Intervenen una festa d’aniversari en Cullera i sancionen a 11 persones

 

La Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) ha desallotjat en la nit del divendres una festa d’aniversari en una casa unifamiliar situada en una urbanització de la localitat i en la que participaven 11 persones.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents policials van rebre l’avís d’uns veïns cap a les 22.00 hores, els qui alertaven de soroll que procedia d’una casa en la zona del Marenyet de Cullera.

 

Ràpidament, els agents juntament amb una patrulla de la Guàrdia civil es van personar en el lloc dels fets a on es va poder comprovar que s’estava celebrant una festa sorpresa d’aniversari i que les persones que es trobaven dins de la casa no eren convivents.

 

S’enfronten a greus sancions per incomplir les restriccions

Els participants d’esta festa clandestina van arribar a Cullera des de diferents poblacions o fins i tot alguns sent veïns d’altres unifamiliars de la urbanització en qüestió, sent identificats un total d’11 persones. Els agents van procedir a denunciar a les persones que es trobaven dins del domicili, que tenen entre 26 i 46 anys.

 

Tots els participants d’esta festa il·legal s’enfronten a multes que van des dels 600 als 30.000 euros per incomplir les restriccions a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.