Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

El dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó es bolca a frenar l’avanç cap a la serra d’Espadà

Els equips d’extinció concentren hui els treballs entre Tales i Alcudia de Veo per evitar que el foc arribe al parc natural de la serra d’Espadà. La població desallotjada de la Vall d’Uixó ha pogut tornar a casa en un operatiu coordinat.

Fi del confinament a la Vall d’Uixó per l’incendi forestal

La Generalitat ha alçat este dimarts el confinament de la Vall d'Uixó decretat per l'incendi forestal, encara actiu, que va obligar a evacuar unes 16.000 persones en una vintena de municipis i a confinar també Onda i Betxí. Les restriccions de mobilitat es mantenen en la resta de localitats afectades almenys fins a les 23.59 hores d'este dimarts.

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.
FILMOTECA D'ESTIU