Pablo Iglesias es talla la coleta

 

L’exvicepresident Pablo Iglesias s’ha tallat la coleta, literalment, coincidència o metàfora?
Este tall coincideix amb la seua eixida de la política institucional i la seua tornada a l’activitat docent, a més de pel seu possible retorn a mitjà termini al periodisme crític.

L’exlíder d’Unidas Podemos, a qui molts deien ‘El Coletas‘, ha sigut fotografiat per Dani Gago. En les imatges que han transcendit es veu a Pablo Iglesias amb una camisa de quadres i vaquers i els cabells curts. Entre les seues mans un llibre, el del periodista Pedro Vallín,  ¡Me cago en Godard!. Esta en la primera imatge d’Iglesias des que dimitira de tots els seus càrrecs el passat 4 de maig.

Este no és l’únic canvi de look d’Iglesias en l’últim any. El mes d’agost passat, i a través del seu perfil d’Instagram, Iglesias anunciava que «entre l’onada de calor i que els meus fills em tiren del pèl» canviava la coleta per una monyo. Fa ja uns anys es va llevar el pírcing que portava en la cella perquè així li ho va recomanar el seu equip de campanya.

 

Classes i periodisme

 

Una vegada Iglesias abandone del tot la política i siga rellevat de la Secretaria General de Podemos, el que fora un dels fundadors de Podemos tornarà a la seua activitat com a professor i té previst dedicar-se al «periodisme crític».

En una entrevista en La Sexta el passat 28 d’abril, i convençut que les esquerres sumarien a Madrid, Iglesias assegurava que després del seu pas pel Govern i la Comunitat de Madrid, el seu desig seria la docència i el periodisme, alguna cosa que ha exercit i exercirà «amb més rigorositat i decència que alguns».
«Quan esta experiència s’acabe vull fer projectes de comunicació, periodisme crític i informació alternativa», va afirmar.

Últimes notícies

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre avisos previs del desbordament en la DANA

María José Catalá ha declarat com a testimoni que l’Ajuntament de València no va rebre cap avís específic sobre el desbordament del barranc del Poyo durant la DANA i ha assegurat que només va tindre constància de la gravetat quan La Torre ja estava totalment inundada.

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.