El presumpte assassí de Madeleine va manifestar que volia «caçar i usar» xiquets xicotets

Kate i Gerry McCann, pares de Madeleine, amb una cartell de desaparició l'any 2012

Els pares de Madeleine estan més pròxim que mai d’obtindre una resposta sobre la sort de la seua filla | València Diari

 

La desaparició de Madeleine McCann va suposar un crim mediàtic que encara continua sent un misteri 13 anys després. Ara, la policia britànica ha fet públic el nom del principal sospitós de la desaparició de la xicoteta: Christian Brueckner, un alemany de 43 anys.

 

L’acusat està complint altres penes de presó per tràfic de drogues i abusos sexuals, en moltes ocasions a xiquets. La policia va trobar, a demés, que estava a pocs quilòmetres del lloc de la desaparició durant aquella nit i que havia mantingut converses sospitoses abans i després de l’hora del crim.

 

El sospitós parla sobre «caçar i usar» a xiquets

Feia uns dies saltaven les alarmes per una conversa de l’any 2017 a on Christian B. assegurava a un conegut que sabia tot el que li havia passat a Madeleine aquella nit i el seu destí. Ara, ‘La Vanguardia’ informa sobre una macabra confessió que va compartir amb un altre amic a través d’una aplicació de missatgeria instantània. 

 

En aquella, Christian B. parlava amb el seu amic sobre el seu desig per «caçar algun xiquet i usar-lo durant dies». El conegut li responia que allò podria ser molt perillós, però l’alemany no va mostrar cap ressentiment: «Bah, després s’eliminen les proves». 

 

Imatge de Madeleine McCann, la nena de 4 anys desapareguda l'any 2007 a l'Algarve portuguès

Madeleine McCann tenia 4 anys quan va desaparéixer a la zona de Praia da Luz, en Portugal | València Diari

 

El crim, més pròxim de resoldre’s que mai

Mentres la policia britànica continua investigant este cas com una desaparició, el cos alemany no té cap dubte de què Madeleine va ser assassinada per Christian. L’alemany va néixer i viure al país germà abans de traslladar-se a Praia da Luz, justament a pocs quilòmetres de l’apartament a on es va vore per última volta a la xiqueta.

 

Tot i les diferents teories que han anat apareixent al llarg d’estos 13 anys, entre les que hi havia rumors sobre que la xiqueta estava vivint tranquil·lament en Portugal aliena a tota la situació i fins i tot posant com a principals sospitosos als seus mateixos progenitors, pareix que els pares de Madeleine estan més pròxim que mai de conéixer la realitat i posar punt final a un crim que el món està observant des de fa més d’una dècada.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU