El presumpte assassí de Madeleine va manifestar que volia «caçar i usar» xiquets xicotets

Kate i Gerry McCann, pares de Madeleine, amb una cartell de desaparició l'any 2012

Els pares de Madeleine estan més pròxim que mai d’obtindre una resposta sobre la sort de la seua filla | València Diari

 

La desaparició de Madeleine McCann va suposar un crim mediàtic que encara continua sent un misteri 13 anys després. Ara, la policia britànica ha fet públic el nom del principal sospitós de la desaparició de la xicoteta: Christian Brueckner, un alemany de 43 anys.

 

L’acusat està complint altres penes de presó per tràfic de drogues i abusos sexuals, en moltes ocasions a xiquets. La policia va trobar, a demés, que estava a pocs quilòmetres del lloc de la desaparició durant aquella nit i que havia mantingut converses sospitoses abans i després de l’hora del crim.

 

El sospitós parla sobre «caçar i usar» a xiquets

Feia uns dies saltaven les alarmes per una conversa de l’any 2017 a on Christian B. assegurava a un conegut que sabia tot el que li havia passat a Madeleine aquella nit i el seu destí. Ara, ‘La Vanguardia’ informa sobre una macabra confessió que va compartir amb un altre amic a través d’una aplicació de missatgeria instantània. 

 

En aquella, Christian B. parlava amb el seu amic sobre el seu desig per «caçar algun xiquet i usar-lo durant dies». El conegut li responia que allò podria ser molt perillós, però l’alemany no va mostrar cap ressentiment: «Bah, després s’eliminen les proves». 

 

Imatge de Madeleine McCann, la nena de 4 anys desapareguda l'any 2007 a l'Algarve portuguès

Madeleine McCann tenia 4 anys quan va desaparéixer a la zona de Praia da Luz, en Portugal | València Diari

 

El crim, més pròxim de resoldre’s que mai

Mentres la policia britànica continua investigant este cas com una desaparició, el cos alemany no té cap dubte de què Madeleine va ser assassinada per Christian. L’alemany va néixer i viure al país germà abans de traslladar-se a Praia da Luz, justament a pocs quilòmetres de l’apartament a on es va vore per última volta a la xiqueta.

 

Tot i les diferents teories que han anat apareixent al llarg d’estos 13 anys, entre les que hi havia rumors sobre que la xiqueta estava vivint tranquil·lament en Portugal aliena a tota la situació i fins i tot posant com a principals sospitosos als seus mateixos progenitors, pareix que els pares de Madeleine estan més pròxim que mai de conéixer la realitat i posar punt final a un crim que el món està observant des de fa més d’una dècada.

Últimes notícies

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.