‘La Pollería’, els gofres amb forma fàl·lica arriben al centre de València

Pollofre

Mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’ | Instagram

 

Després de revolucionar tota la capital d’Espanya amb els gofres més populars, ‘La Pollería’ obri les seues portes este dissabte en València, en el carrer de Cavallers número 3 des de les 15.00 fins a les 18.00 hores. Els Pollofres arriben per a repartir felicitat en 17 centímetres a tots els seus habitants.

Baix el lema de «els nostres gofres són la p****, veniu a provar-los», els dolços amb massa de gofre anomenats ‘pollofres’ han revolucionat el barri madrileny de Chueca des de desembre de 2019 gràcies al seu creador Pedro Bauerbaum, de Tenerife i de només 25 anys.
 

De fet, tal va ser l’èxit que, mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’, dolços dedicats a l’òrgan femení. Però de moment només podrem disfrutar dels ‘pollofres’, que són curioses elaboracions amb forma de membre masculí que costen 3,80 euros més 50 cèntims si se li afig algun topping com Nutella, Kinder, Petit Suisse o qualsevol altre.

 

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.