La Policia d’Alcoi sanciona a sis cotxes per saltar-se el tancament perimetral per a vore la neu

 

La Policia Local d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha sancionat a sis vehicles per accedir al Parc Natural de la Font Roja durant el temporal del passat cap de setmana quan la localitat patix un tancament perimetral del seu terme municipal fins al 21 de gener a causa de la situació sanitària derivada pel Covid-19.

 

La direcció del parc natural va decidir tancar l’accés «fins a la finalització del període de tancament perimetral del municipi». No obstant això, durant el passat cap de setmana, «molta gent ha intentat accedir a la Font Roja per a anar a vore la neu», segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat, Raül Llopis, ha criticat que les persones que han intentat pujar a la Font Roja «han comés una temeritat que no s’ha de tornar a repetir» i ha recordat que la carretera que dona accés al parc es troba tallada al trànsit a l’altura del Poliesportiu Francisco Laporta a causa «del perill que comportava i per a evitar massificacions en el parc».

 

Ha recalcat l’edil que en la CV-797 «només poden transitar els propietaris de les finques i personal autoritzat», pel que s’han clausurat les instal·lacions de les àrees recreatives del Parc Natural. Igualment, el Centre de Visitants estarà tancat al públic durant el tancament perimetral d’Alcoi i es mantindrà l’atenció via telemàtica, segons ha informat la direcció del Parc.

Últimes notícies

Xest concentra este cap de setmana 150 pilots en la recta final de l’ESBK

El Circuit Ricardo Tormo rep este cap de setmana 150 pilots per a disputar la sisena prova del Campionat d'Espanya de Superbike.

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.