Primark llança 4 paletes d’ombra d’ulls, una per a cada ocasió

Des que Primark va llançar la seua pròpia línia de maquillatge i productes de bellesa, les clientes no han deixat d’adquirir-los, ja que és una aposta segura gràcies a la gran qualitat-preu del producte.

 

En qüestió de maquillatge, l’última novetat de Primark segur que arrasarà amb tot el seu ‘stock’, ja que és un encert si vols aconseguir tot tipus de ‘look’ tant de dia com de nit.

  

Es tracta de quatre paletes diferents d’ombres d’ulls, cada una amb 12 colors diferents a un preu de només 6 euros cadascuna. Cadascuna de les paletes d’ombra d’ulls correspon a una gamma de colors específica; així, trobem les que són de textura ‘mate’, les ‘shimmer’ o les de tons metàl·lics.

 

Una ombra d’ull per a cada ocasió

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We’re in the mood for Nude Bag this 12-shade palette for only £4/€6/$7 (yep, really!) #PrimarkBeauty #eyeshadow #eyelook

Una publicación compartida de Primark Beauty (@primark.beauty) el

 

Si fem un recorregut per cadascuna de les paletes, que recordem només valen 6 euros, la primera que trobem és la ‘Nude Basics’, que servix per a crear ‘looks’ molt naturals, seguint el mateix to de pell i amb alguns tons per donar un punt de color.

 

 

L’altre que trobem és la paleta ‘Tropical Storm’. Aquesta, és ideal per xiques més atrevides i sobretot per a les cites nocturnes o festes. Els protagonistes d’aquesta paleta d’ombres són els tons seductors i fulgurants, com el negre ‘mate’ o el roig brillant, per aconseguir un efecte dramàtic i amb caràcter.

  

‘Wild love’, o amor salvatge, és una paleta d’ombres càlides, en la qual predominen els colors d’una posta de sol una vesprada d’estiu. En definitiva, els colors ataronjats i rosats són els protagonistes d’aquesta paleta.

  

Per últim, ‘gold Rush’ és la paleta per excel·lència dels daurats. Amb ell tindràs una mirada il·luminada i brillant, ja que els tons que hi predominen són els encarregats de ressaltar la mirada: colors daurat i ocres.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.