L’Ajuntament de Paterna crea el Xec Transformació Digital per a ajudar a autònoms i pimes

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’àrea d’Empresa, ha publicat el Xec Transformació Digital, una nova línia d’ajudes dirigida a autònoms i micropimes per a afavorir la implementació de solucions tecnològiques i la integració de les TIC en els seus negocis i ajudar-los a reactivar-los i mantindre’ls durant esta crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus.

Amb estes ajudes, directes, a fons perdut i emmarcades en el Pla de Reactivació Econòmica de Paterna (PREP), el consistori pretén promoure les activitats econòmiques de la ciutat ajudant-los a afrontar inversions i despeses associades a tecnologies que els ajuden a incorporar el programari de gestió que controle les factures emeses, cobrades, pagada, etc., disposar de dades que ajuden a conéixer millor al públic objectiu, millorant les experiències dels clients o a incrementar els canals de comercialització a través de la venda on-line.

 

Dirigit a més de 700 comerços

Este Xec, que pot sol·licitar-se fins al 30 d’octubre a través de la seu electrònica, està dirigit als més de 700 establiments de comerç i servicis que hi ha en Paterna, que podran subvencionar-se fins al 75% de l’import total, IVA exclòs, del projecte d’inversió i despeses presentat, sempre amb el límit de 1.500 euros per beneficiari.

 

En este sentit, es consideraran subvencionables les despeses i inversions que, de manera indubtable, s’orienten a la transformació digital de les activitats beneficiàries d’estes ajudes. D’esta forma, entre altres coses, s’incentivaran actuacions com a servicis de diagnòstic, auditoria i consultoria digital per a la transformació de l’activitat, costos de formació en competències digitals, elaboració de pàgines web, creació de botigues on-line, passarel·les de pagament i sistemes de cobrament digital, incorporacions a marketplace, actuacions de màrqueting digital o posicionament web.

 

Esta línia d’ajudes se suma a altres impulsades per l’Ajuntament per a dinamitzar l’economia local davant la crisi de la Covid-19 com el Xec equipament, el Xec Emprenedor, el Xec Ocupació, el Segell Hostaleria Segura o el Segell Establiment Segur.

Últimes notícies

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.

Els metges valencians afronten una altra setmana de vaga i preparen una gran manifestació el dia 20

Els metges de la Comunitat Valenciana encadenen una nova setmana de vaga entre el 18 i el 22 de maig i preparen manifestacions i concentracions per a denunciar la precarietat i la sobrecàrrega assistencial.

Un estudi revela com els mitjans influïxen en la visió ciutadana de la gestió forestal

Un estudi de la UPV mostra que l'enfocament dels mitjans condiciona la percepció social de la gestió forestal sostenible i genera una visió centrada en crisi i incendis.

Detingut a Beniparrell amb quatre botelles d’òxid nitrós i més de 2.500 euros en el cotxe

La Guàrdia Civil deté a Beniparrell a un jove de 21 anys a què intervenen quatre botelles d'òxid nitrós, gran quantitat de globus i 2.510 euros en efectiu.

Dissabte de cels buidats i ratxes molt fortes de vent a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte de temps estable i majorment buidat, amb descens de les mínimes i ratxes de vent molt forts a l'interior nord de Castelló durant la primera mitat del dia.

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.