16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

La Policia de la Generalitat imposa unes 3.500 multes i sanciona a 26 locals durant el tancament perimetral

 

La Policia de la Generalitat ha imposat 3.452 multes per incomplir les restriccions de mobilitat decretades pel Consell entre el 29 de gener i el 28 de febrer en les 16 ciutats valencianes de més de 50.000 habitants per a frenar l’expansió del Covi​​​​​​​d-19. D’elles, 1.541 han sigut per saltar-se el tancament perimetral i altres 1.911 per incomplir l’ús de mascareta o no respectar el toc de queda.

 

A demés, la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana ha sancionat a 26 locals durant les 551 inspeccions fetes en els cinc caps de setmana. També ha identificat a 13.522 persones i 11.690 vehicles, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

D’altra banda, s’han fet 2.196 advertiments per ús inadequat de la mascareta, per no respectar la distància de seguretat o per saltar-se el toc de queda. Durant els controls, també s’han alçat 68 actes per tinença de drogues i armes. La unitat de coordinació d’emergències policials Cempol ha informat que les policies locals de les poblacions tancades han detingut a 31 persones per incomplir les mesures decretades per la Generalitat al llarg dels cinc caps de setmana.

 

Les plantilles de Policia Local han alçat 6.777 actes i han sancionat a 264 locals. Quant al número de denúncies per reunions no permeses, han sigut 1.051, enfront de les 600 intervencions a causa de reunions en l’àmbit familiar o social.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.