12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un policia local de València dona positiu en coronavirus

Coronavirus Alacant

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19 | Policia Local de València

 

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19, com ha confirmat este divendres l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, que ha destacat que, després de detectar-se este cas, l’Ajuntament ha adoptat les mesures necessàries de desinfecció, aïllament de contactes i seguiment de l’activitat d’este treballador des del passat 1 de març.

 

Ribó ha facilitat esta informació en la roda de premsa que ha oferit després de la reunió celebrada este divendres per la Comissió de Seguiment del Covid-19 en el consistori de la capital valenciana. El primer edil ha afirmat que després de conéixer-se este cas positiu en la plantilla de la Policia Local, «en deu minuts es va començar a prendre mesures».

 

L’alcalde ha explicat que «la primera [mesura] va ser la desinfecció de tot el seu centre de treball amb un tractament a raig a 80 graus» i ha precisat que «la segona va ser posar en quarantena als contactes més estrets d’esta persona a les poques hores».

 

Igualment, Ribó ha agregat que la tercera mesura adoptada ha sigut «fer un seguiment de les relacions i dels contactes d’esta persona des del passat 1 de març», atés que és «important per a analitzar la possible traçabilitat dels contagis».

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.