La Policía multa a un cotxe amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, en Sevilla

Multes per anar més d'una persona en el cotxe

Pillats 3 adults i 5 menors dins d’un cotxe| València Diari

 

La Policia Local de Sevilla ha localitzat i sancionat esta vesprada de diumenge a un cotxe que circulava pel barri de Nervión en males condicions amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, incomplint les limitacions imposades durant l’estat d’alarma per la crisi sanitària del coronavirus.

 

Segons informa Emergències Sevilla en les seues xarxes socials, una patrulla que feia torns de vigilància per al compliment de l’estat d’alarma va detectar a un cotxe que circulava de manera irregular i realitzant ziga-zaga per l’avinguda de la Creu del Camp, motiu pel que el va parar per a verificar les circumstàncies en què es trobava el vehicle i els seus ocupants.

 

El cotxe estava en males condicions

Encara en marxa, els agents van poder comprovar a través de les bases de dades policials que el vehicle tenia la ITV caducada, portava una roda punxada i els fars trencats, a demés de què dins viatjaven diferents persones. En concret, el turisme anava conduït per una dona de 25 anys, que anava acompanyada d’altres dos dones de 28 i 30 anys i de cinc menors d’edat, quatre d’entre 2 i 9 anys i un bebé de 15 dies.

 

Davant la situació, els agents van procedir a sancionar les infraccions de trànsit i l’incompliment de les normes en vigor i van acompanyar el cotxe fins a casa a velocitat de seguretat i vigilat per dos patrulles. A la seua arribada, els agents van avisar a les tres dones que havien de complir les mesures de confinament i evitar exposar als menors a qualsevol risc de contagi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.

Un foc en una bossa d’escombraries deslliga un incendi en el centre d’Alacant: quatre atesos

Una bossa d'escombraries preses ha provocat un incendi en el número 1 de l'avinguda Alfonso El Savi. Quatre persones han sigut ateses per inhalació i dos traslladades.

Avís groc a l’interior sud i el litoral central i sud d’Alacant per vents de fins a 70 km/h

Aemet ha activat per a este dimecres l'avís groc per vent del nord-est a l'interior sud i el litoral central i sud d'Alacant, amb ratxes de fins a 70 km/h entre les 08.00 i les 18.00. En el litoral sud també regix avís per fenòmens costaners, amb força 7 i ones de tres metres.

Gandia i Solanes es disputaran el rectorat de la UV en segona volta el 12 de març

Gandia ha aconseguit un 42,69% del vot ponderat i Solanes un 38,93% en la primera volta en la UV. La segona volta se celebrarà el 12 de març.

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.