La Policia Local d’Alacant posa 30 denúncies per desobediència i dissol 7 festes en cases

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que l’operatiu especial organitzat per la Policia Local d’Alacant durant la matinada del dissabte per a fer front al Covid amb inspeccions i controls, es va saldar amb un total de 30 denúncies per desobediència del toc de queda. Els agents han sancionat a dos establiments per no respectar les distàncies de seguretat, i s’han dissolt set festes en cases per a evitar contagis de coronavirus en Alacant.

 

Durant la passada jornada en el tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment d’aforaments i mesures, es van sancionar a dos locals, que estaven incomplint la mesura de mantindre les distàncies entre taules i clients per a evitar contagis i aforaments.

 

La Policia Local ha organitzat un dispositiu amb controls i patrulles de vigilància per a fer complir el toc de queda amb la restricció de la mobilitat des de les onze de la nit, amb les excepcions de motius justificats com desplaçar-se per treball, en el que es van imposar huit denúncies per incomplir-ho i estar en el carrer.

 

Els agents del servici nocturn i la unitat Fox esta nit de dissabte també han denunciat a dos persones per no portar l’obligada mascareta, amb sancions de 100€, i a huit persones per incomplir l’ordenança de neteja de la ciutat.

 

Mesures de prevenció

L’edil de Seguretat, José Ramón González, ha demanat que  «continuem sumant esforços i s’adopten mesures de prevenció amb la màxima responsabilitat, evitant qualsevol situació que puga posar en risc la salut i seguretat de tots, la prioritat ha de ser que no es produïsquen nous contagis amb un seguiment rigorós de les limitacions d’aforament en les reunions evitant-les este Nadal».​

 

Per a fer front a la pandèmia la Policia Local dissol les festes que s’organitzen en cases generant soroll i molèsties als veïns, sense màscares i amb reunions de més de sis persones. En esta matinada s’ha intervingut en set festes, les tres primeres fins a les 00.30 hores han tingut lloc en l’avinguda de la Vila Joiosa, Teulada i la Unió, i passades la 1.20 hores s’han desplaçat al carrer Alcoleja, sobre les dos al carrer Francisco Montero Pérez, i fins a les 3.30 hores es van dissoldre dos festes més en l’avinguda de Niça i Matemàtic Romer.

 

De la mateixa manera, la Policia Local ha organitzat un dispositiu per a conseguir detindre a un cotxe que es va donar a la fugida, a les 23.08 hores en un accident de trànsit en el carrer de Pablo Iglesias, conseguint interceptar-lo, immobilitzant el cotxe i obrint diligències per un presumpte delicte de desobediència i contra la seguretat viària, i per conduir baix els efectes de l’alcohol.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.