17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

El presumpte assassí de Madeleine va manifestar que volia «caçar i usar» xiquets xicotets

Kate i Gerry McCann, pares de Madeleine, amb una cartell de desaparició l'any 2012

Els pares de Madeleine estan més pròxim que mai d’obtindre una resposta sobre la sort de la seua filla | València Diari

 

La desaparició de Madeleine McCann va suposar un crim mediàtic que encara continua sent un misteri 13 anys després. Ara, la policia britànica ha fet públic el nom del principal sospitós de la desaparició de la xicoteta: Christian Brueckner, un alemany de 43 anys.

 

L’acusat està complint altres penes de presó per tràfic de drogues i abusos sexuals, en moltes ocasions a xiquets. La policia va trobar, a demés, que estava a pocs quilòmetres del lloc de la desaparició durant aquella nit i que havia mantingut converses sospitoses abans i després de l’hora del crim.

 

El sospitós parla sobre «caçar i usar» a xiquets

Feia uns dies saltaven les alarmes per una conversa de l’any 2017 a on Christian B. assegurava a un conegut que sabia tot el que li havia passat a Madeleine aquella nit i el seu destí. Ara, ‘La Vanguardia’ informa sobre una macabra confessió que va compartir amb un altre amic a través d’una aplicació de missatgeria instantània. 

 

En aquella, Christian B. parlava amb el seu amic sobre el seu desig per «caçar algun xiquet i usar-lo durant dies». El conegut li responia que allò podria ser molt perillós, però l’alemany no va mostrar cap ressentiment: «Bah, després s’eliminen les proves». 

 

Imatge de Madeleine McCann, la nena de 4 anys desapareguda l'any 2007 a l'Algarve portuguès

Madeleine McCann tenia 4 anys quan va desaparéixer a la zona de Praia da Luz, en Portugal | València Diari

 

El crim, més pròxim de resoldre’s que mai

Mentres la policia britànica continua investigant este cas com una desaparició, el cos alemany no té cap dubte de què Madeleine va ser assassinada per Christian. L’alemany va néixer i viure al país germà abans de traslladar-se a Praia da Luz, justament a pocs quilòmetres de l’apartament a on es va vore per última volta a la xiqueta.

 

Tot i les diferents teories que han anat apareixent al llarg d’estos 13 anys, entre les que hi havia rumors sobre que la xiqueta estava vivint tranquil·lament en Portugal aliena a tota la situació i fins i tot posant com a principals sospitosos als seus mateixos progenitors, pareix que els pares de Madeleine estan més pròxim que mai de conéixer la realitat i posar punt final a un crim que el món està observant des de fa més d’una dècada.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.