Paterna organitza una aula de reforç per a ajudar a alumnes de l’ESO amb els estudis

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha posat en marxa una aula de reforç perquè els alumnes de l’ESO que ho necessiten puguen rebre suport acadèmic personalitzat.

 

Tal com ha explicat el regidor de Recursos per a la Ciutadania i Joventut, Roberto Usina «a causa de la situació de crisi sanitària actua, molts alumnes han vist afectats els seus hàbits d’estudi i treball diari pel que hem volgut facilitar-los un reforç acadèmic gratuït que permeta previndre una disminució del seu rendiment respecte a altres anys».

 

Per a això, s’han organitzat sis grups en horari alterns, quatre de matins i dos més en horari de vesprades, en el que un professor s’encarrega d’atendre els estudiants i ajudar-los en les seues faenes diàries.

 

Les classes estan completes

«A demés de reforçar els continguts apresos en classe, volem que l’aula de reforç servisca per a fomentar entre els estudiants una millor organització del seu temps d’estudi i les seues faenes, creant un espai de treball que afavorisca la confiança dels menors» ha assenyalat el regidor Usina.

 

Les classes, que compten amb un màxim de sis alumnes perquè es puguen complir amb el protocol sanitari, s’impartixen en la Casa de la Joventut i tenen una duració d’una hora. Finalment, Usina ha volgut agrair el suport dels Departaments d’Orientació dels IES públics del municipi amb els que es va contactar per a dur a terme la iniciativa, i ha destacat el gran èxit que ha tingut entre els estudiants amb les classes plenes en tots els horaris.

Últimes notícies

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.