‘La Pollería’, els gofres amb forma fàl·lica arriben al centre de València

Pollofre

Mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’ | Instagram

 

Després de revolucionar tota la capital d’Espanya amb els gofres més populars, ‘La Pollería’ obri les seues portes este dissabte en València, en el carrer de Cavallers número 3 des de les 15.00 fins a les 18.00 hores. Els Pollofres arriben per a repartir felicitat en 17 centímetres a tots els seus habitants.

Baix el lema de «els nostres gofres són la p****, veniu a provar-los», els dolços amb massa de gofre anomenats ‘pollofres’ han revolucionat el barri madrileny de Chueca des de desembre de 2019 gràcies al seu creador Pedro Bauerbaum, de Tenerife i de només 25 anys.
 

De fet, tal va ser l’èxit que, mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’, dolços dedicats a l’òrgan femení. Però de moment només podrem disfrutar dels ‘pollofres’, que són curioses elaboracions amb forma de membre masculí que costen 3,80 euros més 50 cèntims si se li afig algun topping com Nutella, Kinder, Petit Suisse o qualsevol altre.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.