L’Ajuntament de Paterna crea el Xec Transformació Digital per a ajudar a autònoms i pimes

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a través de l’àrea d’Empresa, ha publicat el Xec Transformació Digital, una nova línia d’ajudes dirigida a autònoms i micropimes per a afavorir la implementació de solucions tecnològiques i la integració de les TIC en els seus negocis i ajudar-los a reactivar-los i mantindre’ls durant esta crisi econòmica derivada de la pandèmia del coronavirus.

Amb estes ajudes, directes, a fons perdut i emmarcades en el Pla de Reactivació Econòmica de Paterna (PREP), el consistori pretén promoure les activitats econòmiques de la ciutat ajudant-los a afrontar inversions i despeses associades a tecnologies que els ajuden a incorporar el programari de gestió que controle les factures emeses, cobrades, pagada, etc., disposar de dades que ajuden a conéixer millor al públic objectiu, millorant les experiències dels clients o a incrementar els canals de comercialització a través de la venda on-line.

 

Dirigit a més de 700 comerços

Este Xec, que pot sol·licitar-se fins al 30 d’octubre a través de la seu electrònica, està dirigit als més de 700 establiments de comerç i servicis que hi ha en Paterna, que podran subvencionar-se fins al 75% de l’import total, IVA exclòs, del projecte d’inversió i despeses presentat, sempre amb el límit de 1.500 euros per beneficiari.

 

En este sentit, es consideraran subvencionables les despeses i inversions que, de manera indubtable, s’orienten a la transformació digital de les activitats beneficiàries d’estes ajudes. D’esta forma, entre altres coses, s’incentivaran actuacions com a servicis de diagnòstic, auditoria i consultoria digital per a la transformació de l’activitat, costos de formació en competències digitals, elaboració de pàgines web, creació de botigues on-line, passarel·les de pagament i sistemes de cobrament digital, incorporacions a marketplace, actuacions de màrqueting digital o posicionament web.

 

Esta línia d’ajudes se suma a altres impulsades per l’Ajuntament per a dinamitzar l’economia local davant la crisi de la Covid-19 com el Xec equipament, el Xec Emprenedor, el Xec Ocupació, el Segell Hostaleria Segura o el Segell Establiment Segur.

Últimes notícies

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.

Nou campus gratuït de programació i IA a Alacant impulsat per la Generalitat i Fundación Telefónica

El nou campus 42 Alicante oferirà a partir de 2027 formació tecnològica gratuïta en programació, IA i ciberseguretat, amb una inversió pública de 10,3 milions en quatre anys.

Les màximes es disparen més de 9 graus i freguen els 40 a Teresa de Cofrentes

Les temperatures màximes han pujat més de 9 graus en moltes zones de la Comunitat Valenciana i han arribat als 39,2 a Teresa de Cofrentes, segons Aemet i Avamet.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39,2 graus a Teresa de Cofrentes

Les temperatures màximes han pujat este dilluns més de 9 graus en punts de la Comunitat Valenciana i han arribat als 39,2 a Teresa de Cofrentes, segons Aemet i Avamet.

STEPV planteja una gran manifestació el 12 de setembre i protestes el dia 11 de cada mes

El Consell Nacional de STEPV ha aprovat un nou calendari de mobilitzacions per al pròxim curs, amb una gran manifestació el 12 de setembre a Alacant, València i Castelló i concentracions el dia 11 de cada mes.