Anuncios

La policia intenta desallotjar el CSOA l’Horta del barri de Benimaclet

 

Un ampli dispositiu policial ha pres este dilluns el Centre Social CSOA l’Horta en el barri de Benimaclet de València per al seu desallotjament, però els agents, després de fer una càrrega contra el centenar de persones que s’havia concentrat de seguida per a impedir-ho, finalment se n’han anat.

 

Després de la marxa dels agents antidisturbis del Cos Nacional de Policia, desenes d’activistes han procedit a la seua «reokupació». Fonts del col·lectiu han assenyalat a EFE que l’ordre que havia tramitat el Jutjat d’Instrucció número 13 afectava només una part de la finca, d’uns cent metres quadrats sobre una superfície de 10.000, i que en cap cas afectava l’alqueria que acull el ‘Casal Social de L’Horta’.

Anuncios

 

 

Operaris privats havien entrat en el recinte mentres estava la Policia, han canviat les portes d’entrada a l’edifici i, pel que pareix, han col·locat una alarma, segons les mateixes fonts. En els minuts previs al fet que la Policia abandonara el CSOA s’ha produït una càrrega policial en desbordar la línia policial desenes d’activistes que s’havien concentrat en protesta pel desallotjament.

 

 

A primera hora del matí, en conéixer l’entrada de la Policia, un advocat en representació del CSOA L’Horta ha transmés als agents la il·legalitat de l’actuació i un altre ha acudit al jutjat per a presentar un recurs. Des del col·lectiu han assenyalat que en les tres hores que han estat en el recinte, els agents no han practicat cap actuació en la parcel·la sobre la que sí que hi havia una ordre de desallotjament.

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.
Anuncios