Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.