La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i ha posat 6 actes per saltar-se el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat sis actes de sancions per desobediència del toc de queda, i s’ha denunciat i dissolt dos festes en cases, i alçat una acta a un local per incompliment de l’horari de tancament.

 

L’operatiu per a fer complir el toc de queda amb la restricció de la mobilitat des de les 22.00 hores de la nit, amb les excepcions justificades com desplaçar-se per motius laborals, es va saldar amb sis denúncies per incomplir-lo i estar en la via pública, en els diferents controls itinerants i fixos de trànsits desplegats a la ciutat.

 

A demés, les festes són un dels principals focus de contagi, per això des de la Policia Local per a protegir als ciutadans desplega un ampli control i vigilància a la ciutat evitant botellons, celebracions i festes il·legals. Concretament durant esta nit la Policia Local ha hagut d’acudir per a atendre i dissoldre dos festes en cases, en els carrers del Mestre Caballero i del Pintor Lorenzo Casanova, que van ser sancionades.

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.