Una PCR positiva deixa a un corredor sense participar en Marató València

 

El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.

 

L’«estricte» protocol sanitari, coordinat pel director mèdic de la carrera, Luis Cort, pel que han passat tots els atletes internacionals i nacionals, a demés dels seus entrenadors, allotjats en els hotels bambolla, a penes ha tingut baixes a causa de la pandèmia, excepte este atleta i un altre que no ha corregut per ser un contacte estret del primer, després d’este positiu en els últims tests fets a la seua arribada a València.

 

Tant ells com el seu entrenador es quedaran aïllats uns dies en el mateix hotel a on estaven, ha informat Marató València en un comunicat. Gràcies a la rapidesa en el lliurament dels resultats i al control en temps real de totes les proves i els moviments dels atletes professionals registrats en la plataforma Connect by Circular-Lab, l’organització ha pogut gestionar amb el seu equip mèdic la informació de les més de 700 proves PCR fetes als atletes i personal en este acte.

 

A demés, durant la prova s’ha atés a un total de 26 persones amb patologies lleus, el 65% per esgotament, el 15% per problemes musculars, el 8% per problemes traumatològics, i el restant 12% per altres motius. En total, els servicis mèdics han atés 13 persones durant el recorregut i a altres 13 en el punt de meta. També han fet dos evacuacions en ambulància a hospitals a causa d’una pèrdua d’inconsciència i una reacció al·lèrgica, respectivament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.