Una PCR positiva deixa a un corredor sense participar en Marató València

Ejemplo de shortcode con estilo
  El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.   L’«estricte» protocol […]

 

El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.

 

L’«estricte» protocol sanitari, coordinat pel director mèdic de la carrera, Luis Cort, pel que han passat tots els atletes internacionals i nacionals, a demés dels seus entrenadors, allotjats en els hotels bambolla, a penes ha tingut baixes a causa de la pandèmia, excepte este atleta i un altre que no ha corregut per ser un contacte estret del primer, després d’este positiu en els últims tests fets a la seua arribada a València.

 

Tant ells com el seu entrenador es quedaran aïllats uns dies en el mateix hotel a on estaven, ha informat Marató València en un comunicat. Gràcies a la rapidesa en el lliurament dels resultats i al control en temps real de totes les proves i els moviments dels atletes professionals registrats en la plataforma Connect by Circular-Lab, l’organització ha pogut gestionar amb el seu equip mèdic la informació de les més de 700 proves PCR fetes als atletes i personal en este acte.

 

A demés, durant la prova s’ha atés a un total de 26 persones amb patologies lleus, el 65% per esgotament, el 15% per problemes musculars, el 8% per problemes traumatològics, i el restant 12% per altres motius. En total, els servicis mèdics han atés 13 persones durant el recorregut i a altres 13 en el punt de meta. També han fet dos evacuacions en ambulància a hospitals a causa d’una pèrdua d’inconsciència i una reacció al·lèrgica, respectivament.

Últimes notícies

Treballs en una desena de carreteres per reobrir el trànsit després de la dana Adam

Els equips de conservació de carreteres de la Generalitat treballen en una desena de vies, sobretot a la Safor i la Marina Alta, per restituir el trànsit després de les inundacions i despreniments causats per la dana Adam.

Torna la circulació dels Rodalies C1 i C2 després de les fortes pluges

Renfe ha restablit esta vesprada el servici a les línies de Rodalies C1 i C2, així com als trens de Llarga i Mitjana Distància afectats per les fortes pluges entre València i Alacant.

Els rescats més difícils ja s’han fet, però la Generalitat demana prudència per les inundacions

Els equips d’emergències han completat els rescats més complicats per les greus inundacions al sud de València i nord d’Alacant, però la Generalitat demana prudència perquè encara hi ha zones incomunicades i tres víctimes mortals.

Bernabé ressalta que la nova dana ha tingut avisos previs i millor coordinació

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha remarcat que la dana actual ha comptat amb anticipació, avisos a la població i coordinació institucional, a diferència de la de 2024, que va provocar 233 morts en la província de València.

Continuen els rescats en helicòpter i llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles pel temporal

Els equips d’emergència continuen este dilluns a la vesprada els rescats aeris i en llanxa a Bellreguard, Miramar i Piles, incomunicats per les fortes pluges, mentre es confirmen dos morts a Oliva.

Rescatades dos pateres amb 18 migrants en aigües d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat este cap de setmana 18 migrants d’origen algerià en dues pateres a Alacant, quatre d’ells presumptament menors, després d’una travessia de quinze dies.

La jueza de la DANA ordena destruir les mostres d’ADN dels cadàvers identificats

La jutgessa que investiga la DANA de 2024 a Catarroja ha ordenat destruir les mostres d’ADN usades per identificar les 233 víctimes de la província de València, una vegada confirmades totes les identitats.

Una dona de 33 anys queda hospitalitzada per una ganivetada a Benicarló

Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca a Benicarló i està ingressada amb pronòstic reservat, mentres la policia busca el presumpte agressor.