El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.