Petició de Ximo Puig: Reduir la distància en les terrasses i augmentar l’aforament en pubs i discoteques

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, proposarà a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública alguns canvis en les mesures de seguretat respecte als locals de restauració i oci. D’esta manera ho ha confirmat el president en una roda de premsa en el Palau de la Generalitat este dilluns.

 

Entre els canvis que demanarà a la consellera, Ana Barceló, en la reunió prevista en els pròxims dies, es troben reduir la distància de dos metres a 1,5 en les terrasses dels bars i restaurants i també dins d’estos locals, a demés d’augmentar l’aforament màxim de pubs i discoteques fins al 75%.

 

A pesar d’això, haurà de ser la Conselleria qui finalment prenga esta decisió, seguint també les pautes marcades des de les autoritats sanitàries estatals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.