Paterna obri biblioteques durant tots els dies de l’època d’exàmens amb precaucions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), amplia des d’este dilluns l’horari de les biblioteques La Cova Gran i Vicente Miguel Carceller de La Canyada per a facilitar que els estudiants puguen usar estes instal·lacions per a preparar els exàmens.

 

D’esta manera, tal com ha explicat el regidor de Biblioteques i Museus, Lucas Jodar, «les dos biblioteques estaran obertes de dilluns a diumenge, en horari ininterromput de 09.00 a 22.00 hores, perquè puguen ser usades com a sales d’estudi, oferint un major rang horari coincidint amb el període de proves acadèmiques».

 

La mesura, que estarà en vigor fins al pròxim 29 de gener, ha tingut un bon acolliment entre els jóvens paterners en anteriors ocasions, que tenen accés a un espai adequat per a l’estudi. «Això sí» – ha detallat Jodar – «l’accés a les biblioteques està subjecte a l’estricte compliment de mesures per a evitar la propagació del Covid-19».

 

En este sentit, l’aforament estarà reduït i serà necessari concertar cita prèvia a través de la web municipal per a poder accedir a les instal·lacions. També serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, i s’haurà de guardar la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.