11.8 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d”Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Últimes notícies

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.

Corberán reafirma el pla: focus al València i un Mestalla incòmode per al Reial Madrid

El tècnic del València va subratllar que l'equip ha de mirar-se a si mateix i que Mestalla continue sent un camp incòmode per al Reial Madrid. Va restar importància a les baixes del rival, va parlar dels matisos del Madrid de Arbeloa i va demanar llegir els moments del partit.

Corberán posa el focus al València i busca que Mestalla siga incòmode per al Reial Madrid

Corberán va insistir a centrar-se en el València i a mantindre Mestalla com un camp incòmode per al Reial Madrid. Va rebutjar parlar de dubtes en el rival i va apel·lar a la responsabilitat.

Athletic i Llevant se citen en San Mamés amb la permanència en joc

San Mamés acull un encreuament clau entre un Athletic en caiguda en LaLiga i un Llevant en ascens, amb baixes sensibles i onces per perfilar. El xoc arriba després de l'alleujament coper dels bilbaïns i la millora visitant amb Luís Castro.

Espanya empata 1-1 amb Alemanya i s’emporta la prima en els penals (4-2) en la FIH Pro League

Espanya va igualar davant Alemanya a València amb un penal córner de Laura Bosh i es va imposar 4-2 en els 'shoot-out' gràcies a dos parades de Clara Pérez.

Avís taronja des de les 18.00 en el litoral d’Alacant per ones de quatre metres

Aemet ha establit l'avís taronja en la costa d'Alacant este dissabte a la vesprada per onatge de 3-4 metres i vent del sud-oest. El diumenge hi haurà avisos grocs en la costa alacantina de matinada i per vent a l'interior de Castelló, Alacant i sud de València.