12.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Primark llança 4 paletes d’ombra d’ulls, una per a cada ocasió

Des que Primark va llançar la seua pròpia línia de maquillatge i productes de bellesa, les clientes no han deixat d’adquirir-los, ja que és una aposta segura gràcies a la gran qualitat-preu del producte.

 

En qüestió de maquillatge, l’última novetat de Primark segur que arrasarà amb tot el seu ‘stock’, ja que és un encert si vols aconseguir tot tipus de ‘look’ tant de dia com de nit.

  

Es tracta de quatre paletes diferents d’ombres d’ulls, cada una amb 12 colors diferents a un preu de només 6 euros cadascuna. Cadascuna de les paletes d’ombra d’ulls correspon a una gamma de colors específica; així, trobem les que són de textura ‘mate’, les ‘shimmer’ o les de tons metàl·lics.

 

Una ombra d’ull per a cada ocasió

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We’re in the mood for Nude Bag this 12-shade palette for only £4/€6/$7 (yep, really!) #PrimarkBeauty #eyeshadow #eyelook

Una publicación compartida de Primark Beauty (@primark.beauty) el

 

Si fem un recorregut per cadascuna de les paletes, que recordem només valen 6 euros, la primera que trobem és la ‘Nude Basics’, que servix per a crear ‘looks’ molt naturals, seguint el mateix to de pell i amb alguns tons per donar un punt de color.

 

 

L’altre que trobem és la paleta ‘Tropical Storm’. Aquesta, és ideal per xiques més atrevides i sobretot per a les cites nocturnes o festes. Els protagonistes d’aquesta paleta d’ombres són els tons seductors i fulgurants, com el negre ‘mate’ o el roig brillant, per aconseguir un efecte dramàtic i amb caràcter.

  

‘Wild love’, o amor salvatge, és una paleta d’ombres càlides, en la qual predominen els colors d’una posta de sol una vesprada d’estiu. En definitiva, els colors ataronjats i rosats són els protagonistes d’aquesta paleta.

  

Per últim, ‘gold Rush’ és la paleta per excel·lència dels daurats. Amb ell tindràs una mirada il·luminada i brillant, ja que els tons que hi predominen són els encarregats de ressaltar la mirada: colors daurat i ocres.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.