La Policia Local d’Alacant posa 17 sancions en la matinada de dijous per saltar-se les mesures de seguretat

 

La Policia Local d’Alacant ha organitzat esta matinada de dijous un ampli dispositiu de vigilància per a fer front al Covid-19 amb inspeccions i controls, que s’ha tancat amb 17 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat.

 

Els agents policials van muntar entre les 00.00 i 01.30 hores un control estàtic en el carrer del Mestre Alonso, en el que es van inspeccionar 33 vehicles, i es van interposar sis actes per incompliment del toc de queda, una acta per infracció a la llei orgànica de seguretat ciutadana.

 

A demés, es va localitzar a un conductor que ha donat un resultat positiu en les proves d’alcoholèmia i ha sigut denunciat per conduir baix de les influències de l’alcohol, i a una altra persona que circulava amb un permís no vàlid en Espanya.

 

Per part seua, durant esta matinada, la Policia Local ha interposat altres huit actes per incompliment de l’ordre de confinament en diferents carrers de la ciutat, que es trobaven circulant pel carrer sense poder justificar el seu desplaçament, en la majoria dels casos dient que tornaven de casa d’algun amic o familiar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers de flors comencen a dibuixar el mantell de la Verge en una Ofrena fallera solejada

El primer dia de l'Ofrena de les Falles arranca amb milers de clavells que ja perfilen el mantell de la Verge dels Desemparats. Més de 72.200 rams i prop de 130.000 participants protagonitzen l'acte més emotiu de les festes.

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.