13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Patricia Conde perd de nou contra Hisenda pels seus deutes milionaris

 

Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.

 

Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i Produccions’ per a rebaixar la seua factura fiscal. Aquesta citada societat, en la qual apareix com a administradora única, li va servir a Patricia Conde per a cobrar una sèrie de serveis els preus dels quals no s’ajustaven als del mercat. Així mateix, l‘actriu els va utilitzar per a desgravar-se despeses personals que no podia deduir-se, com a cosmètics, factures de viatge, peces de roba i fins i tot la reforma de la seua pròpia vivenda.

 

“El resultat ha sigut provocat per una defraudació conscient i voluntària”, afirma la inspecció. Conde figura en la llista de morosos d’Hisenda des de fa anys, encara que el seu deute s’ha reduït en un any d’1,9 milions a 1,1.

 

L’enfrontament entre la popular presentadora i Hisenda

Els embolics fiscals entre Patricia Conde i Hisenda estan xifrats en 1.824.181 euros. L’Agència Tributària considera que mitjançant aquesta societat, la presentadora de Movistar + va poder reduir el pagament de l’IRPF perquè l’impost de societats té uns tipus més baixos. 

 

La sentència marca com a prova clau la diferència entre els diners ingressats per l’empresa i el percebut per la seua única sòcia i afirma que “és eloqüent la diferència existent entre els rendiments obtinguts per Creative dels seus clients a conseqüència dels serveis prestats (474.480 euros en 2007, 1.271.290 euros en 2008 i 1.558.375 euros en 2009), mentre que les quantitats que aquesta societat va abonar a la persona física per aqueixos mateixos serveis es van limitar a 0 en 2007, 42.000 euros en 2008 com a rendiments del treball i 32.818,77 euros en 2009, concloent que “la nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció d’un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública“.

 

“La nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció de un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública”, sosté l’Administració, que destaca el fet que la presentadora –que durant aquells anys es trobava al capdavant de  ‘Sé lo que hicisteis’ de La Sexta– es desgravarà l’IVA de despeses personals com a roba, viatges, tractaments de bellesa i perfums.

Últimes notícies

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.