Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.

Compromís acusa el PP de fer els pressupostos per impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís assegura que els pressupostos de la Generalitat per a 2026 busquen sobretot que Juanfran Pérez Llorca siga candidat del PP i reclama més fons per a emergències i per a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Les morts per calor es disparen a 142 en la primera quinzena de juliol a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 142 morts a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 14 de juliol de 2026, la xifra més elevada per a este període des que hi ha registres del sistema MoMo (2015). La setmana de l’onada de calor, del 6 al 12 de juliol, concentra 104 defuncions.

La venda d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth es convertix en la segona més alta de la història de l’Elx

L’Elx ingressarà 12,5 milions d’euros pel traspàs d’Álvaro Rodríguez al Bournemouth, la segona venda més elevada del club, només superada per la de Rodrigo Mendoza a l’Atlético de Madrid.

Els guardonats del 9 d’Octubre reben les distincions a casa després d’ajornar-se l’acte per la pluja

La Generalitat ha enviat per correu les distincions del 9 d’Octubre de 2025 als guardonats després que l’acte institucional s’ajornara per una alerta taronja per pluges a València i Alacant.