11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia de la Generalitat sanciona a quatre locals per incomplir la normativa anticovid

 

La Policia de la Generalitat ha supervisat 24 àrees comercials i inspeccionat 299 establiments del territori valencià des de dijous passat per a comprovar el compliment de la normativa Covid-19 i la Llei d’Espectacles. Com a resultat, s’ha sancionat a quatre locals, ja que els agents han comprovat que el compliment dels aforaments i l’horari de tancament ha sigut «generalitzat».

 

A demés, els agents han identificat a 496 persones i 599 cotxes des del dijous, han fet 247 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o per no complir les distàncies de seguretat i alçat 24 actes per incompliment de l’ús de la mascareta o saltar-se el toc de queda, a demés de tres per tinença de drogues o armes.

 

Des de març de 2020, els grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat Adscrita al territori valencià han fet 6.490 inspeccions en locals i comerços, amb un resultat de 669 sancionats. A demés, s’han elevat 1.317 actes per incompliment de les mesures higienicosanitàries i 430 per saltar-se el toc de queda.

 

En este període, la Policia de la Generalitat ha supervisat 16.370 establiments i ha identificat a 16.901 persones per a informar de la normativa sanitària i vigilar el seu compliment.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.