11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant posa 17 sancions en la matinada de dijous per saltar-se les mesures de seguretat

 

La Policia Local d’Alacant ha organitzat esta matinada de dijous un ampli dispositiu de vigilància per a fer front al Covid-19 amb inspeccions i controls, que s’ha tancat amb 17 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat.

 

Els agents policials van muntar entre les 00.00 i 01.30 hores un control estàtic en el carrer del Mestre Alonso, en el que es van inspeccionar 33 vehicles, i es van interposar sis actes per incompliment del toc de queda, una acta per infracció a la llei orgànica de seguretat ciutadana.

 

A demés, es va localitzar a un conductor que ha donat un resultat positiu en les proves d’alcoholèmia i ha sigut denunciat per conduir baix de les influències de l’alcohol, i a una altra persona que circulava amb un permís no vàlid en Espanya.

 

Per part seua, durant esta matinada, la Policia Local ha interposat altres huit actes per incompliment de l’ordre de confinament en diferents carrers de la ciutat, que es trobaven circulant pel carrer sense poder justificar el seu desplaçament, en la majoria dels casos dient que tornaven de casa d’algun amic o familiar.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.