10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Paterna obri biblioteques durant tots els dies de l’època d’exàmens amb precaucions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), amplia des d’este dilluns l’horari de les biblioteques La Cova Gran i Vicente Miguel Carceller de La Canyada per a facilitar que els estudiants puguen usar estes instal·lacions per a preparar els exàmens.

 

D’esta manera, tal com ha explicat el regidor de Biblioteques i Museus, Lucas Jodar, «les dos biblioteques estaran obertes de dilluns a diumenge, en horari ininterromput de 09.00 a 22.00 hores, perquè puguen ser usades com a sales d’estudi, oferint un major rang horari coincidint amb el període de proves acadèmiques».

 

La mesura, que estarà en vigor fins al pròxim 29 de gener, ha tingut un bon acolliment entre els jóvens paterners en anteriors ocasions, que tenen accés a un espai adequat per a l’estudi. «Això sí» – ha detallat Jodar – «l’accés a les biblioteques està subjecte a l’estricte compliment de mesures per a evitar la propagació del Covid-19».

 

En este sentit, l’aforament estarà reduït i serà necessari concertar cita prèvia a través de la web municipal per a poder accedir a les instal·lacions. També serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, i s’haurà de guardar la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.

El Llevant va trencar la seua mala ratxa en el Ciutat amb un gol en el 96′ davant l’Elx

Una miqueta d'Alan Matturro en el 96' va donar al Llevant el seu primer triomf del curs en el Ciutat de València, 3-2 a l'Elx. Malgrat l'alleujament, seguix com a pitjor local de LaLiga amb 1-3-5 i 11-20 en gols.

Sense rastre del veler perdut entre Gandia i Guardamar després de dies de busca

Salvament Marítim ha donat per conclòs sense resultats el rastreig per mar i aire del veler 'Admirante', que va salpar el 15 de gener de Gandia cap a Guardamar. Es mantenen avisos a navegants i l'operatiu es reactivaria davant qualsevol pista.

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.