La Policia Local d’Alacant posa 17 sancions en la matinada de dijous per saltar-se les mesures de seguretat

 

La Policia Local d’Alacant ha organitzat esta matinada de dijous un ampli dispositiu de vigilància per a fer front al Covid-19 amb inspeccions i controls, que s’ha tancat amb 17 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat.

 

Els agents policials van muntar entre les 00.00 i 01.30 hores un control estàtic en el carrer del Mestre Alonso, en el que es van inspeccionar 33 vehicles, i es van interposar sis actes per incompliment del toc de queda, una acta per infracció a la llei orgànica de seguretat ciutadana.

 

A demés, es va localitzar a un conductor que ha donat un resultat positiu en les proves d’alcoholèmia i ha sigut denunciat per conduir baix de les influències de l’alcohol, i a una altra persona que circulava amb un permís no vàlid en Espanya.

 

Per part seua, durant esta matinada, la Policia Local ha interposat altres huit actes per incompliment de l’ordre de confinament en diferents carrers de la ciutat, que es trobaven circulant pel carrer sense poder justificar el seu desplaçament, en la majoria dels casos dient que tornaven de casa d’algun amic o familiar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.