El presumpte assassí de Madeleine va manifestar que volia «caçar i usar» xiquets xicotets

Kate i Gerry McCann, pares de Madeleine, amb una cartell de desaparició l'any 2012

Els pares de Madeleine estan més pròxim que mai d’obtindre una resposta sobre la sort de la seua filla | València Diari

 

La desaparició de Madeleine McCann va suposar un crim mediàtic que encara continua sent un misteri 13 anys després. Ara, la policia britànica ha fet públic el nom del principal sospitós de la desaparició de la xicoteta: Christian Brueckner, un alemany de 43 anys.

 

L’acusat està complint altres penes de presó per tràfic de drogues i abusos sexuals, en moltes ocasions a xiquets. La policia va trobar, a demés, que estava a pocs quilòmetres del lloc de la desaparició durant aquella nit i que havia mantingut converses sospitoses abans i després de l’hora del crim.

 

El sospitós parla sobre «caçar i usar» a xiquets

Feia uns dies saltaven les alarmes per una conversa de l’any 2017 a on Christian B. assegurava a un conegut que sabia tot el que li havia passat a Madeleine aquella nit i el seu destí. Ara, ‘La Vanguardia’ informa sobre una macabra confessió que va compartir amb un altre amic a través d’una aplicació de missatgeria instantània. 

 

En aquella, Christian B. parlava amb el seu amic sobre el seu desig per «caçar algun xiquet i usar-lo durant dies». El conegut li responia que allò podria ser molt perillós, però l’alemany no va mostrar cap ressentiment: «Bah, després s’eliminen les proves». 

 

Imatge de Madeleine McCann, la nena de 4 anys desapareguda l'any 2007 a l'Algarve portuguès

Madeleine McCann tenia 4 anys quan va desaparéixer a la zona de Praia da Luz, en Portugal | València Diari

 

El crim, més pròxim de resoldre’s que mai

Mentres la policia britànica continua investigant este cas com una desaparició, el cos alemany no té cap dubte de què Madeleine va ser assassinada per Christian. L’alemany va néixer i viure al país germà abans de traslladar-se a Praia da Luz, justament a pocs quilòmetres de l’apartament a on es va vore per última volta a la xiqueta.

 

Tot i les diferents teories que han anat apareixent al llarg d’estos 13 anys, entre les que hi havia rumors sobre que la xiqueta estava vivint tranquil·lament en Portugal aliena a tota la situació i fins i tot posant com a principals sospitosos als seus mateixos progenitors, pareix que els pares de Madeleine estan més pròxim que mai de conéixer la realitat i posar punt final a un crim que el món està observant des de fa més d’una dècada.

Últimes notícies

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.