17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Paterna organitza una aula de reforç per a ajudar a alumnes de l’ESO amb els estudis

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha posat en marxa una aula de reforç perquè els alumnes de l’ESO que ho necessiten puguen rebre suport acadèmic personalitzat.

 

Tal com ha explicat el regidor de Recursos per a la Ciutadania i Joventut, Roberto Usina «a causa de la situació de crisi sanitària actua, molts alumnes han vist afectats els seus hàbits d’estudi i treball diari pel que hem volgut facilitar-los un reforç acadèmic gratuït que permeta previndre una disminució del seu rendiment respecte a altres anys».

 

Per a això, s’han organitzat sis grups en horari alterns, quatre de matins i dos més en horari de vesprades, en el que un professor s’encarrega d’atendre els estudiants i ajudar-los en les seues faenes diàries.

 

Les classes estan completes

«A demés de reforçar els continguts apresos en classe, volem que l’aula de reforç servisca per a fomentar entre els estudiants una millor organització del seu temps d’estudi i les seues faenes, creant un espai de treball que afavorisca la confiança dels menors» ha assenyalat el regidor Usina.

 

Les classes, que compten amb un màxim de sis alumnes perquè es puguen complir amb el protocol sanitari, s’impartixen en la Casa de la Joventut i tenen una duració d’una hora. Finalment, Usina ha volgut agrair el suport dels Departaments d’Orientació dels IES públics del municipi amb els que es va contactar per a dur a terme la iniciativa, i ha destacat el gran èxit que ha tingut entre els estudiants amb les classes plenes en tots els horaris.

Últimes notícies

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.

Maribel Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.47 després de menjar amb Mazón el dia de la dana

Un registre del pàrquing de Glorieta reflectix un càrrec de 15,10 euros a les 19.47:45 del 29 d'octubre. La jutgessa ordena verificar entrada i eixida i demana gravacions del 112

Rescaten a Benidorm a una dona obligada a prostituir-se i detenen a quatre persones

La Policia Nacional ha rescatat a una dona agredida i explotada sexualment a Benidorm i ha detingut a quatre persones en esta localitat i a L'Alfàs del Pi.

Vox votarà en contra del decret d’ajudes per la DANA 2024

Pepa Millán ha confirmat que Vox rebutjarà en el Congrés el reial decret llei amb mesures enfront dels danys de la DANA d'octubre de 2024, en considerar-ho insuficient.

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 l’aparcament després de menjar amb Mazón el dia de la DANA

Maribel Vilaplana va pagar a les 19.47 un tiquet de 15,10 euros en un aparcament pròxim al Ventorro el dia de la DANA, després de menjar amb Carlos Mazón. El jutjat de Catarroja ha demanat certificar les hores d'entrada i eixida del vehicle.

Hugo Duro després de la seua xilena en el derbi: treball diari per a eixos moments

El davanter del València va valorar la seua xilena davant el Llevant, va destacar la passada de Gayà i es va afermar com a màxim golejador de l'equip en Lliga amb 4 punts.