La Policia de la Generalitat imposa unes 3.500 multes i sanciona a 26 locals durant el tancament perimetral

 

La Policia de la Generalitat ha imposat 3.452 multes per incomplir les restriccions de mobilitat decretades pel Consell entre el 29 de gener i el 28 de febrer en les 16 ciutats valencianes de més de 50.000 habitants per a frenar l’expansió del Covi​​​​​​​d-19. D’elles, 1.541 han sigut per saltar-se el tancament perimetral i altres 1.911 per incomplir l’ús de mascareta o no respectar el toc de queda.

 

A demés, la Unitat Adscrita a la Comunitat Valenciana ha sancionat a 26 locals durant les 551 inspeccions fetes en els cinc caps de setmana. També ha identificat a 13.522 persones i 11.690 vehicles, ha indicat la Generalitat en un comunicat.

 

D’altra banda, s’han fet 2.196 advertiments per ús inadequat de la mascareta, per no respectar la distància de seguretat o per saltar-se el toc de queda. Durant els controls, també s’han alçat 68 actes per tinença de drogues i armes. La unitat de coordinació d’emergències policials Cempol ha informat que les policies locals de les poblacions tancades han detingut a 31 persones per incomplir les mesures decretades per la Generalitat al llarg dels cinc caps de setmana.

 

Les plantilles de Policia Local han alçat 6.777 actes i han sancionat a 264 locals. Quant al número de denúncies per reunions no permeses, han sigut 1.051, enfront de les 600 intervencions a causa de reunions en l’àmbit familiar o social.

Últimes notícies

Pérez Llorca rebutja la vaga general i defensa el Pla Viu de lloguer assequible a Alacant

Juanfran Pérez Llorca considera que Espanya no està per a vagues generals després de l’anunci sindical per la vivenda i destaca a Alacant les noves vivendes de lloguer assequible del Pla Viu en Rabasa.

Catalá defensa que el 9 d’Octubre es celebre amb “tota la solemnitat” davant l’acampada per la vivenda

L’alcaldessa de València, María José Catalá, afirma que l’Ajuntament farà “tot el possible” perquè el 9 d’Octubre es desenvolupe amb normalitat i seguretat malgrat l’acampada per la vivenda en la plaça.

Els números de Javier Aguirre en els seus debuts a LaLiga il·lusionen el valencianisme

Javier Aguirre debuta este diumenge amb el Valencia en LaLiga i arriba avalat per cinc estrenes amb punts en sis intents, tot i que la més recent va acabar en derrota amb el Mallorca.

Una base de dades de la UV rescata 400 sanitaris valencians represaliats pel franquisme

La Universitat de València ha obert una base de dades que identifica 400 metges i científics valencians represaliats pel franquisme després de trenta anys d’investigació liderada per Josep Lluís Barona.

Pérez Llorca descarta avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Alacant que no s'ha plantejat avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana per a fer-les coincidir amb unes generals.

Més de 9.600 persones es presenten a les proves escrites de valencià de la JQCV

Un total de 9.634 persones s’han presentat a les proves escrites dels nivells B2, C1 i C2 de valencià de la JQCV, celebrades en 24 municipis de la Comunitat Valenciana. La participació global ha sigut del 58,81 % i la convocatòria continuarà ara amb les proves orals.

Comissió Ciutat-Port portarà al Suprem l’ampliació nord del Port de València

La plataforma ciutadana Comissió Ciutat-Port ha presentat davant el TSJCV l’escrit per preparar un recurs de cassació contra la sentència que avala el projecte constructiu de l’ampliació nord del Port de València.

Presó provisional per a un home de 33 anys per diversos robatoris a Benicarló

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional acusat de diversos robatoris amb força en locals de Benicarló. La Guàrdia Civil també ha detingut tres jóvens més a Benicarló i Peníscola per delictes contra el patrimoni.