Presó per a l’autor de l’agressió d’una anciana en un portal de València

 

El jutjat d’Instrucció número 12 de València ha ordenat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per robar i agredir a l’anciana en el portal de la seua casa en València.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’home queda investigat en una causa oberta pels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Agents de la Policia Nacional van detindre en el centre de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pegar-li poques hores abans una forta punyada a una anciana per a emportar-se la seua cartera.

 

La va espentar per a intentar llevar-li la cartera

Els fets van ocórrer cap a les 14.00 hores quan els agents quefeien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a qu es dirigiren a un portal del centre de la ciutat a on s’havia produït un robatori amb violència i una dona major estava en terra sagnant.

 

En el lloc, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat sagnant pel cap, per això urgentment van sol·licitar una ambulància que la va traslladar a un hospital.

 

Els agents van descobrir que moments abans un home havia entrat en el portal darrere de la dona i la va espentar per a intentar llevar-li la cartera, i posteriorment li va donar una punyada, que la va fer caure a terra amb el cap sagnant.

 

L’home, que va conseguir emportar-se la cartera de la víctima, amb 40 euros, les targetes bancàries i el DNI, va ser detingut hores després i posat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.