Pablo Iglesias es talla la coleta

 

L’exvicepresident Pablo Iglesias s’ha tallat la coleta, literalment, coincidència o metàfora?
Este tall coincideix amb la seua eixida de la política institucional i la seua tornada a l’activitat docent, a més de pel seu possible retorn a mitjà termini al periodisme crític.

L’exlíder d’Unidas Podemos, a qui molts deien ‘El Coletas‘, ha sigut fotografiat per Dani Gago. En les imatges que han transcendit es veu a Pablo Iglesias amb una camisa de quadres i vaquers i els cabells curts. Entre les seues mans un llibre, el del periodista Pedro Vallín,  ¡Me cago en Godard!. Esta en la primera imatge d’Iglesias des que dimitira de tots els seus càrrecs el passat 4 de maig.

Este no és l’únic canvi de look d’Iglesias en l’últim any. El mes d’agost passat, i a través del seu perfil d’Instagram, Iglesias anunciava que “entre l’onada de calor i que els meus fills em tiren del pèl” canviava la coleta per una monyo. Fa ja uns anys es va llevar el pírcing que portava en la cella perquè així li ho va recomanar el seu equip de campanya.

 

Classes i periodisme

 

Una vegada Iglesias abandone del tot la política i siga rellevat de la Secretaria General de Podemos, el que fora un dels fundadors de Podemos tornarà a la seua activitat com a professor i té previst dedicar-se al “periodisme crític”.

En una entrevista en La Sexta el passat 28 d’abril, i convençut que les esquerres sumarien a Madrid, Iglesias assegurava que després del seu pas pel Govern i la Comunitat de Madrid, el seu desig seria la docència i el periodisme, alguna cosa que ha exercit i exercirà “amb més rigorositat i decència que alguns”.
“Quan esta experiència s’acabe vull fer projectes de comunicació, periodisme crític i informació alternativa”, va afirmar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.