16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Dos positius en coronavirus entre els 17 migrants arribats a Alacant en pastera este dilluns

 

Dos dels 17 migrants arribats en pastera este dilluns a la ciutat d’Alacant han donat positiu en coronavirus. D’esta manera ho han confirmat fonts de la Comissaria Provincial.

 

Segons ha avançat ‘Información’, els dos positius en Covid-19 estan fent quarantena en l’Hospital General d’Alacant baix custòdia policial. Mentrestant, els altres 15 es troben a disposició d’una ONG a l’espera de la tramitació de l’expedient d’expulsió.

 

Este dilluns 29 de juny han arribat tres pasteres a les costes alacantines. A banda de l’arribada a Alacant, s’han rescatat a set persones en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i 12 més en Orihuela Costa, en la mateixa comarca.

Últimes notícies

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.