La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d»Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.