L’Ajuntament de Paterna crea el Xec Transformació Digital per a ajudar a autònoms i pimes

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’àrea d’Empresa, ha publicat el Xec Transformació Digital, una nova línia d’ajudes dirigida a autònoms i micropimes per a afavorir la implementació de solucions tecnològiques i la integració de les TIC en els seus negocis i ajudar-los a reactivar-los i mantindre’ls durant esta crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus.

Amb estes ajudes, directes, a fons perdut i emmarcades en el Pla de Reactivació Econòmica de Paterna (PREP), el consistori pretén promoure les activitats econòmiques de la ciutat ajudant-los a afrontar inversions i despeses associades a tecnologies que els ajuden a incorporar el programari de gestió que controle les factures emeses, cobrades, pagada, etc., disposar de dades que ajuden a conéixer millor al públic objectiu, millorant les experiències dels clients o a incrementar els canals de comercialització a través de la venda on-line.

 

Dirigit a més de 700 comerços

Este Xec, que pot sol·licitar-se fins al 30 d’octubre a través de la seu electrònica, està dirigit als més de 700 establiments de comerç i servicis que hi ha en Paterna, que podran subvencionar-se fins al 75% de l’import total, IVA exclòs, del projecte d’inversió i despeses presentat, sempre amb el límit de 1.500 euros per beneficiari.

 

En este sentit, es consideraran subvencionables les despeses i inversions que, de manera indubtable, s’orienten a la transformació digital de les activitats beneficiàries d’estes ajudes. D’esta forma, entre altres coses, s’incentivaran actuacions com a servicis de diagnòstic, auditoria i consultoria digital per a la transformació de l’activitat, costos de formació en competències digitals, elaboració de pàgines web, creació de botigues on-line, passarel·les de pagament i sistemes de cobrament digital, incorporacions a marketplace, actuacions de màrqueting digital o posicionament web.

 

Esta línia d’ajudes se suma a altres impulsades per l’Ajuntament per a dinamitzar l’economia local davant la crisi de la Covid-19 com el Xec equipament, el Xec Emprenedor, el Xec Ocupació, el Segell Hostaleria Segura o el Segell Establiment Segur.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.