La Policia d’Alcoi sanciona a sis cotxes per saltar-se el tancament perimetral per a vore la neu

 

La Policia Local d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha sancionat a sis vehicles per accedir al Parc Natural de la Font Roja durant el temporal del passat cap de setmana quan la localitat patix un tancament perimetral del seu terme municipal fins al 21 de gener a causa de la situació sanitària derivada pel Covid-19.

 

La direcció del parc natural va decidir tancar l’accés «fins a la finalització del període de tancament perimetral del municipi». No obstant això, durant el passat cap de setmana, «molta gent ha intentat accedir a la Font Roja per a anar a vore la neu», segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat, Raül Llopis, ha criticat que les persones que han intentat pujar a la Font Roja «han comés una temeritat que no s’ha de tornar a repetir» i ha recordat que la carretera que dona accés al parc es troba tallada al trànsit a l’altura del Poliesportiu Francisco Laporta a causa «del perill que comportava i per a evitar massificacions en el parc».

 

Ha recalcat l’edil que en la CV-797 «només poden transitar els propietaris de les finques i personal autoritzat», pel que s’han clausurat les instal·lacions de les àrees recreatives del Parc Natural. Igualment, el Centre de Visitants estarà tancat al públic durant el tancament perimetral d’Alcoi i es mantindrà l’atenció via telemàtica, segons ha informat la direcció del Parc.

Últimes notícies

Concentracions davant els hospitals denuncien la situacion limite de la sanitat publica valenciana

UGT convoca concentracions davant hospitals de la Comunitat Valenciana per a denunciar la situacion limite de la sanitat publica, la deterioració laboral i la falta de respostes de la Conselleria.

Descobrim una de les serralleries millor valorades de València i per què tants clients la recomanen

Cerrajeros disponibles 24 hores a València. Troba els millors serveis de serralleria amb rapidesa i professionalitat.

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.