11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Patricia Conde perd de nou contra Hisenda pels seus deutes milionaris

 

Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.

 

Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i Produccions’ per a rebaixar la seua factura fiscal. Aquesta citada societat, en la qual apareix com a administradora única, li va servir a Patricia Conde per a cobrar una sèrie de serveis els preus dels quals no s’ajustaven als del mercat. Així mateix, l‘actriu els va utilitzar per a desgravar-se despeses personals que no podia deduir-se, com a cosmètics, factures de viatge, peces de roba i fins i tot la reforma de la seua pròpia vivenda.

 

“El resultat ha sigut provocat per una defraudació conscient i voluntària”, afirma la inspecció. Conde figura en la llista de morosos d’Hisenda des de fa anys, encara que el seu deute s’ha reduït en un any d’1,9 milions a 1,1.

 

L’enfrontament entre la popular presentadora i Hisenda

Els embolics fiscals entre Patricia Conde i Hisenda estan xifrats en 1.824.181 euros. L’Agència Tributària considera que mitjançant aquesta societat, la presentadora de Movistar + va poder reduir el pagament de l’IRPF perquè l’impost de societats té uns tipus més baixos. 

 

La sentència marca com a prova clau la diferència entre els diners ingressats per l’empresa i el percebut per la seua única sòcia i afirma que “és eloqüent la diferència existent entre els rendiments obtinguts per Creative dels seus clients a conseqüència dels serveis prestats (474.480 euros en 2007, 1.271.290 euros en 2008 i 1.558.375 euros en 2009), mentre que les quantitats que aquesta societat va abonar a la persona física per aqueixos mateixos serveis es van limitar a 0 en 2007, 42.000 euros en 2008 com a rendiments del treball i 32.818,77 euros en 2009, concloent que “la nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció d’un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública“.

 

“La nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció de un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública”, sosté l’Administració, que destaca el fet que la presentadora –que durant aquells anys es trobava al capdavant de  ‘Sé lo que hicisteis’ de La Sexta– es desgravarà l’IVA de despeses personals com a roba, viatges, tractaments de bellesa i perfums.

Últimes notícies

Desxifren l”idioma intern’ de la tomaca per a resistir la sequera i millorar la qualitat

Un equip ha mapatge les xarxes gèniques de la tomaca que coordinen la maduració del fruit i la resposta a la sequera, identificant nodes clau per a la millora. L'estudi ha creat a més ferramentes obertes que permeten explorar eixes xarxes i accelerar la selecció de varietats més resilients.

Pla Cabanyal-Canyamelar adjudica la venda de 6 vivendes a veïns, 5 per a menors de 35

La societat ha adjudicat provisionalment sis vivendes amb preus d'eixida entre 95.000 i 160.000 euros. Tots els adjudicataris les destinaran a residència habitual i disposen de 10 dies per a firmar arres.

Sadiq Umar confia en Corberán per a traure la seua millor versió al València

Sadiq Umar va ser presentat com a jugador del València i va afirmar que Carlos Corberán pot donar-li l'impuls definitiu. Va assegurar que està en forma i disponible davant l'Elx.

La jutgessa manté la declaració de Feijóo i obri l’interrogatori per la DANA

La instructora ha negat suspendre la compareixença del líder del PP, demanada per l'acusació popular de Ciutadans, i ha començat a preguntar-li. La sessió seguix el pla previst.

Comença la declaració de Núñez Feijóo davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana

La jutgessa de Catarroja ha iniciat a les 09.45 la declaració, com a testimoni, d'Alberto Núñez Feijóo per la gestió de la dana. La compareixença és telemàtica i Ciutadans demana que siga presencial.

Feijóo afronta tranquil la seua declaració davant la jutgessa per la gestió de la dana

Feijóo ha assegurat que afronta absolutament tranquil la seua obligació de declarar davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la dana. Compareix per videoconferència com a testimoni i el focus estarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024.

Detingut per maltractar i mutilar 19 galls de baralla a Crevillent

Un home de 40 anys ha sigut detingut a Crevillent per suposadament maltractar i mutilar 19 galls de baralla en la seua vivenda. La policia va trobar drogues i utensilis per a combats, i l'arrestat tenia una inhabilitació per a treballar amb animals.

Ciutadans demanarà suspendre la declaració telemàtica de Feijóo perquè acudisca al jutjat

L'advocada de Ciutadans Mamen Peris ha anunciat que sol·licitarà suspendre la declaració telemàtica d'Alberto Núñez Feijóo, prevista a les 09.30. Reclama la seua presència física davant el jutjat en la causa penal per la gestió de la DANA.