El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.