Un policia local de València dona positiu en coronavirus

Coronavirus Alacant

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19 | Policia Local de València

 

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19, com ha confirmat este divendres l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, que ha destacat que, després de detectar-se este cas, l’Ajuntament ha adoptat les mesures necessàries de desinfecció, aïllament de contactes i seguiment de l’activitat d’este treballador des del passat 1 de març.

 

Ribó ha facilitat esta informació en la roda de premsa que ha oferit després de la reunió celebrada este divendres per la Comissió de Seguiment del Covid-19 en el consistori de la capital valenciana. El primer edil ha afirmat que després de conéixer-se este cas positiu en la plantilla de la Policia Local, «en deu minuts es va començar a prendre mesures».

 

L’alcalde ha explicat que «la primera [mesura] va ser la desinfecció de tot el seu centre de treball amb un tractament a raig a 80 graus» i ha precisat que «la segona va ser posar en quarantena als contactes més estrets d’esta persona a les poques hores».

 

Igualment, Ribó ha agregat que la tercera mesura adoptada ha sigut «fer un seguiment de les relacions i dels contactes d’esta persona des del passat 1 de març», atés que és «important per a analitzar la possible traçabilitat dels contagis».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.

València Basket i Jaime Pradilla amplien el seu contracte fins a 2028

L'ala-pivot i el club han estés un any el seu vincle, que ara finalitza en 2028. El rendiment de Pradilla en ACB i Eurolliga reforça el seu paper en el projecte.

Barcala reivindica el rècord turístic d’Alacant i demana créixer amb qualitat

Luis Barcala ha celebrat que Alacant ha encadenat rècords en 2025 i ha demanat consolidar un model sostenible. Ha avançat 113 escales i 84 milions en 2026.

Morant creu que Abascal exigix a Feijóo el model Mazón per a pactar a Aragó i Extremadura: sí a tot

Diana Morant ha acusat a Vox de voler replicar a Aragó i Extremadura el 'model Mazón' aplicat en la Comunitat Valenciana, basat en 'el fet que és tot que sí' i 'gratitud immensa'. Com a exemple, ha citat la reprovació fallida de l'alcalde d'Alacant, on Vox va demanar la seua dimissió però el va recolzar en la votació.

Mompó ha anunciat un pla per a reforçar la seguretat dels ciclistes esportius en les carreteres de València

La Diputació de València ha presentat el Pla de Foment del Cicloturisme Esportiu Segur per a augmentar la protecció en la xarxa provincial i promoure la bicicleta. El programa ha arrancat amb un pilot de senyalització dinàmica en la CV-310 entre Bétera i Nàquera.