9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La piscina municipal i l’escola d’estiu d’Albalat dels Sorells ja estan en funcionament

 

L’ajuntament d’Albalat dels Sorells fa unes setmanes que ha obert la piscina municipal i també ha donat inici a les activitats de l’escoleta d’estiu. Un començament que des del consistori de la localitat han trobat molt positiu gràcies a l’acollida de la població.

 

Després de mesos d’incertesa per la possibilitat de no poder obrir enguany la piscina ni l’escoleta a causa de les restriccions i normatives que s’han posat en marxa per a minvar els efectes del Covid-19, l‘ajuntament ha decidit oferir a la ciutadania i, especialment, als xiquets, estos servicis tan necessaris en l’època estival.

 

Un dels aspectes que dificultava el començament d’estes prestacions ha sigut l’adequació de la normativa sanitària concreta per a fer possible el compliment de les distàncies de seguretat en el recinte de la piscina. Quant a l’escoleta, han sigut les dificultats que ha generat en els pares i mares la inèdita situació sanitària provocada per la pandèmia.

 

«Un premi merescut pel comportament durant el confinament»

Segons l’alcalde Nicolau Claramunt, «per a nosaltres és importantíssim poder oferir tots els servicis públics que depenen de l’ajuntament a l’abast de la ciutadania. Pel que fa a l’escoleta i la piscina, per als xiquets, és un premi merescut pel comportament que han demostrat, sobretot, els mesos més durs del confinament».

 

Cal recordar que no tots els ajuntaments han pogut obrir les piscines o iniciar les activitats vinculades a les escoletes d’estiu. Des de l’ajuntament expliquen: «hem fet un esforç important per a adequar la piscina i poder iniciar l’escoleta d’estiu. Estem molt contents per la resposta cívica i de compromís de la ciutadania».

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.