La Policia de la Generalitat sanciona a quatre locals per incomplir la normativa anticovid

 

La Policia de la Generalitat ha supervisat 24 àrees comercials i inspeccionat 299 establiments del territori valencià des de dijous passat per a comprovar el compliment de la normativa Covid-19 i la Llei d’Espectacles. Com a resultat, s’ha sancionat a quatre locals, ja que els agents han comprovat que el compliment dels aforaments i l’horari de tancament ha sigut «generalitzat».

 

A demés, els agents han identificat a 496 persones i 599 cotxes des del dijous, han fet 247 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o per no complir les distàncies de seguretat i alçat 24 actes per incompliment de l’ús de la mascareta o saltar-se el toc de queda, a demés de tres per tinença de drogues o armes.

 

Des de març de 2020, els grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat Adscrita al territori valencià han fet 6.490 inspeccions en locals i comerços, amb un resultat de 669 sancionats. A demés, s’han elevat 1.317 actes per incompliment de les mesures higienicosanitàries i 430 per saltar-se el toc de queda.

 

En este període, la Policia de la Generalitat ha supervisat 16.370 establiments i ha identificat a 16.901 persones per a informar de la normativa sanitària i vigilar el seu compliment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.