21.5 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Últimes notícies

El policia que va rescatar a dos dones a Benetússer: ‘vaig pensar més a auxiliar-les que en la meua pròpia vida’

Un sotsinspector de la Policia Nacional es va jugar la vida durant la DANA per a traure amb cordes i una mànega a dos veïnes atrapades per la riuada. Relata un rescat d'hores i l'impacte psicològic que va deixar en el barri.

Pepe Martí s’estrena en Fórmula E en els test oficials de Cheste

El Circuit Ricardo Tormo ha obert la pretemporada de Fórmula E i Pepe Martí s'ha pujat per primera vegada a un monoplaça elèctric. La jornada inaugural ha deixat a Wehrlein com el més ràpid i una agenda de proves que s'estén fins al divendres.

Corberán se sent recolzat i amb forces per a revertir la situació del València

El tècnic del València assegura que compta amb el suport del club i que la Copa és una oportunitat per a recuperar sensacions. Defén el treball, evita mirar la taula i confirma a Dimitrievski baix pals.

Maracena afronta un dia històric davant un València en crisi en la Copa del Rei

El Maracena, de Divisió d'Honor Andalusa, disputa el seu partit més important davant un València tocat, sense victòries en cinc jornades i amb nombroses baixes.

Torres demana a Mazón que assumisca els seus actes després de la nova versió sobre el seu parador en la DANA

Ángel Víctor Torres ha demanat a Carlos Mazón que siga conscient dels seus actes i aclarisca on va estar durant la DANA, quan, segons sosté, degué presidir el Cecopi.

Rueda veu personal la decisió de Carlos Mazón sobre dimitir i repetir candidatura

Rueda ha defés que la possible dimissió i candidatura de Carlos Mazón és una decisió personal i que, si es presenta, hauran de valorar els valencians. Cita la reconstrucció després de la DANA com a prioritat, malgrat una enquesta que reclama dimissió i eleccions.

Comunitat Valenciana, Múrcia i Andalusia envien a Aagesen un informe per a mantindre el Tajo-Segura

Les tres comunitats han remés una carta i un informe a la Vicepresidència Tercera per a defendre el manteniment del transvasament. Alerten d'impactes si es reduïxen els cabals i demanen diàleg tècnic i polític.

Baldoví acusa a Mazón de mentir 20 o 30 vegades sobre la seua vesprada durant la DANA

Baldoví ha titllat d'inaudit que Mazón donara versions contradictòries sobre què va fer la vesprada de la DANA i ha apuntat que, amb tota probabilitat, es va canviar de roba abans d'acudir al Cecopi. Compromís estudia accions per possible falsedat documental i exigirà dimissions en À Punt per no emetre en directe la manifestació del dissabte.