18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari d’un Centre de Salut de Castelló

Centre de Salut Rafalafena de Castelló

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut Rafalafena | Google Maps

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat diferents casos positius per coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut de Rafalafena de Castelló i ha sol·licitat la col·laboració de la Unitat Militar d’Emergències (UME) per a desinfectar les instal·lacions este mateix dijous.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, l’ambulatori obrirà este divendres en horari habitual establint un equip preparat de suport d’altres centres de salut, amb el que es garantirà l’atenció de les urgències, a demés de les consultes telefòniques.

 

Amb esta mesura, «es garantix la seguretat del personal i dels pacients i l’assistència a la població de la zona bàsica de salut, que cobrix part de la zona est de la ciutat de Castelló.

 

La Conselleria ha recordat que, després del decret d’estat d’alarma, les cites programades i no urgents en tots els centres de salut i consultoris ja havien sigut suspeses i l’atenció es feia, preferentment, de manera telefònica.

Últimes notícies

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.