Paterna obri biblioteques durant tots els dies de l’època d’exàmens amb precaucions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), amplia des d’este dilluns l’horari de les biblioteques La Cova Gran i Vicente Miguel Carceller de La Canyada per a facilitar que els estudiants puguen usar estes instal·lacions per a preparar els exàmens.

 

D’esta manera, tal com ha explicat el regidor de Biblioteques i Museus, Lucas Jodar, «les dos biblioteques estaran obertes de dilluns a diumenge, en horari ininterromput de 09.00 a 22.00 hores, perquè puguen ser usades com a sales d’estudi, oferint un major rang horari coincidint amb el període de proves acadèmiques».

 

La mesura, que estarà en vigor fins al pròxim 29 de gener, ha tingut un bon acolliment entre els jóvens paterners en anteriors ocasions, que tenen accés a un espai adequat per a l’estudi. «Això sí» – ha detallat Jodar – «l’accés a les biblioteques està subjecte a l’estricte compliment de mesures per a evitar la propagació del Covid-19».

 

En este sentit, l’aforament estarà reduït i serà necessari concertar cita prèvia a través de la web municipal per a poder accedir a les instal·lacions. També serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, i s’haurà de guardar la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Víctimes de la DANA titllen de burla el nomenament d’Olano en la Comissió Mixta

L'associació de víctimes rebutja que José Marí Olano represente a València en la Comissió Mixta de reconstrucció i demana la seua revocació. Reclama participació real, transparència i criteris tècnics en tot el procés.

Gamarra exigix accelerar la reconstrucció de casernes de la Guàrdia Civil danyats per la dana

En una visita a la caserna de Paiporta, Gamarra ha exigit a Interior accelerar la reconstrucció de casernes danyades per la dana. També ha defés que la situació judicial de Carlos Mazón no ha canviat

Agirrezabala seguix a Vitòria mentres València decidix si operar-li del menisc

El porter cedit al València roman a Vitòria mentres s'avalua si necessita operació per la seua lesió de menisc esquerre. Es va danyar en un entrenament després de tornar amb el grup.

Atac al petrolier Hèrcules Star en l’estret d’Ormuz sense ferits

El petrolier Hèrcules Star, de la naviliera Peninsula establida a Espanya i sense pavelló espanyol, va ser atacat en l'estret d'Ormuz sense causar ferits. La Marina Mercant ha confirmat l'incident i seguix la situació en la zona.

El València Basket busca allunyar al Zalgiris en la lluita per la passada directa a quarts

El València Basket rep este dijous al Zalgiris Kaunas amb la missió de consolidar el top 6 i evitar el 'play in'. Guanyar per més de nou punts li donaria el 'average'.

Pedro Martínez avisa: els xicotets del Zalgiris anotaran i el València buscarà incomodar-los

El tècnic del València Basket va assumir que els tres bases del Zalgiris anotaran, però va exigir baixar els seus percentatges i evitar tirs lliures. També va subratllar la igualtat en l'Eurolliga i la doble cara de l'aturada de lliga.

El València Basket busca obrir bretxa davant el Zalgiris per a afermar el Top-6

El València Basket rep al Zalgiris amb l'opció de distanciar-se en la pugna pel Top-6 i acostar-se a la passada directa a quarts. Un triomf també reforçaria el seu matalàs sobre la zona de play-in.

València licita una nova rèplica de la Senyera per 185.000 euros

L'Ajuntament de València ha tret a licitació una nova rèplica de la Reial Senyera per 185.000 euros perquè puga desfilar el 9 d’Octubre i reforçar la seua conservació de cara al centenari de 2028.