Un policia local de València dona positiu en coronavirus

Coronavirus Alacant

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19 | Policia Local de València

 

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19, com ha confirmat este divendres l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, que ha destacat que, després de detectar-se este cas, l’Ajuntament ha adoptat les mesures necessàries de desinfecció, aïllament de contactes i seguiment de l’activitat d’este treballador des del passat 1 de març.

 

Ribó ha facilitat esta informació en la roda de premsa que ha oferit després de la reunió celebrada este divendres per la Comissió de Seguiment del Covid-19 en el consistori de la capital valenciana. El primer edil ha afirmat que després de conéixer-se este cas positiu en la plantilla de la Policia Local, «en deu minuts es va començar a prendre mesures».

 

L’alcalde ha explicat que «la primera [mesura] va ser la desinfecció de tot el seu centre de treball amb un tractament a raig a 80 graus» i ha precisat que «la segona va ser posar en quarantena als contactes més estrets d’esta persona a les poques hores».

 

Igualment, Ribó ha agregat que la tercera mesura adoptada ha sigut «fer un seguiment de les relacions i dels contactes d’esta persona des del passat 1 de març», atés que és «important per a analitzar la possible traçabilitat dels contagis».

Últimes notícies

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.