Paterna organitza una aula de reforç per a ajudar a alumnes de l’ESO amb els estudis

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha posat en marxa una aula de reforç perquè els alumnes de l’ESO que ho necessiten puguen rebre suport acadèmic personalitzat.

 

Tal com ha explicat el regidor de Recursos per a la Ciutadania i Joventut, Roberto Usina «a causa de la situació de crisi sanitària actua, molts alumnes han vist afectats els seus hàbits d’estudi i treball diari pel que hem volgut facilitar-los un reforç acadèmic gratuït que permeta previndre una disminució del seu rendiment respecte a altres anys».

 

Per a això, s’han organitzat sis grups en horari alterns, quatre de matins i dos més en horari de vesprades, en el que un professor s’encarrega d’atendre els estudiants i ajudar-los en les seues faenes diàries.

 

Les classes estan completes

«A demés de reforçar els continguts apresos en classe, volem que l’aula de reforç servisca per a fomentar entre els estudiants una millor organització del seu temps d’estudi i les seues faenes, creant un espai de treball que afavorisca la confiança dels menors» ha assenyalat el regidor Usina.

 

Les classes, que compten amb un màxim de sis alumnes perquè es puguen complir amb el protocol sanitari, s’impartixen en la Casa de la Joventut i tenen una duració d’una hora. Finalment, Usina ha volgut agrair el suport dels Departaments d’Orientació dels IES públics del municipi amb els que es va contactar per a dur a terme la iniciativa, i ha destacat el gran èxit que ha tingut entre els estudiants amb les classes plenes en tots els horaris.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.