Paterna obri biblioteques durant tots els dies de l’època d’exàmens amb precaucions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), amplia des d’este dilluns l’horari de les biblioteques La Cova Gran i Vicente Miguel Carceller de La Canyada per a facilitar que els estudiants puguen usar estes instal·lacions per a preparar els exàmens.

 

D’esta manera, tal com ha explicat el regidor de Biblioteques i Museus, Lucas Jodar, «les dos biblioteques estaran obertes de dilluns a diumenge, en horari ininterromput de 09.00 a 22.00 hores, perquè puguen ser usades com a sales d’estudi, oferint un major rang horari coincidint amb el període de proves acadèmiques».

 

La mesura, que estarà en vigor fins al pròxim 29 de gener, ha tingut un bon acolliment entre els jóvens paterners en anteriors ocasions, que tenen accés a un espai adequat per a l’estudi. «Això sí» – ha detallat Jodar – «l’accés a les biblioteques està subjecte a l’estricte compliment de mesures per a evitar la propagació del Covid-19».

 

En este sentit, l’aforament estarà reduït i serà necessari concertar cita prèvia a través de la web municipal per a poder accedir a les instal·lacions. També serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic, i s’haurà de guardar la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU