La Policía multa a un cotxe amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, en Sevilla

Multes per anar més d'una persona en el cotxe

Pillats 3 adults i 5 menors dins d’un cotxe| València Diari

 

La Policia Local de Sevilla ha localitzat i sancionat esta vesprada de diumenge a un cotxe que circulava pel barri de Nervión en males condicions amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, incomplint les limitacions imposades durant l’estat d’alarma per la crisi sanitària del coronavirus.

 

Segons informa Emergències Sevilla en les seues xarxes socials, una patrulla que feia torns de vigilància per al compliment de l’estat d’alarma va detectar a un cotxe que circulava de manera irregular i realitzant ziga-zaga per l’avinguda de la Creu del Camp, motiu pel que el va parar per a verificar les circumstàncies en què es trobava el vehicle i els seus ocupants.

 

El cotxe estava en males condicions

Encara en marxa, els agents van poder comprovar a través de les bases de dades policials que el vehicle tenia la ITV caducada, portava una roda punxada i els fars trencats, a demés de què dins viatjaven diferents persones. En concret, el turisme anava conduït per una dona de 25 anys, que anava acompanyada d’altres dos dones de 28 i 30 anys i de cinc menors d’edat, quatre d’entre 2 i 9 anys i un bebé de 15 dies.

 

Davant la situació, els agents van procedir a sancionar les infraccions de trànsit i l’incompliment de les normes en vigor i van acompanyar el cotxe fins a casa a velocitat de seguretat i vigilat per dos patrulles. A la seua arribada, els agents van avisar a les tres dones que havien de complir les mesures de confinament i evitar exposar als menors a qualsevol risc de contagi.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.