15.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant posa 17 sancions en la matinada de dijous per saltar-se les mesures de seguretat

 

La Policia Local d’Alacant ha organitzat esta matinada de dijous un ampli dispositiu de vigilància per a fer front al Covid-19 amb inspeccions i controls, que s’ha tancat amb 17 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat.

 

Els agents policials van muntar entre les 00.00 i 01.30 hores un control estàtic en el carrer del Mestre Alonso, en el que es van inspeccionar 33 vehicles, i es van interposar sis actes per incompliment del toc de queda, una acta per infracció a la llei orgànica de seguretat ciutadana.

 

A demés, es va localitzar a un conductor que ha donat un resultat positiu en les proves d’alcoholèmia i ha sigut denunciat per conduir baix de les influències de l’alcohol, i a una altra persona que circulava amb un permís no vàlid en Espanya.

 

Per part seua, durant esta matinada, la Policia Local ha interposat altres huit actes per incompliment de l’ordre de confinament en diferents carrers de la ciutat, que es trobaven circulant pel carrer sense poder justificar el seu desplaçament, en la majoria dels casos dient que tornaven de casa d’algun amic o familiar.

Últimes notícies

Avís groc per vent de fins a 80 km/h este dissabte en la Comunitat Valenciana i risc costaner

El dissabte s'ha activat l'avís groc per vents de fins a 80 km/h a l'interior de Castelló i València, 70 km/h en el sud d'Alacant, i risc en la costa.

La comissió de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha citat al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, per al 2 de febrer a les 11.00. Eixe dia també compareixerà una treballadora del 112 i José Manuel Cuenca ho farà el 9 de febrer.

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana i molt humit, amb un 30% més de pluges

2025 ha sigut el quart any més càlid en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana 1,2 °C superior a l'habitual, i molt humit, amb un 30% més de precipitacions. L'any combina un llarg episodi de calor a l'agost amb un dia de Nadal excepcionalment fred.

La Policia investiga noves filtracions de dades que afecten a Óscar Puente i a presidents autonòmics

La Policia Nacional investiga la difusió en xarxes de llistats amb dades personals d'Óscar Puente, directius de Transports i diversos líders autonòmics. Les filtracions s'atribuïxen a dos hackers que reactiven bases antigues aprofitant el context de la tragèdia de Adamuz.

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Kirguizistan per lesions

Un home de 45 anys ha sigut detingut en la via pública després de ser identificat per una patrulla. Tenia un orde internacional de Kirguizistan per lesions greus de 2023 i queda a l'espera d'extradició.

La comissió d’investigació de la DANA del Congrés cita a Feijóo el 2 de febrer

La Mesa de la comissió, amb majoria de PSOE i Sumar, ha acordat citar a Alberto Núñez Feijóo. Haurà d'explicar la informació que va rebre sobre la catàstrofe i les seues declaracions posteriors.

El Port de Castelló confirma 24 escales de creuers de luxe en 2026 i 2027

L'Autoritat Portuària ha confirmat 24 escales de creuers de xicotet format i alt valor afegit per a 2026 i 2027, amb quatre noves tancades en Fitur. Tres seran a Peníscola i una en el port de Castelló l'any vinent.

BabyKid Spain Fimi rep a 220 empreses importadores de 45 països

La fira ha rebut 220 empreses importadores de 45 països i conclou este divendres a València. El pla de compradors s'ha reforçat per a obrir noves oportunitats.