13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Patricia Conde perd de nou contra Hisenda pels seus deutes milionaris

 

Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.

 

Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i Produccions’ per a rebaixar la seua factura fiscal. Aquesta citada societat, en la qual apareix com a administradora única, li va servir a Patricia Conde per a cobrar una sèrie de serveis els preus dels quals no s’ajustaven als del mercat. Així mateix, l‘actriu els va utilitzar per a desgravar-se despeses personals que no podia deduir-se, com a cosmètics, factures de viatge, peces de roba i fins i tot la reforma de la seua pròpia vivenda.

 

“El resultat ha sigut provocat per una defraudació conscient i voluntària”, afirma la inspecció. Conde figura en la llista de morosos d’Hisenda des de fa anys, encara que el seu deute s’ha reduït en un any d’1,9 milions a 1,1.

 

L’enfrontament entre la popular presentadora i Hisenda

Els embolics fiscals entre Patricia Conde i Hisenda estan xifrats en 1.824.181 euros. L’Agència Tributària considera que mitjançant aquesta societat, la presentadora de Movistar + va poder reduir el pagament de l’IRPF perquè l’impost de societats té uns tipus més baixos. 

 

La sentència marca com a prova clau la diferència entre els diners ingressats per l’empresa i el percebut per la seua única sòcia i afirma que “és eloqüent la diferència existent entre els rendiments obtinguts per Creative dels seus clients a conseqüència dels serveis prestats (474.480 euros en 2007, 1.271.290 euros en 2008 i 1.558.375 euros en 2009), mentre que les quantitats que aquesta societat va abonar a la persona física per aqueixos mateixos serveis es van limitar a 0 en 2007, 42.000 euros en 2008 com a rendiments del treball i 32.818,77 euros en 2009, concloent que “la nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció d’un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública“.

 

“La nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció de un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública”, sosté l’Administració, que destaca el fet que la presentadora –que durant aquells anys es trobava al capdavant de  ‘Sé lo que hicisteis’ de La Sexta– es desgravarà l’IVA de despeses personals com a roba, viatges, tractaments de bellesa i perfums.

Últimes notícies

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.