Paterna organitza una aula de reforç per a ajudar a alumnes de l’ESO amb els estudis

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha posat en marxa una aula de reforç perquè els alumnes de l’ESO que ho necessiten puguen rebre suport acadèmic personalitzat.

 

Tal com ha explicat el regidor de Recursos per a la Ciutadania i Joventut, Roberto Usina «a causa de la situació de crisi sanitària actua, molts alumnes han vist afectats els seus hàbits d’estudi i treball diari pel que hem volgut facilitar-los un reforç acadèmic gratuït que permeta previndre una disminució del seu rendiment respecte a altres anys».

 

Per a això, s’han organitzat sis grups en horari alterns, quatre de matins i dos més en horari de vesprades, en el que un professor s’encarrega d’atendre els estudiants i ajudar-los en les seues faenes diàries.

 

Les classes estan completes

«A demés de reforçar els continguts apresos en classe, volem que l’aula de reforç servisca per a fomentar entre els estudiants una millor organització del seu temps d’estudi i les seues faenes, creant un espai de treball que afavorisca la confiança dels menors» ha assenyalat el regidor Usina.

 

Les classes, que compten amb un màxim de sis alumnes perquè es puguen complir amb el protocol sanitari, s’impartixen en la Casa de la Joventut i tenen una duració d’una hora. Finalment, Usina ha volgut agrair el suport dels Departaments d’Orientació dels IES públics del municipi amb els que es va contactar per a dur a terme la iniciativa, i ha destacat el gran èxit que ha tingut entre els estudiants amb les classes plenes en tots els horaris.

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.