Peter Lim i el València CF donen màscares i termòmetres per al personal sanitari valencià

 

L‘empresari Peter Lim, màxim accionista del València CF, ha posat a la disposició de la Generalitat unes 50.000 màscares ‘FFP2’ i 300 termòmetres per a la seua distribució al personal de centres sanitaris i sociosanitaris del territori valencià que afronten la pandèmia del coronavirus.

 

Peter Lim assumix el cost d’esta donació a títol personal i en nom del club deportiu, segons ha traslladat este dimecres el president del València CF, Anil Murthy, en una reunió amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, informa l’administració en un comunicat.

 

La Presidència de la Generalitat i el València CF es coordinaran per a la recepció del material sanitari i per a la logística de la seua posada a la disposició de la xarxa assistencial sanitària i sociosanitària.

 

«És una gran mostra de solidaritat»

Puig ha destacat esta «gran mostra de solidaritat» de Lim cap al territori valencià, «facilitant amb el seu gest altruista un equipament que quan es reba serà posat a la disposició del personal sanitari i sociosanitari valencià que lluita en primera línia contra la propagació del coronavirus».

 

En esta línia, el cap del Consell ha lloat l’«extraordinària» resposta que empreses i particulars estan tenint davant l’emergència sanitària i ha subratllat que «la generositat de la que ha fet gala Lim està en sintonia amb estes mostres de solidaritat».

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.