Pablo Iglesias es talla la coleta

 

L’exvicepresident Pablo Iglesias s’ha tallat la coleta, literalment, coincidència o metàfora?
Este tall coincideix amb la seua eixida de la política institucional i la seua tornada a l’activitat docent, a més de pel seu possible retorn a mitjà termini al periodisme crític.

L’exlíder d’Unidas Podemos, a qui molts deien ‘El Coletas‘, ha sigut fotografiat per Dani Gago. En les imatges que han transcendit es veu a Pablo Iglesias amb una camisa de quadres i vaquers i els cabells curts. Entre les seues mans un llibre, el del periodista Pedro Vallín,  ¡Me cago en Godard!. Esta en la primera imatge d’Iglesias des que dimitira de tots els seus càrrecs el passat 4 de maig.

Este no és l’únic canvi de look d’Iglesias en l’últim any. El mes d’agost passat, i a través del seu perfil d’Instagram, Iglesias anunciava que “entre l’onada de calor i que els meus fills em tiren del pèl” canviava la coleta per una monyo. Fa ja uns anys es va llevar el pírcing que portava en la cella perquè així li ho va recomanar el seu equip de campanya.

 

Classes i periodisme

 

Una vegada Iglesias abandone del tot la política i siga rellevat de la Secretaria General de Podemos, el que fora un dels fundadors de Podemos tornarà a la seua activitat com a professor i té previst dedicar-se al “periodisme crític”.

En una entrevista en La Sexta el passat 28 d’abril, i convençut que les esquerres sumarien a Madrid, Iglesias assegurava que després del seu pas pel Govern i la Comunitat de Madrid, el seu desig seria la docència i el periodisme, alguna cosa que ha exercit i exercirà “amb més rigorositat i decència que alguns”.
“Quan esta experiència s’acabe vull fer projectes de comunicació, periodisme crític i informació alternativa”, va afirmar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.