Dissolen onze festes clandestines en Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que la intensa jornada de controls organitzats per la Policia Local el dissabte es va tancar amb un total de 183 denúncies, la majoria per incomplir el tancament perimetral amb 151 sancions, i es van alçar 26 per no usar mascaretes i agrupacions, així com 6 per saltar-se el toc de queda amb 11 festes dissoltes en cases.

 

En el segon dia d’entrada en vigor del tancament perimetral de la ciutat per a fer front a la pandèmia, els agents van conseguir que descendirà la mobilitat d’entrada i eixida a la nostra ciutat, després d’interceptar a un total de 5.181 vehicles i detindre a tres persones.

 

Els controls en els que participen més d’un centenar d’agents de Policia Local han donat els seus resultats, després de dos jornades en les que han sigut milers de vehicles i de persones identificades, s’ha pogut comprovar com la mobilitat va anar descendint a poc a poc, i s’espera que el pròxim cap de setmana el compliment del tancament perimetral siga molt major. 

 

Dissolen 11 festes clandestines

Del total d’intervencions, durant el matí es van imposar 56 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.658 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la vesprada va descendir la mobilitat i es van interceptar 1.500 vehicles, incrementant no obstant això les sancions amb 89 denúncies, i a la nit la mobilitat va ser mínima, es van parar en els controls 23 vehicles, amb 6 actes.

 

En els controls la Policia Local també va detindre a tres persones, una al matí per una reclamació judicial, i dos a la vesprada per mancar de permís de conduir i per tindre una ordre judicial de detenció en vigor.

 

Així mateix el servici Nocturn ha hagut d’intervindre en onze cases, on s’estaven duent a terme festes per particulars incomplint les mesures de seguretat enfront del coronavirus, que han sigut denunciades i dissoltes.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.