La Policía multa a un cotxe amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, en Sevilla

Multes per anar més d'una persona en el cotxe

Pillats 3 adults i 5 menors dins d’un cotxe| València Diari

 

La Policia Local de Sevilla ha localitzat i sancionat esta vesprada de diumenge a un cotxe que circulava pel barri de Nervión en males condicions amb tres adults i cinc menors, entre ells un bebé de 15 dies, incomplint les limitacions imposades durant l’estat d’alarma per la crisi sanitària del coronavirus.

 

Segons informa Emergències Sevilla en les seues xarxes socials, una patrulla que feia torns de vigilància per al compliment de l’estat d’alarma va detectar a un cotxe que circulava de manera irregular i realitzant ziga-zaga per l’avinguda de la Creu del Camp, motiu pel que el va parar per a verificar les circumstàncies en què es trobava el vehicle i els seus ocupants.

 

El cotxe estava en males condicions

Encara en marxa, els agents van poder comprovar a través de les bases de dades policials que el vehicle tenia la ITV caducada, portava una roda punxada i els fars trencats, a demés de què dins viatjaven diferents persones. En concret, el turisme anava conduït per una dona de 25 anys, que anava acompanyada d’altres dos dones de 28 i 30 anys i de cinc menors d’edat, quatre d’entre 2 i 9 anys i un bebé de 15 dies.

 

Davant la situació, els agents van procedir a sancionar les infraccions de trànsit i l’incompliment de les normes en vigor i van acompanyar el cotxe fins a casa a velocitat de seguretat i vigilat per dos patrulles. A la seua arribada, els agents van avisar a les tres dones que havien de complir les mesures de confinament i evitar exposar als menors a qualsevol risc de contagi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.