Pablo Iglesias dedica el seu minut d’or en el debat a llegir la carta d’una valenciana

PABLO IGLESIAS

Pablo Iglesias durant el seu minut d’or | Antena 3

El candidat d’Unides Podemos a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha assegurat que «pot haver-hi un govern que defense a la gent» després de llegir en la seua última intervenció del debat electoral una carta en la que una xica valenciana explica les seues dificultats del dia a dia. Ha sigut una de les poques referències a València durant el debat.

 

«La gent comença a estar un poc farta dels minuts d’or dels polítics, per això dedicaré el meu a donar-li veu a una de les milions de persones que ens està veient», ha dit Iglesias en el debat organitzat este dilluns per la nit per l’Acadèmia de Televisió, previ a les eleccions del 10 de novembre.

 

El líder d’Unides Podem ha llegit una carta d’una jove valenciana de 28 anys que, diu, no ha conseguit una faena del que va estudiar, no pot independitzar-se perquè els lloguers estan alts i té, a més, una minusvalidesa per la que se sent discriminada laboralment.

 

«L’any passat vaig tindre un brot i vaig continuar venint a treballar; ho vaig fer perquè tenia por a l’acomiadament», explicava esta jove en la carta llegida per Iglesias.

 

El candidat a la Presidència del Govern ha demanat als ciutadans que no es deixen convéncer pels que diuen que no es poden canviar les coses, perquè, ha afegit, «pot haver-hi un govern que defense a la gent». «Sí, es pot», ha destacat Iglesias.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.