L’Ajuntament de Paterna crea el Xec Transformació Digital per a ajudar a autònoms i pimes

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’àrea d’Empresa, ha publicat el Xec Transformació Digital, una nova línia d’ajudes dirigida a autònoms i micropimes per a afavorir la implementació de solucions tecnològiques i la integració de les TIC en els seus negocis i ajudar-los a reactivar-los i mantindre’ls durant esta crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus.

Amb estes ajudes, directes, a fons perdut i emmarcades en el Pla de Reactivació Econòmica de Paterna (PREP), el consistori pretén promoure les activitats econòmiques de la ciutat ajudant-los a afrontar inversions i despeses associades a tecnologies que els ajuden a incorporar el programari de gestió que controle les factures emeses, cobrades, pagada, etc., disposar de dades que ajuden a conéixer millor al públic objectiu, millorant les experiències dels clients o a incrementar els canals de comercialització a través de la venda on-line.

 

Dirigit a més de 700 comerços

Este Xec, que pot sol·licitar-se fins al 30 d’octubre a través de la seu electrònica, està dirigit als més de 700 establiments de comerç i servicis que hi ha en Paterna, que podran subvencionar-se fins al 75% de l’import total, IVA exclòs, del projecte d’inversió i despeses presentat, sempre amb el límit de 1.500 euros per beneficiari.

 

En este sentit, es consideraran subvencionables les despeses i inversions que, de manera indubtable, s’orienten a la transformació digital de les activitats beneficiàries d’estes ajudes. D’esta forma, entre altres coses, s’incentivaran actuacions com a servicis de diagnòstic, auditoria i consultoria digital per a la transformació de l’activitat, costos de formació en competències digitals, elaboració de pàgines web, creació de botigues on-line, passarel·les de pagament i sistemes de cobrament digital, incorporacions a marketplace, actuacions de màrqueting digital o posicionament web.

 

Esta línia d’ajudes se suma a altres impulsades per l’Ajuntament per a dinamitzar l’economia local davant la crisi de la Covid-19 com el Xec equipament, el Xec Emprenedor, el Xec Ocupació, el Segell Hostaleria Segura o el Segell Establiment Segur.

Últimes notícies

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.
FILMOTECA D'ESTIU