La Policia d’Alcoi sanciona a sis cotxes per saltar-se el tancament perimetral per a vore la neu

 

La Policia Local d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha sancionat a sis vehicles per accedir al Parc Natural de la Font Roja durant el temporal del passat cap de setmana quan la localitat patix un tancament perimetral del seu terme municipal fins al 21 de gener a causa de la situació sanitària derivada pel Covid-19.

 

La direcció del parc natural va decidir tancar l’accés «fins a la finalització del període de tancament perimetral del municipi». No obstant això, durant el passat cap de setmana, «molta gent ha intentat accedir a la Font Roja per a anar a vore la neu», segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat, Raül Llopis, ha criticat que les persones que han intentat pujar a la Font Roja «han comés una temeritat que no s’ha de tornar a repetir» i ha recordat que la carretera que dona accés al parc es troba tallada al trànsit a l’altura del Poliesportiu Francisco Laporta a causa «del perill que comportava i per a evitar massificacions en el parc».

 

Ha recalcat l’edil que en la CV-797 «només poden transitar els propietaris de les finques i personal autoritzat», pel que s’han clausurat les instal·lacions de les àrees recreatives del Parc Natural. Igualment, el Centre de Visitants estarà tancat al públic durant el tancament perimetral d’Alcoi i es mantindrà l’atenció via telemàtica, segons ha informat la direcció del Parc.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.