconeix que encara que separat dels teus sers estimats, no estàs a soles. Reaviva l’esperit col·lectiu que hi ha hagut durant la crisi: comunica’t, connecta, secunda», ha ressaltat Kluge.

 

El director de l’oficina europea de l’OMS, amb seu a Copenhaguen, ha recordat el «terrible» impacte de la pandèmia, amb 23 milions de casos en el continent i més de mig milió de morts, mentres la transmissió continua «intensa i àmplia» i es registren les taxes més altes de nous casos en tota la crisi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.