Presó per a l’autor de l’agressió d’una anciana en un portal de València

 

El jutjat d’Instrucció número 12 de València ha ordenat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per robar i agredir a l’anciana en el portal de la seua casa en València.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’home queda investigat en una causa oberta pels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Agents de la Policia Nacional van detindre en el centre de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pegar-li poques hores abans una forta punyada a una anciana per a emportar-se la seua cartera.

 

La va espentar per a intentar llevar-li la cartera

Els fets van ocórrer cap a les 14.00 hores quan els agents quefeien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a qu es dirigiren a un portal del centre de la ciutat a on s’havia produït un robatori amb violència i una dona major estava en terra sagnant.

 

En el lloc, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat sagnant pel cap, per això urgentment van sol·licitar una ambulància que la va traslladar a un hospital.

 

Els agents van descobrir que moments abans un home havia entrat en el portal darrere de la dona i la va espentar per a intentar llevar-li la cartera, i posteriorment li va donar una punyada, que la va fer caure a terra amb el cap sagnant.

 

L’home, que va conseguir emportar-se la cartera de la víctima, amb 40 euros, les targetes bancàries i el DNI, va ser detingut hores després i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.