La Policia Local d’Alacant posa 70 multes per incomplir l’estat d’alarma

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat 70 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en cases i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per a frenar la pandèmia en la ciutat.

 

D’eixes sancions, un total de 41 han sigut per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants, i s’han sancionat a sis locals per no respectar les distàncies entre taules i clients, i excedir l’aforament.

 

Els agents, durant esta nit del diumenge al dilluns han imposat 18 denúncies, de les que 12 ha sigut per incomplir l’estat d’alarma, una per consum de substàncies estupefaents i una per no portar mascareta. A demés, han pillat a quatre conductors conduint baix els efectes de l’alcohol, alçant tres diligències judicials, una d’elles en un accident de trànsit en l’avinguda d’Aguilera, i una administrativa.

 

La Policia Local en els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana també van intervindre per a dissoldre un total d‘onze festes que estaven generant molèsties i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a llevar la música.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.