El presumpte assassí de Madeleine va manifestar que volia «caçar i usar» xiquets xicotets

Kate i Gerry McCann, pares de Madeleine, amb una cartell de desaparició l'any 2012

Els pares de Madeleine estan més pròxim que mai d’obtindre una resposta sobre la sort de la seua filla | València Diari

 

La desaparició de Madeleine McCann va suposar un crim mediàtic que encara continua sent un misteri 13 anys després. Ara, la policia britànica ha fet públic el nom del principal sospitós de la desaparició de la xicoteta: Christian Brueckner, un alemany de 43 anys.

 

L’acusat està complint altres penes de presó per tràfic de drogues i abusos sexuals, en moltes ocasions a xiquets. La policia va trobar, a demés, que estava a pocs quilòmetres del lloc de la desaparició durant aquella nit i que havia mantingut converses sospitoses abans i després de l’hora del crim.

 

El sospitós parla sobre «caçar i usar» a xiquets

Feia uns dies saltaven les alarmes per una conversa de l’any 2017 a on Christian B. assegurava a un conegut que sabia tot el que li havia passat a Madeleine aquella nit i el seu destí. Ara, ‘La Vanguardia’ informa sobre una macabra confessió que va compartir amb un altre amic a través d’una aplicació de missatgeria instantània. 

 

En aquella, Christian B. parlava amb el seu amic sobre el seu desig per «caçar algun xiquet i usar-lo durant dies». El conegut li responia que allò podria ser molt perillós, però l’alemany no va mostrar cap ressentiment: «Bah, després s’eliminen les proves». 

 

Imatge de Madeleine McCann, la nena de 4 anys desapareguda l'any 2007 a l'Algarve portuguès

Madeleine McCann tenia 4 anys quan va desaparéixer a la zona de Praia da Luz, en Portugal | València Diari

 

El crim, més pròxim de resoldre’s que mai

Mentres la policia britànica continua investigant este cas com una desaparició, el cos alemany no té cap dubte de què Madeleine va ser assassinada per Christian. L’alemany va néixer i viure al país germà abans de traslladar-se a Praia da Luz, justament a pocs quilòmetres de l’apartament a on es va vore per última volta a la xiqueta.

 

Tot i les diferents teories que han anat apareixent al llarg d’estos 13 anys, entre les que hi havia rumors sobre que la xiqueta estava vivint tranquil·lament en Portugal aliena a tota la situació i fins i tot posant com a principals sospitosos als seus mateixos progenitors, pareix que els pares de Madeleine estan més pròxim que mai de conéixer la realitat i posar punt final a un crim que el món està observant des de fa més d’una dècada.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.