Presó per a l’autor de l’agressió d’una anciana en un portal de València

 

El jutjat d’Instrucció número 12 de València ha ordenat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut per robar i agredir a l’anciana en el portal de la seua casa en València.

 

Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’home queda investigat en una causa oberta pels delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Agents de la Policia Nacional van detindre en el centre de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, després de pegar-li poques hores abans una forta punyada a una anciana per a emportar-se la seua cartera.

 

La va espentar per a intentar llevar-li la cartera

Els fets van ocórrer cap a les 14.00 hores quan els agents quefeien labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a qu es dirigiren a un portal del centre de la ciutat a on s’havia produït un robatori amb violència i una dona major estava en terra sagnant.

 

En el lloc, els policies van localitzar a una dona d’avançada edat sagnant pel cap, per això urgentment van sol·licitar una ambulància que la va traslladar a un hospital.

 

Els agents van descobrir que moments abans un home havia entrat en el portal darrere de la dona i la va espentar per a intentar llevar-li la cartera, i posteriorment li va donar una punyada, que la va fer caure a terra amb el cap sagnant.

 

L’home, que va conseguir emportar-se la cartera de la víctima, amb 40 euros, les targetes bancàries i el DNI, va ser detingut hores després i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.