Pablo Iglesias es talla la coleta

 

L’exvicepresident Pablo Iglesias s’ha tallat la coleta, literalment, coincidència o metàfora?
Este tall coincideix amb la seua eixida de la política institucional i la seua tornada a l’activitat docent, a més de pel seu possible retorn a mitjà termini al periodisme crític.

L’exlíder d’Unidas Podemos, a qui molts deien ‘El Coletas‘, ha sigut fotografiat per Dani Gago. En les imatges que han transcendit es veu a Pablo Iglesias amb una camisa de quadres i vaquers i els cabells curts. Entre les seues mans un llibre, el del periodista Pedro Vallín,  ¡Me cago en Godard!. Esta en la primera imatge d’Iglesias des que dimitira de tots els seus càrrecs el passat 4 de maig.

Este no és l’únic canvi de look d’Iglesias en l’últim any. El mes d’agost passat, i a través del seu perfil d’Instagram, Iglesias anunciava que «entre l’onada de calor i que els meus fills em tiren del pèl» canviava la coleta per una monyo. Fa ja uns anys es va llevar el pírcing que portava en la cella perquè així li ho va recomanar el seu equip de campanya.

 

Classes i periodisme

 

Una vegada Iglesias abandone del tot la política i siga rellevat de la Secretaria General de Podemos, el que fora un dels fundadors de Podemos tornarà a la seua activitat com a professor i té previst dedicar-se al «periodisme crític».

En una entrevista en La Sexta el passat 28 d’abril, i convençut que les esquerres sumarien a Madrid, Iglesias assegurava que després del seu pas pel Govern i la Comunitat de Madrid, el seu desig seria la docència i el periodisme, alguna cosa que ha exercit i exercirà «amb més rigorositat i decència que alguns».
«Quan esta experiència s’acabe vull fer projectes de comunicació, periodisme crític i informació alternativa», va afirmar.

Últimes notícies

S’esvaïxen les alertes a València però continua el risc de ruixats al sud d’Alacant

Emergències ha alçat totes les alertes meteorològiques i la situació 1 del Pla d’Inundacions a la província de València, però manté l’avís groc per pluja intensa este dimecres al litoral sud d’Alacant.

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.

Xàbia recupera el pasturatge amb cabres al Montgó per a previndre incendis

Xàbia ha reactivat el pasturatge ecològic amb 250 cabres al parc natural del Montgó per reduir vegetació i minimitzar el risc d’incendis prop de les vivendes.

Rescatats 17 migrants subsaharians d’una pastera prop de la costa d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat disset hòmens subsaharians d’una pastera en aigües pròximes a Alacant i els ha desembarcat al port de Xàbia. L’operatiu s’ha coordinat des del Centre de Salvament de València i ha mobilitzat una embarcació i un helicòpter.

Més de mil incidents per les fortes tronades en un dia a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 1.084 incidents per les pluges i tronades en 28 hores, 684 a la ciutat de València. Les precipitacions més intenses s’han registrat en municipis de València i Alacant, amb fins a 48 litres per metre quadrat.

Nou anys de presó per agredir sexualment una menor a qui va deixar embarassada

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a nou anys i un dia de presó un home de 23 anys per un delicte continuat d’agressió sexual a una menor de 14 anys, amb qui va mantindre una relació i a qui va deixar embarassada. La sentència inclou orde d’allunyament durant 15 anys i huit anys de llibertat vigilada, i és recurrible davant del TSJCV.

La jutgessa del cas Les Naus crida a declarar l’exregidor Toni Gallego com a testimoni el 30 de setembre

La jutgessa que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha citat l’exregidor del PP Toni Gallego perquè declare com a testimoni el 30 de setembre, arran de les seues afirmacions en Les Corts sobre la regidora dimitida Rocío Gómez.