Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari d’un Centre de Salut de Castelló

Centre de Salut Rafalafena de Castelló

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut Rafalafena | Google Maps

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat diferents casos positius per coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut de Rafalafena de Castelló i ha sol·licitat la col·laboració de la Unitat Militar d’Emergències (UME) per a desinfectar les instal·lacions este mateix dijous.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, l’ambulatori obrirà este divendres en horari habitual establint un equip preparat de suport d’altres centres de salut, amb el que es garantirà l’atenció de les urgències, a demés de les consultes telefòniques.

 

Amb esta mesura, «es garantix la seguretat del personal i dels pacients i l’assistència a la població de la zona bàsica de salut, que cobrix part de la zona est de la ciutat de Castelló.

 

La Conselleria ha recordat que, després del decret d’estat d’alarma, les cites programades i no urgents en tots els centres de salut i consultoris ja havien sigut suspeses i l’atenció es feia, preferentment, de manera telefònica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022