Pillada una dona de Madrid per anar a la seua segona residència d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat una denúncia a una persona de Madrid que s’ha desplaçat a la seua segona residència, situada a la platja de Sant Joan de la ciutat d’Alacant, incomplint d’eixa forma el tancament perimetral de les Comunitats Autònomes decretat per l’Estat com a mesura anticovid durant esta Setmana Santa, i en la vesprada d’ahir va ser localitzada, identificada i s’enfronta a una sanció que pot comportar una multa de fins als 600 euros.

 

Segons fonts policials els fets van passar per la vesprada del dijous, cap a les 17.30 hores, quan es va rebre una telefonada al 112, alertant a través d’una denúncia veïnal que una persona estava incomplint les mesures anticovid imposades a causa de la greu crisi sanitària, i s’havia desplaçat a la seua segona residència situada de l’avinguda de Santander de la ciutat.

 

Dos patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant es van desplaçar fins a l’edifici d’apartaments, localitzant a la persona denunciada, i van procedir a la seua identificació comprovant que era una dona de 78 anys de fora del territori valencià, i s’havia desplaçat des de Madrid, per tals fets se li va estendre acta de sanció.

Últimes notícies

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU