Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari d’un Centre de Salut de Castelló

Centre de Salut Rafalafena de Castelló

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut Rafalafena | Google Maps

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat diferents casos positius per coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut de Rafalafena de Castelló i ha sol·licitat la col·laboració de la Unitat Militar d’Emergències (UME) per a desinfectar les instal·lacions este mateix dijous.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, l’ambulatori obrirà este divendres en horari habitual establint un equip preparat de suport d’altres centres de salut, amb el que es garantirà l’atenció de les urgències, a demés de les consultes telefòniques.

 

Amb esta mesura, «es garantix la seguretat del personal i dels pacients i l’assistència a la població de la zona bàsica de salut, que cobrix part de la zona est de la ciutat de Castelló.

 

La Conselleria ha recordat que, després del decret d’estat d’alarma, les cites programades i no urgents en tots els centres de salut i consultoris ja havien sigut suspeses i l’atenció es feia, preferentment, de manera telefònica.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.