Paterna organitza una aula de reforç per a ajudar a alumnes de l’ESO amb els estudis

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de la Casa de la Joventut, ha posat en marxa una aula de reforç perquè els alumnes de l’ESO que ho necessiten puguen rebre suport acadèmic personalitzat.

 

Tal com ha explicat el regidor de Recursos per a la Ciutadania i Joventut, Roberto Usina «a causa de la situació de crisi sanitària actua, molts alumnes han vist afectats els seus hàbits d’estudi i treball diari pel que hem volgut facilitar-los un reforç acadèmic gratuït que permeta previndre una disminució del seu rendiment respecte a altres anys».

 

Per a això, s’han organitzat sis grups en horari alterns, quatre de matins i dos més en horari de vesprades, en el que un professor s’encarrega d’atendre els estudiants i ajudar-los en les seues faenes diàries.

 

Les classes estan completes

«A demés de reforçar els continguts apresos en classe, volem que l’aula de reforç servisca per a fomentar entre els estudiants una millor organització del seu temps d’estudi i les seues faenes, creant un espai de treball que afavorisca la confiança dels menors» ha assenyalat el regidor Usina.

 

Les classes, que compten amb un màxim de sis alumnes perquè es puguen complir amb el protocol sanitari, s’impartixen en la Casa de la Joventut i tenen una duració d’una hora. Finalment, Usina ha volgut agrair el suport dels Departaments d’Orientació dels IES públics del municipi amb els que es va contactar per a dur a terme la iniciativa, i ha destacat el gran èxit que ha tingut entre els estudiants amb les classes plenes en tots els horaris.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.