La Policía multa a un cotxe amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, en Sevilla

Multes per anar més d'una persona en el cotxe

Pillats 3 adults i 5 menors dins d’un cotxe| València Diari

 

La Policia Local de Sevilla ha localitzat i sancionat esta vesprada de diumenge a un cotxe que circulava pel barri de Nervión en males condicions amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, incomplint les limitacions imposades durant l’estat d’alarma per la crisi sanitària del coronavirus.

 

Segons informa Emergències Sevilla en les seues xarxes socials, una patrulla que feia torns de vigilància per al compliment de l’estat d’alarma va detectar a un cotxe que circulava de manera irregular i realitzant ziga-zaga per l’avinguda de la Creu del Camp, motiu pel que el va parar per a verificar les circumstàncies en què es trobava el vehicle i els seus ocupants.

 

El cotxe estava en males condicions

Encara en marxa, els agents van poder comprovar a través de les bases de dades policials que el vehicle tenia la ITV caducada, portava una roda punxada i els fars trencats, a demés de què dins viatjaven diferents persones. En concret, el turisme anava conduït per una dona de 25 anys, que anava acompanyada d’altres dos dones de 28 i 30 anys i de cinc menors d’edat, quatre d’entre 2 i 9 anys i un bebé de 15 dies.

 

Davant la situació, els agents van procedir a sancionar les infraccions de trànsit i l’incompliment de les normes en vigor i van acompanyar el cotxe fins a casa a velocitat de seguretat i vigilat per dos patrulles. A la seua arribada, els agents van avisar a les tres dones que havien de complir les mesures de confinament i evitar exposar als menors a qualsevol risc de contagi.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.