Pillada una dona de Madrid per anar a la seua segona residència d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat una denúncia a una persona de Madrid que s’ha desplaçat a la seua segona residència, situada a la platja de Sant Joan de la ciutat d’Alacant, incomplint d’eixa forma el tancament perimetral de les Comunitats Autònomes decretat per l’Estat com a mesura anticovid durant esta Setmana Santa, i en la vesprada d’ahir va ser localitzada, identificada i s’enfronta a una sanció que pot comportar una multa de fins als 600 euros.

 

Segons fonts policials els fets van passar per la vesprada del dijous, cap a les 17.30 hores, quan es va rebre una telefonada al 112, alertant a través d’una denúncia veïnal que una persona estava incomplint les mesures anticovid imposades a causa de la greu crisi sanitària, i s’havia desplaçat a la seua segona residència situada de l’avinguda de Santander de la ciutat.

 

Dos patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant es van desplaçar fins a l’edifici d’apartaments, localitzant a la persona denunciada, i van procedir a la seua identificació comprovant que era una dona de 78 anys de fora del territori valencià, i s’havia desplaçat des de Madrid, per tals fets se li va estendre acta de sanció.

Últimes notícies

Més de 150 vivendes de lloguer assequible alleujaran el problema d’habitatge a l’Alfàs del Pi

La Generalitat ha anunciat la construcció de més de 150 vivendes de protecció pública de lloguer assequible a l’Alfàs del Pi, en una parcel·la municipal de més de 5.000 metres quadrats inclosa en el Pla Vive Comunitat Valenciana.

La nova doble via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins avança amb una inversió de 17,8 milions

Transportes ha autoritzat licitar per 17,8 milions les obres de duplicació de via entre La Encina i l’Alcúdia de Crespins, clau per al Corredor Mediterrani i per reforçar la connexió ferroviaria entre València i Alacant.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista, al torneig on ha arribat més lluny

Roberto Bautista, tenista castellonenc de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, escenari de les seues històriques semifinals de 2019. El duel de primera ronda davant el jove brasiler Joao Fonseca podria ser el seu últim partit al All England Club.

Alexis Peterson reforça el Valencia Basket per al pròxim curs en la Lliga Femenina

L exterior nord-americana amb passaport alemany Alexis Peterson, de 31 anys, s incorpora al Valencia Basket per a la pròxima temporada i disputarà l Eurolliga sense clàusula de fuga a la WNBA.

Els veïns exigixen més concrecions al ministre Puente sobre el Parc Central d’Alacant

Les associacions veïnals de l’entorn del futur Parc Central d’Alacant han demanat al ministre Óscar Puente més dades, obres prèvies i compromisos clars per recuperar la confiança després de 23 anys d’espera.

Les 4.000 esmenes del PSPV als pressupostos: més professors, sanitaris i límit al preu de la vivenda

El PSPV ha registrat més de 4.000 esmenes als pressupostos de la Generalitat de 2026 per a destinar 3.669 milions addicionals a contractar més docents i sanitaris, reduir llistes d’espera i impulsar un pla per a baixar el preu de la vivenda i ampliar el parc públic.

El Llevant demana jugar fora casa el primer partit de la Lliga 26-27

El Llevant ha demanat a LaLiga disputar lluny del Ciutat de València el primer partit de la temporada 26-27 per tindre més temps per a condicionar la gespa i el recinte.

L’últim Wimbledon de Roberto Bautista: així acomiada el seu Grand Slam talismà

Roberto Bautista, de 38 anys, disputa des d’este dilluns el seu últim Wimbledon, el Grand Slam on va arribar més lluny, abans de retirar-se a final de temporada.