Intervenen una festa d’aniversari en Cullera i sancionen a 11 persones

 

La Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) ha desallotjat en la nit del divendres una festa d’aniversari en una casa unifamiliar situada en una urbanització de la localitat i en la que participaven 11 persones.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents policials van rebre l’avís d’uns veïns cap a les 22.00 hores, els qui alertaven de soroll que procedia d’una casa en la zona del Marenyet de Cullera.

 

Ràpidament, els agents juntament amb una patrulla de la Guàrdia civil es van personar en el lloc dels fets a on es va poder comprovar que s’estava celebrant una festa sorpresa d’aniversari i que les persones que es trobaven dins de la casa no eren convivents.

 

S’enfronten a greus sancions per incomplir les restriccions

Els participants d’esta festa clandestina van arribar a Cullera des de diferents poblacions o fins i tot alguns sent veïns d’altres unifamiliars de la urbanització en qüestió, sent identificats un total d’11 persones. Els agents van procedir a denunciar a les persones que es trobaven dins del domicili, que tenen entre 26 i 46 anys.

 

Tots els participants d’esta festa il·legal s’enfronten a multes que van des dels 600 als 30.000 euros per incomplir les restriccions a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.

La UPV suspén les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia per l’alerta roja

La Universitat Politècnica de València ha suspés les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia i les ha restringides als de València i Alcoi per l’alerta per calor extrema.