13 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Un policia local de València dona positiu en coronavirus

Coronavirus Alacant

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19 | Policia Local de València

 

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19, com ha confirmat este divendres l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, que ha destacat que, després de detectar-se este cas, l’Ajuntament ha adoptat les mesures necessàries de desinfecció, aïllament de contactes i seguiment de l’activitat d’este treballador des del passat 1 de març.

 

Ribó ha facilitat esta informació en la roda de premsa que ha oferit després de la reunió celebrada este divendres per la Comissió de Seguiment del Covid-19 en el consistori de la capital valenciana. El primer edil ha afirmat que després de conéixer-se este cas positiu en la plantilla de la Policia Local, «en deu minuts es va començar a prendre mesures».

 

L’alcalde ha explicat que «la primera [mesura] va ser la desinfecció de tot el seu centre de treball amb un tractament a raig a 80 graus» i ha precisat que «la segona va ser posar en quarantena als contactes més estrets d’esta persona a les poques hores».

 

Igualment, Ribó ha agregat que la tercera mesura adoptada ha sigut «fer un seguiment de les relacions i dels contactes d’esta persona des del passat 1 de març», atés que és «important per a analitzar la possible traçabilitat dels contagis».

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.