Presó per a l’autor de l’agressió d’una anciana en un portal de València

 

El jutjat d’Instrucció número 12 de València ha ordenat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per robar i agredir a l’anciana en el portal de la seua casa en València.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’home queda investigat en una causa oberta pels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Agents de la Policia Nacional van detindre en el centre de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pegar-li poques hores abans una forta punyada a una anciana per a emportar-se la seua cartera.

 

La va espentar per a intentar llevar-li la cartera

Els fets van ocórrer cap a les 14.00 hores quan els agents quefeien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a qu es dirigiren a un portal del centre de la ciutat a on s’havia produït un robatori amb violència i una dona major estava en terra sagnant.

 

En el lloc, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat sagnant pel cap, per això urgentment van sol·licitar una ambulància que la va traslladar a un hospital.

 

Els agents van descobrir que moments abans un home havia entrat en el portal darrere de la dona i la va espentar per a intentar llevar-li la cartera, i posteriorment li va donar una punyada, que la va fer caure a terra amb el cap sagnant.

 

L’home, que va conseguir emportar-se la cartera de la víctima, amb 40 euros, les targetes bancàries i el DNI, va ser detingut hores després i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.