La piscina municipal i l’escola d’estiu d’Albalat dels Sorells ja estan en funcionament

 

L’ajuntament d’Albalat dels Sorells fa unes setmanes que ha obert la piscina municipal i també ha donat inici a les activitats de l’escoleta d’estiu. Un començament que des del consistori de la localitat han trobat molt positiu gràcies a l’acollida de la població.

 

Després de mesos d’incertesa per la possibilitat de no poder obrir enguany la piscina ni l’escoleta a causa de les restriccions i normatives que s’han posat en marxa per a minvar els efectes del Covid-19, l‘ajuntament ha decidit oferir a la ciutadania i, especialment, als xiquets, estos servicis tan necessaris en l’època estival.

 

Un dels aspectes que dificultava el començament d’estes prestacions ha sigut l’adequació de la normativa sanitària concreta per a fer possible el compliment de les distàncies de seguretat en el recinte de la piscina. Quant a l’escoleta, han sigut les dificultats que ha generat en els pares i mares la inèdita situació sanitària provocada per la pandèmia.

 

«Un premi merescut pel comportament durant el confinament»

Segons l’alcalde Nicolau Claramunt, «per a nosaltres és importantíssim poder oferir tots els servicis públics que depenen de l’ajuntament a l’abast de la ciutadania. Pel que fa a l’escoleta i la piscina, per als xiquets, és un premi merescut pel comportament que han demostrat, sobretot, els mesos més durs del confinament».

 

Cal recordar que no tots els ajuntaments han pogut obrir les piscines o iniciar les activitats vinculades a les escoletes d’estiu. Des de l’ajuntament expliquen: «hem fet un esforç important per a adequar la piscina i poder iniciar l’escoleta d’estiu. Estem molt contents per la resposta cívica i de compromís de la ciutadania».

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.