Pablo Iglesias es talla la coleta

 

L’exvicepresident Pablo Iglesias s’ha tallat la coleta, literalment, coincidència o metàfora?
Este tall coincideix amb la seua eixida de la política institucional i la seua tornada a l’activitat docent, a més de pel seu possible retorn a mitjà termini al periodisme crític.

L’exlíder d’Unidas Podemos, a qui molts deien ‘El Coletas‘, ha sigut fotografiat per Dani Gago. En les imatges que han transcendit es veu a Pablo Iglesias amb una camisa de quadres i vaquers i els cabells curts. Entre les seues mans un llibre, el del periodista Pedro Vallín,  ¡Me cago en Godard!. Esta en la primera imatge d’Iglesias des que dimitira de tots els seus càrrecs el passat 4 de maig.

Este no és l’únic canvi de look d’Iglesias en l’últim any. El mes d’agost passat, i a través del seu perfil d’Instagram, Iglesias anunciava que “entre l’onada de calor i que els meus fills em tiren del pèl” canviava la coleta per una monyo. Fa ja uns anys es va llevar el pírcing que portava en la cella perquè així li ho va recomanar el seu equip de campanya.

 

Classes i periodisme

 

Una vegada Iglesias abandone del tot la política i siga rellevat de la Secretaria General de Podemos, el que fora un dels fundadors de Podemos tornarà a la seua activitat com a professor i té previst dedicar-se al “periodisme crític”.

En una entrevista en La Sexta el passat 28 d’abril, i convençut que les esquerres sumarien a Madrid, Iglesias assegurava que després del seu pas pel Govern i la Comunitat de Madrid, el seu desig seria la docència i el periodisme, alguna cosa que ha exercit i exercirà “amb més rigorositat i decència que alguns”.
“Quan esta experiència s’acabe vull fer projectes de comunicació, periodisme crític i informació alternativa”, va afirmar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.