La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i ha posat 6 actes per saltar-se el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència del toc de queda, i s’ha denunciat i dissolt dos festes en cases, i alçat una acta a un local per incompliment de l’horari de tancament.

 

L’operatiu per a fer complir el toc de queda amb la restricció de la mobilitat des de les 22.00 hores de la nit, amb les excepcions justificades com desplaçar-se per motius laborals, es va saldar amb sis denúncies per incomplir-lo i estar en la via pública, en els diferents controls itinerants i fixos de trànsits desplegats a la ciutat.

 

A demés, les festes són un dels principals focus de contagi, per això des de la Policia Local per a protegir als ciutadans desplega un ampli control i vigilància a la ciutat evitant botellons, celebracions i festes il·legals. Concretament durant esta nit la Policia Local ha hagut d’acudir per a atendre i dissoldre dos festes en cases, en els carrers del Mestre Caballero i del Pintor Lorenzo Casanova, que van ser sancionades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.