Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari d’un Centre de Salut de Castelló

Centre de Salut Rafalafena de Castelló

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut Rafalafena | Google Maps

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat diferents casos positius per coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut de Rafalafena de Castelló i ha sol·licitat la col·laboració de la Unitat Militar d’Emergències (UME) per a desinfectar les instal·lacions este mateix dijous.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, l’ambulatori obrirà este divendres en horari habitual establint un equip preparat de suport d’altres centres de salut, amb el que es garantirà l’atenció de les urgències, a demés de les consultes telefòniques.

 

Amb esta mesura, «es garantix la seguretat del personal i dels pacients i l’assistència a la població de la zona bàsica de salut, que cobrix part de la zona est de la ciutat de Castelló.

 

La Conselleria ha recordat que, després del decret d’estat d’alarma, les cites programades i no urgents en tots els centres de salut i consultoris ja havien sigut suspeses i l’atenció es feia, preferentment, de manera telefònica.

Últimes notícies

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.