Paterna obri biblioteques durant tots els dies de l’època d’exàmens amb precaucions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), amplia des d’este dilluns l’horari de les biblioteques La Cova Gran i Vicente Miguel Carceller de La Canyada per a facilitar que els estudiants puguen usar estes instal·lacions per a preparar els exàmens.

 

D’esta manera, tal com ha explicat el regidor de Biblioteques i Museus, Lucas Jodar, «les dos biblioteques estaran obertes de dilluns a diumenge, en horari ininterromput de 09.00 a 22.00 hores, perquè puguen ser usades com a sales d’estudi, oferint un major rang horari coincidint amb el període de proves acadèmiques».

 

La mesura, que estarà en vigor fins al pròxim 29 de gener, ha tingut un bon acolliment entre els jóvens paterners en anteriors ocasions, que tenen accés a un espai adequat per a l’estudi. «Això sí» – ha detallat Jodar – «l’accés a les biblioteques està subjecte a l’estricte compliment de mesures per a evitar la propagació del Covid-19».

 

En este sentit, l’aforament estarà reduït i serà necessari concertar cita prèvia a través de la web municipal per a poder accedir a les instal·lacions. També serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, i s’haurà de guardar la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.