‘La Pollería’, els gofres amb forma fàl·lica arriben al centre de València

Pollofre

Mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’ | Instagram

 

Després de revolucionar tota la capital d’Espanya amb els gofres més populars, ‘La Pollería’ obri les seues portes este dissabte en València, en el carrer de Cavallers número 3 des de les 15.00 fins a les 18.00 hores. Els Pollofres arriben per a repartir felicitat en 17 centímetres a tots els seus habitants.

Baix el lema de «els nostres gofres són la p****, veniu a provar-los», els dolços amb massa de gofre anomenats ‘pollofres’ han revolucionat el barri madrileny de Chueca des de desembre de 2019 gràcies al seu creador Pedro Bauerbaum, de Tenerife i de només 25 anys.
 

De fet, tal va ser l’èxit que, mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’, dolços dedicats a l’òrgan femení. Però de moment només podrem disfrutar dels ‘pollofres’, que són curioses elaboracions amb forma de membre masculí que costen 3,80 euros més 50 cèntims si se li afig algun topping com Nutella, Kinder, Petit Suisse o qualsevol altre.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.