17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.