18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Pablo Iglesias dedica el seu minut d’or en el debat a llegir la carta d’una valenciana

PABLO IGLESIAS

Pablo Iglesias durant el seu minut d’or | Antena 3

El candidat d’Unides Podemos a la Presidència del Govern, Pablo Iglesias, ha assegurat que «pot haver-hi un govern que defense a la gent» després de llegir en la seua última intervenció del debat electoral una carta en la que una xica valenciana explica les seues dificultats del dia a dia. Ha sigut una de les poques referències a València durant el debat.

 

«La gent comença a estar un poc farta dels minuts d’or dels polítics, per això dedicaré el meu a donar-li veu a una de les milions de persones que ens està veient», ha dit Iglesias en el debat organitzat este dilluns per la nit per l’Acadèmia de Televisió, previ a les eleccions del 10 de novembre.

 

El líder d’Unides Podem ha llegit una carta d’una jove valenciana de 28 anys que, diu, no ha conseguit una faena del que va estudiar, no pot independitzar-se perquè els lloguers estan alts i té, a més, una minusvalidesa per la que se sent discriminada laboralment.

 

«L’any passat vaig tindre un brot i vaig continuar venint a treballar; ho vaig fer perquè tenia por a l’acomiadament», explicava esta jove en la carta llegida per Iglesias.

 

El candidat a la Presidència del Govern ha demanat als ciutadans que no es deixen convéncer pels que diuen que no es poden canviar les coses, perquè, ha afegit, «pot haver-hi un govern que defense a la gent». «Sí, es pot», ha destacat Iglesias.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.