El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.