Un policia local de València dona positiu en coronavirus

Coronavirus Alacant

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19 | Policia Local de València

 

Un agent de la Policia Local de València ha donat positiu en Covid-19, com ha confirmat este divendres l’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, que ha destacat que, després de detectar-se este cas, l’Ajuntament ha adoptat les mesures necessàries de desinfecció, aïllament de contactes i seguiment de l’activitat d’este treballador des del passat 1 de març.

 

Ribó ha facilitat esta informació en la roda de premsa que ha oferit després de la reunió celebrada este divendres per la Comissió de Seguiment del Covid-19 en el consistori de la capital valenciana. El primer edil ha afirmat que després de conéixer-se este cas positiu en la plantilla de la Policia Local, «en deu minuts es va començar a prendre mesures».

 

L’alcalde ha explicat que «la primera [mesura] va ser la desinfecció de tot el seu centre de treball amb un tractament a raig a 80 graus» i ha precisat que «la segona va ser posar en quarantena als contactes més estrets d’esta persona a les poques hores».

 

Igualment, Ribó ha agregat que la tercera mesura adoptada ha sigut «fer un seguiment de les relacions i dels contactes d’esta persona des del passat 1 de març», atés que és «important per a analitzar la possible traçabilitat dels contagis».

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU