10 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Pablo Iglesias dedica el seu minut d’or en el debat a llegir la carta d’una valenciana

PABLO IGLESIAS

Pablo Iglesias durant el seu minut d’or | Antena 3

El candidat d’Unides Podemos a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha assegurat que «pot haver-hi un govern que defense a la gent» després de llegir en la seua última intervenció del debat electoral una carta en la que una xica valenciana explica les seues dificultats del dia a dia. Ha sigut una de les poques referències a València durant el debat.

 

«La gent comença a estar un poc farta dels minuts d’or dels polítics, per això dedicaré el meu a donar-li veu a una de les milions de persones que ens està veient», ha dit Iglesias en el debat organitzat este dilluns per la nit per l’Acadèmia de Televisió, previ a les eleccions del 10 de novembre.

 

El líder d’Unides Podem ha llegit una carta d’una jove valenciana de 28 anys que, diu, no ha conseguit una faena del que va estudiar, no pot independitzar-se perquè els lloguers estan alts i té, a més, una minusvalidesa per la que se sent discriminada laboralment.

 

«L’any passat vaig tindre un brot i vaig continuar venint a treballar; ho vaig fer perquè tenia por a l’acomiadament», explicava esta jove en la carta llegida per Iglesias.

 

El candidat a la Presidència del Govern ha demanat als ciutadans que no es deixen convéncer pels que diuen que no es poden canviar les coses, perquè, ha afegit, «pot haver-hi un govern que defense a la gent». «Sí, es pot», ha destacat Iglesias.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.