‘La Pollería’, els gofres amb forma fàl·lica arriben al centre de València

Pollofre

Mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’ | Instagram

 

Després de revolucionar tota la capital d’Espanya amb els gofres més populars, ‘La Pollería’ obri les seues portes este dissabte en València, en el carrer de Cavallers número 3 des de les 15.00 fins a les 18.00 hores. Els Pollofres arriben per a repartir felicitat en 17 centímetres a tots els seus habitants.

Baix el lema de «els nostres gofres són la p****, veniu a provar-los», els dolços amb massa de gofre anomenats ‘pollofres’ han revolucionat el barri madrileny de Chueca des de desembre de 2019 gràcies al seu creador Pedro Bauerbaum, de Tenerife i de només 25 anys.
 

De fet, tal va ser l’èxit que, mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’, dolços dedicats a l’òrgan femení. Però de moment només podrem disfrutar dels ‘pollofres’, que són curioses elaboracions amb forma de membre masculí que costen 3,80 euros més 50 cèntims si se li afig algun topping com Nutella, Kinder, Petit Suisse o qualsevol altre.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.