15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

‘La Pollería’, els gofres amb forma fàl·lica arriben al centre de València

Pollofre

Mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’ | Instagram

 

Després de revolucionar tota la capital d’Espanya amb els gofres més populars, ‘La Pollería’ obri les seues portes este dissabte en València, en el carrer de Cavallers número 3 des de les 15.00 fins a les 18.00 hores. Els Pollofres arriben per a repartir felicitat en 17 centímetres a tots els seus habitants.

Baix el lema de «els nostres gofres són la p****, veniu a provar-los», els dolços amb massa de gofre anomenats ‘pollofres’ han revolucionat el barri madrileny de Chueca des de desembre de 2019 gràcies al seu creador Pedro Bauerbaum, de Tenerife i de només 25 anys.
 

De fet, tal va ser l’èxit que, mesos més tard, la mateixa cadena llança ‘La Coñería’, dolços dedicats a l’òrgan femení. Però de moment només podrem disfrutar dels ‘pollofres’, que són curioses elaboracions amb forma de membre masculí que costen 3,80 euros més 50 cèntims si se li afig algun topping com Nutella, Kinder, Petit Suisse o qualsevol altre.

 

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.