7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari d’un Centre de Salut de Castelló

Centre de Salut Rafalafena de Castelló

Nous positius de coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut Rafalafena | Google Maps

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat diferents casos positius per coronavirus entre el personal sanitari del Centre de Salut de Rafalafena de Castelló i ha sol·licitat la col·laboració de la Unitat Militar d’Emergències (UME) per a desinfectar les instal·lacions este mateix dijous.

 

Segons ha informat la Conselleria en un comunicat, l’ambulatori obrirà este divendres en horari habitual establint un equip preparat de suport d’altres centres de salut, amb el que es garantirà l’atenció de les urgències, a demés de les consultes telefòniques.

 

Amb esta mesura, «es garantix la seguretat del personal i dels pacients i l’assistència a la població de la zona bàsica de salut, que cobrix part de la zona est de la ciutat de Castelló.

 

La Conselleria ha recordat que, després del decret d’estat d’alarma, les cites programades i no urgents en tots els centres de salut i consultoris ja havien sigut suspeses i l’atenció es feia, preferentment, de manera telefònica.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.