Pablo Iglesias dedica el seu minut d’or en el debat a llegir la carta d’una valenciana

PABLO IGLESIAS

Pablo Iglesias durant el seu minut d’or | Antena 3

El candidat d’Unides Podemos a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha assegurat que «pot haver-hi un govern que defense a la gent» després de llegir en la seua última intervenció del debat electoral una carta en la que una xica valenciana explica les seues dificultats del dia a dia. Ha sigut una de les poques referències a València durant el debat.

 

«La gent comença a estar un poc farta dels minuts d’or dels polítics, per això dedicaré el meu a donar-li veu a una de les milions de persones que ens està veient», ha dit Iglesias en el debat organitzat este dilluns per la nit per l’Acadèmia de Televisió, previ a les eleccions del 10 de novembre.

 

El líder d’Unides Podem ha llegit una carta d’una jove valenciana de 28 anys que, diu, no ha conseguit una faena del que va estudiar, no pot independitzar-se perquè els lloguers estan alts i té, a més, una minusvalidesa per la que se sent discriminada laboralment.

 

«L’any passat vaig tindre un brot i vaig continuar venint a treballar; ho vaig fer perquè tenia por a l’acomiadament», explicava esta jove en la carta llegida per Iglesias.

 

El candidat a la Presidència del Govern ha demanat als ciutadans que no es deixen convéncer pels que diuen que no es poden canviar les coses, perquè, ha afegit, «pot haver-hi un govern que defense a la gent». «Sí, es pot», ha destacat Iglesias.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.