El pare de Julen assegura que els equips de rescat «ens van enganyar»

Imagen padre julen

José Roselló ha lamentat que van ser informats del trobament del cos del petit Julen quatre hores més tard dels fets | EspañaDiario

 

El pare del petit Julen, José Roselló ha parlat a ‘Espejo Público’, el programa matinal de Susanna Griso, per explicar com es troba actualment la familiar, després de la mort del seu fill en caure en un pou a Totalán, Màlaga, el passat mes de gener. Segons ha explicat al programa d’Antena 3, tant ell com la seua dona Victoria García, estan totalment devastats des que es va recuperar el cos sense vida del seu fill. Cal recordar que fins a l’últim moment la família tenia l’esperança de trobar-lo amb vida.

 

Els pares del xiquet intenten seguir endavant gràcies a l’ajuda dels seus familiar i amics. Roselló ha recordat la mort del seu altre fill Oliver, que va morir de manera sobtada en mig del carrer, amb només tres anys, quan Julen era un bebè.  En aquest sentit, Roselló ha expressat que «quan creus que la vida no et pot fer més mal passa això».

 

Pel que fa al seu estat actual, el pare del xiquet ha reconegut que ambdós progenitors estan destrossats. Inclús, Victoria García es troba actualment en tractament psicològic, però no vol prendre la medicació prescrita «perquè prefereix estar més desperta».

 

Julen

L’equip de rescat va trobar el cos de Julen quatre hores abans a les 22.00 hores | Twitter

 

El pare del xiquet Julen assegura haver-se sentit enganyat

José Roselló ha recordat en el programa de Susanna Griso com van viure el moment en què el xicotet Julen va ser rescatat, sense vida, del pou al qual havia caigut dues setmanes abans. L’home ha relatat que l’equip de rescat va trobar el cos sense vida del xiquet Julen hores abans d’informar a la seua família. «Ens vam sentir enganyats», explica, «em van dir que havien trobat al meu fill a les 01.25 hores i em consta que el van trobar a les 22.00 hores. No entenc que no se’ns informés durant quatre hores».

 

El pare de Julen ha recordat el dia que una empresa sueca va arribar a Totalán per participar en les tasques de rescat i van impedir als familiars pujar fins al lloc dels fets per poder col·laborar. Per això van decidir asseure’s al mig de la carretera per evitar que marxessin. Roselló assegura que «en cinc minuts ells ens van dir més que el que ens havia explicat la resta de l’equip en dos dies». El pare del xiquet Julen també ha assegurat que no oblidarà mai la frase d’un membre de l’operatiu de rescat que li va confessar que «Tenim una màquina que no val per res, però és el que tenim».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.