El pressupost de la Generalitat superarà per primera volta els 25.000 milions, amb un 10% més per a Sanitat

 

El projecte de pressupostos de la Generalitat per a 2021, que es presenta este divendres, superarà per primera volta els 25.000 milions d’euros, amb un 10% més d’inversió en la Conselleria de Sanitat Universal per a afrontar la pandèmia i crear 400 places estructurals.

 

D’eixa manera ho ha avançat el president, Ximo Puig, en la sessió de control en Les Corts, destacant que només tres conselleries (Sanitat, Educació i Polítiques Inclusives) depassaran també per primera volta els 14.000 milions conjuntament.

 

En concret, Sanitat augmentarà la seua dotació en més d’un 10% per a donar resposta al coronavirus «amb totes les garanties» i millorar l’atenció primària, hospitalària i la xarxa de salut pública amb els 400 nous llocs de treball permanents.

 

Les inversions sanitàries s’incrementaran un 41% fins a 145 milions. En atenció primària es construiran 20 nous centres de salut, s’ampliaran 12 i es reformaran altres cinc.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.