La Policia d’Alcoi sanciona a sis cotxes per saltar-se el tancament perimetral per a vore la neu

 

La Policia Local d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha sancionat a sis vehicles per accedir al Parc Natural de la Font Roja durant el temporal del passat cap de setmana quan la localitat patix un tancament perimetral del seu terme municipal fins al 21 de gener a causa de la situació sanitària derivada pel Covid-19.

 

La direcció del parc natural va decidir tancar l’accés «fins a la finalització del període de tancament perimetral del municipi». No obstant això, durant el passat cap de setmana, «molta gent ha intentat accedir a la Font Roja per a anar a vore la neu», segons ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

El regidor de Seguretat, Raül Llopis, ha criticat que les persones que han intentat pujar a la Font Roja «han comés una temeritat que no s’ha de tornar a repetir» i ha recordat que la carretera que dona accés al parc es troba tallada al trànsit a l’altura del Poliesportiu Francisco Laporta a causa «del perill que comportava i per a evitar massificacions en el parc».

 

Ha recalcat l’edil que en la CV-797 «només poden transitar els propietaris de les finques i personal autoritzat», pel que s’han clausurat les instal·lacions de les àrees recreatives del Parc Natural. Igualment, el Centre de Visitants estarà tancat al públic durant el tancament perimetral d’Alcoi i es mantindrà l’atenció via telemàtica, segons ha informat la direcció del Parc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.