La Policia sorprén 30 jóvens que feien una festa en la residència d’estudiants La Marina de València

 

Agents de la Policia Nacional han sorprés en la matinada d’este diumenge a una trentena de jóvens que feien una festa en una habitació d’una residència d’estudiants de la ciutat de València.

 

Els agents han rebut una telefonada del 091 cap a les 00.20 hores que alertava de la celebració d’una festa amb «bastant gent» i que causava molèsties al veïnat, segons han informat fonts policials a Europa Press.

 

Diferents agents de la Policia Nacional s’han mobilitzat fins al lloc dels fets i, una volta allí, han alçat un total de 61 actes, una trentena d’elles per no portar mascareta, altres 30 per la celebració il·legal i una per desobediència i resistència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.