L’Ajuntament de Paterna crea el Xec Transformació Digital per a ajudar a autònoms i pimes

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’àrea d’Empresa, ha publicat el Xec Transformació Digital, una nova línia d’ajudes dirigida a autònoms i micropimes per a afavorir la implementació de solucions tecnològiques i la integració de les TIC en els seus negocis i ajudar-los a reactivar-los i mantindre’ls durant esta crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus.

Amb estes ajudes, directes, a fons perdut i emmarcades en el Pla de Reactivació Econòmica de Paterna (PREP), el consistori pretén promoure les activitats econòmiques de la ciutat ajudant-los a afrontar inversions i despeses associades a tecnologies que els ajuden a incorporar el programari de gestió que controle les factures emeses, cobrades, pagada, etc., disposar de dades que ajuden a conéixer millor al públic objectiu, millorant les experiències dels clients o a incrementar els canals de comercialització a través de la venda on-line.

 

Dirigit a més de 700 comerços

Este Xec, que pot sol·licitar-se fins al 30 d’octubre a través de la seu electrònica, està dirigit als més de 700 establiments de comerç i servicis que hi ha en Paterna, que podran subvencionar-se fins al 75% de l’import total, IVA exclòs, del projecte d’inversió i despeses presentat, sempre amb el límit de 1.500 euros per beneficiari.

 

En este sentit, es consideraran subvencionables les despeses i inversions que, de manera indubtable, s’orienten a la transformació digital de les activitats beneficiàries d’estes ajudes. D’esta forma, entre altres coses, s’incentivaran actuacions com a servicis de diagnòstic, auditoria i consultoria digital per a la transformació de l’activitat, costos de formació en competències digitals, elaboració de pàgines web, creació de botigues on-line, passarel·les de pagament i sistemes de cobrament digital, incorporacions a marketplace, actuacions de màrqueting digital o posicionament web.

 

Esta línia d’ajudes se suma a altres impulsades per l’Ajuntament per a dinamitzar l’economia local davant la crisi de la Covid-19 com el Xec equipament, el Xec Emprenedor, el Xec Ocupació, el Segell Hostaleria Segura o el Segell Establiment Segur.

Últimes notícies

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.

Juny es tanca amb 59 morts per calor a la Comunitat Valenciana, 17 d’elles a la província de València

El mes de juny ha registrat 59 morts atribuïdes a les altes temperatures a la Comunitat Valenciana, 54 d’elles concentrades en l’última setmana de l’episodi de calor extrema.

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.