La Policia Local d’Alacant posa 70 multes per incomplir l’estat d’alarma

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat 70 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en cases i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per a frenar la pandèmia en la ciutat.

 

D’eixes sancions, un total de 41 han sigut per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants, i s’han sancionat a sis locals per no respectar les distàncies entre taules i clients, i excedir l’aforament.

 

Els agents, durant esta nit del diumenge al dilluns han imposat 18 denúncies, de les que 12 ha sigut per incomplir l’estat d’alarma, una per consum de substàncies estupefaents i una per no portar mascareta. A demés, han pillat a quatre conductors conduint baix els efectes de l’alcohol, alçant tres diligències judicials, una d’elles en un accident de trànsit en l’avinguda d’Aguilera, i una administrativa.

 

La Policia Local en els dispositius itinerants organitzats el cap de setmana també van intervindre per a dissoldre un total d‘onze festes que estaven generant molèsties i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a llevar la música.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.

Pérez Llorca demana resoldre l’exclusió de les dones en la Setmana Santa de Sagunt

Juanfran Pérez Llorca defén que l'exclusió de les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha de solucionar-se, apel·lant al diàleg i a la igualtat.

Minut de silenci en la Generalitat per l’assassinat de la xiqueta Ainhara a Torrevieja

La Generalitat i les principals institucions valencianes guarden un minut de silenci en repulsa per l'assassinat de la xiqueta Ainhara, presumptament lligada a un cas de violència vicària a Torrevieja.