14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.