La Policia d’Alcoi sanciona a sis cotxes per saltar-se el tancament perimetral per a vore la neu

 

La Policia Local d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha sancionat a sis vehicles per accedir al Parc Natural de la Font Roja durant el temporal del passat cap de setmana quan la localitat patix un tancament perimetral del seu terme municipal fins al 21 de gener a causa de la situació sanitària derivada pel Covid-19.

 

La direcció del parc natural va decidir tancar l’accés «fins a la finalització del període de tancament perimetral del municipi». No obstant això, durant el passat cap de setmana, «molta gent ha intentat accedir a la Font Roja per a anar a vore la neu», segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat, Raül Llopis, ha criticat que les persones que han intentat pujar a la Font Roja «han comés una temeritat que no s’ha de tornar a repetir» i ha recordat que la carretera que dona accés al parc es troba tallada al trànsit a l’altura del Poliesportiu Francisco Laporta a causa «del perill que comportava i per a evitar massificacions en el parc».

 

Ha recalcat l’edil que en la CV-797 «només poden transitar els propietaris de les finques i personal autoritzat», pel que s’han clausurat les instal·lacions de les àrees recreatives del Parc Natural. Igualment, el Centre de Visitants estarà tancat al públic durant el tancament perimetral d’Alcoi i es mantindrà l’atenció via telemàtica, segons ha informat la direcció del Parc.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.