13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La Policia Local de Castelló intervé set festes en cases la primera nit de toc de queda

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut durant la primera nit amb el toc de queda en vigor en un total de set festes en cases particulars i en tres ocasions per molèsties en la via pública. De la mateixa manera, els agents han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i ha formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

 

Fonts de la Policia Local han informat que en línies generals no s’ha produït cap incidència greu durant la primera nit amb les noves restriccions a la mobilitat nocturna. D’esta manera, el CIMSE ha registrat des de les 01.00 hores fins a les 06.00 una desena de servicis.

 

Concretament, per festes en cases, la Policia Local de Castelló ha fet set servicis, encara que tots ells s’han solucionat amb presència policial i han cessat les molèsties veïnals en finalitzar el mateix.

 

De la mateixa forma, els agents han intervingut en tres ocasions per molèsties en el carrer i han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i han formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.