11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Presó per a l’autor de l’agressió d’una anciana en un portal de València

 

El jutjat d’Instrucció número 12 de València ha ordenat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per robar i agredir a l’anciana en el portal de la seua casa en València.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’home queda investigat en una causa oberta pels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Agents de la Policia Nacional van detindre en el centre de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pegar-li poques hores abans una forta punyada a una anciana per a emportar-se la seua cartera.

 

La va espentar per a intentar llevar-li la cartera

Els fets van ocórrer cap a les 14.00 hores quan els agents quefeien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a qu es dirigiren a un portal del centre de la ciutat a on s’havia produït un robatori amb violència i una dona major estava en terra sagnant.

 

En el lloc, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat sagnant pel cap, per això urgentment van sol·licitar una ambulància que la va traslladar a un hospital.

 

Els agents van descobrir que moments abans un home havia entrat en el portal darrere de la dona i la va espentar per a intentar llevar-li la cartera, i posteriorment li va donar una punyada, que la va fer caure a terra amb el cap sagnant.

 

L’home, que va conseguir emportar-se la cartera de la víctima, amb 40 euros, les targetes bancàries i el DNI, va ser detingut hores després i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.