La Policia de la Generalitat sanciona a quatre locals per incomplir la normativa anticovid

 

La Policia de la Generalitat ha supervisat 24 àrees comercials i inspeccionat 299 establiments del territori valencià des de dijous passat per a comprovar el compliment de la normativa Covid-19 i la Llei d’Espectacles. Com a resultat, s’ha sancionat a quatre locals, ja que els agents han comprovat que el compliment dels aforaments i l’horari de tancament ha sigut «generalitzat».

 

A demés, els agents han identificat a 496 persones i 599 cotxes des del dijous, han fet 247 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o per no complir les distàncies de seguretat i alçat 24 actes per incompliment de l’ús de la mascareta o saltar-se el toc de queda, a demés de tres per tinença de drogues o armes.

 

Des de març de 2020, els grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat Adscrita al territori valencià han fet 6.490 inspeccions en locals i comerços, amb un resultat de 669 sancionats. A demés, s’han elevat 1.317 actes per incompliment de les mesures higienicosanitàries i 430 per saltar-se el toc de queda.

 

En este període, la Policia de la Generalitat ha supervisat 16.370 establiments i ha identificat a 16.901 persones per a informar de la normativa sanitària i vigilar el seu compliment.

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.