Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.