La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i ha posat 6 actes per saltar-se el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència del toc de queda, i s’ha denunciat i dissolt dos festes en cases, i alçat una acta a un local per incompliment de l’horari de tancament.

 

L’operatiu per a fer complir el toc de queda amb la restricció de la mobilitat des de les 22.00 hores de la nit, amb les excepcions justificades com desplaçar-se per motius laborals, es va saldar amb sis denúncies per incomplir-lo i estar en la via pública, en els diferents controls itinerants i fixos de trànsits desplegats a la ciutat.

 

A demés, les festes són un dels principals focus de contagi, per això des de la Policia Local per a protegir als ciutadans desplega un ampli control i vigilància a la ciutat evitant botellons, celebracions i festes il·legals. Concretament durant esta nit la Policia Local ha hagut d’acudir per a atendre i dissoldre dos festes en cases, en els carrers del Mestre Caballero i del Pintor Lorenzo Casanova, que van ser sancionades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina