10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Primark llança 4 paletes d’ombra d’ulls, una per a cada ocasió

Des que Primark va llançar la seua pròpia línia de maquillatge i productes de bellesa, les clientes no han deixat d’adquirir-los, ja que és una aposta segura gràcies a la gran qualitat-preu del producte.

 

En qüestió de maquillatge, l’última novetat de Primark segur que arrasarà amb tot el seu ‘stock’, ja que és un encert si vols aconseguir tot tipus de ‘look’ tant de dia com de nit.

  

Es tracta de quatre paletes diferents d’ombres d’ulls, cada una amb 12 colors diferents a un preu de només 6 euros cadascuna. Cadascuna de les paletes d’ombra d’ulls correspon a una gamma de colors específica; així, trobem les que són de textura ‘mate’, les ‘shimmer’ o les de tons metàl·lics.

 

Una ombra d’ull per a cada ocasió

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We’re in the mood for Nude Bag this 12-shade palette for only £4/€6/$7 (yep, really!) #PrimarkBeauty #eyeshadow #eyelook

Una publicación compartida de Primark Beauty (@primark.beauty) el

 

Si fem un recorregut per cadascuna de les paletes, que recordem només valen 6 euros, la primera que trobem és la ‘Nude Basics’, que servix per a crear ‘looks’ molt naturals, seguint el mateix to de pell i amb alguns tons per donar un punt de color.

 

 

L’altre que trobem és la paleta ‘Tropical Storm’. Aquesta, és ideal per xiques més atrevides i sobretot per a les cites nocturnes o festes. Els protagonistes d’aquesta paleta d’ombres són els tons seductors i fulgurants, com el negre ‘mate’ o el roig brillant, per aconseguir un efecte dramàtic i amb caràcter.

  

‘Wild love’, o amor salvatge, és una paleta d’ombres càlides, en la qual predominen els colors d’una posta de sol una vesprada d’estiu. En definitiva, els colors ataronjats i rosats són els protagonistes d’aquesta paleta.

  

Per últim, ‘gold Rush’ és la paleta per excel·lència dels daurats. Amb ell tindràs una mirada il·luminada i brillant, ja que els tons que hi predominen són els encarregats de ressaltar la mirada: colors daurat i ocres.

Últimes notícies

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.

El Llevant va trencar la seua mala ratxa en el Ciutat amb un gol en el 96′ davant l’Elx

Una miqueta d'Alan Matturro en el 96' va donar al Llevant el seu primer triomf del curs en el Ciutat de València, 3-2 a l'Elx. Malgrat l'alleujament, seguix com a pitjor local de LaLiga amb 1-3-5 i 11-20 en gols.

Sense rastre del veler perdut entre Gandia i Guardamar després de dies de busca

Salvament Marítim ha donat per conclòs sense resultats el rastreig per mar i aire del veler 'Admirante', que va salpar el 15 de gener de Gandia cap a Guardamar. Es mantenen avisos a navegants i l'operatiu es reactivaria davant qualsevol pista.

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.