Pablo Iglesias dedica el seu minut d’or en el debat a llegir la carta d’una valenciana

PABLO IGLESIAS

Pablo Iglesias durant el seu minut d’or | Antena 3

El candidat d’Unides Podemos a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha assegurat que «pot haver-hi un govern que defense a la gent» després de llegir en la seua última intervenció del debat electoral una carta en la que una xica valenciana explica les seues dificultats del dia a dia. Ha sigut una de les poques referències a València durant el debat.

 

«La gent comença a estar un poc farta dels minuts d’or dels polítics, per això dedicaré el meu a donar-li veu a una de les milions de persones que ens està veient», ha dit Iglesias en el debat organitzat este dilluns per la nit per l’Acadèmia de Televisió, previ a les eleccions del 10 de novembre.

 

El líder d’Unides Podem ha llegit una carta d’una jove valenciana de 28 anys que, diu, no ha conseguit una faena del que va estudiar, no pot independitzar-se perquè els lloguers estan alts i té, a més, una minusvalidesa per la que se sent discriminada laboralment.

 

«L’any passat vaig tindre un brot i vaig continuar venint a treballar; ho vaig fer perquè tenia por a l’acomiadament», explicava esta jove en la carta llegida per Iglesias.

 

El candidat a la Presidència del Govern ha demanat als ciutadans que no es deixen convéncer pels que diuen que no es poden canviar les coses, perquè, ha afegit, «pot haver-hi un govern que defense a la gent». «Sí, es pot», ha destacat Iglesias.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.