La presència de coronavirus en les aigües residencials de València està a nivells pareguts als d’estiu

 

La presència del coronavirus en les aigües residuals de la ciutat de València està remetent, segons les dades oferides hui per la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía. Per zones, els barris en els que s’ha trobat una major incidència són Benimàmet, Poblats Marítims, Quatre Carreres i Olivereta. Li seguixen Trànsits (Saïdia, Rascanya, Benicalap i Campanar), Extramurs i Castellar, que estan per damunt de la mitjana.

 

Les anàlisis en les aigües residuals també revelen que hi ha menys restes de Covid-19 en Eixample, el Saler, Natzaret, el Palmar i una part de Pla del Real. «Amb moltíssim esforç hem conseguit reduir la incidència del coronavirus en les aigües residuals de València fins a nivells pareguts als d’estiu», ha explicat Elisa Valía, qui també recorda que «la millor garantia perquè la tinença es mantinga i no tornem arrere és seguir amb el compliment de les normes per a contindre l’avanç la pandèmia».

 

«Les dades que oferixen les anàlisis són molt valuosos, però són especialment importants quan donen informació després d’introduir alguna modificació en les mesures per a contindre la pandèmia, com ha ocorregut recentment. Estarem molt atents a l’impacte que pot tindre l’augment de mobilitat i l’obertura d’algunes activitats econòmiques per a anticipar-nos a possibles repunts», ha conclòs la regidora.

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU