Intervenen una festa d’aniversari en Cullera i sancionen a 11 persones

 

La Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) ha desallotjat en la nit del divendres una festa d’aniversari en una casa unifamiliar situada en una urbanització de la localitat i en la que participaven 11 persones.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents policials van rebre l’avís d’uns veïns cap a les 22.00 hores, els qui alertaven de soroll que procedia d’una casa en la zona del Marenyet de Cullera.

 

Ràpidament, els agents juntament amb una patrulla de la Guàrdia civil es van personar en el lloc dels fets a on es va poder comprovar que s’estava celebrant una festa sorpresa d’aniversari i que les persones que es trobaven dins de la casa no eren convivents.

 

S’enfronten a greus sancions per incomplir les restriccions

Els participants d’esta festa clandestina van arribar a Cullera des de diferents poblacions o fins i tot alguns sent veïns d’altres unifamiliars de la urbanització en qüestió, sent identificats un total d’11 persones. Els agents van procedir a denunciar a les persones que es trobaven dins del domicili, que tenen entre 26 i 46 anys.

 

Tots els participants d’esta festa il·legal s’enfronten a multes que van des dels 600 als 30.000 euros per incomplir les restriccions a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.