9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Primark llança 4 paletes d’ombra d’ulls, una per a cada ocasió

Des que Primark va llançar la seua pròpia línia de maquillatge i productes de bellesa, les clientes no han deixat d’adquirir-los, ja que és una aposta segura gràcies a la gran qualitat-preu del producte.

 

En qüestió de maquillatge, l’última novetat de Primark segur que arrasarà amb tot el seu ‘stock’, ja que és un encert si vols aconseguir tot tipus de ‘look’ tant de dia com de nit.

  

Es tracta de quatre paletes diferents d’ombres d’ulls, cada una amb 12 colors diferents a un preu de només 6 euros cadascuna. Cadascuna de les paletes d’ombra d’ulls correspon a una gamma de colors específica; així, trobem les que són de textura ‘mate’, les ‘shimmer’ o les de tons metàl·lics.

 

Una ombra d’ull per a cada ocasió

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We’re in the mood for Nude Bag this 12-shade palette for only £4/€6/$7 (yep, really!) #PrimarkBeauty #eyeshadow #eyelook

Una publicación compartida de Primark Beauty (@primark.beauty) el

 

Si fem un recorregut per cadascuna de les paletes, que recordem només valen 6 euros, la primera que trobem és la ‘Nude Basics’, que servix per a crear ‘looks’ molt naturals, seguint el mateix to de pell i amb alguns tons per donar un punt de color.

 

 

L’altre que trobem és la paleta ‘Tropical Storm’. Aquesta, és ideal per xiques més atrevides i sobretot per a les cites nocturnes o festes. Els protagonistes d’aquesta paleta d’ombres són els tons seductors i fulgurants, com el negre ‘mate’ o el roig brillant, per aconseguir un efecte dramàtic i amb caràcter.

  

‘Wild love’, o amor salvatge, és una paleta d’ombres càlides, en la qual predominen els colors d’una posta de sol una vesprada d’estiu. En definitiva, els colors ataronjats i rosats són els protagonistes d’aquesta paleta.

  

Per últim, ‘gold Rush’ és la paleta per excel·lència dels daurats. Amb ell tindràs una mirada il·luminada i brillant, ja que els tons que hi predominen són els encarregats de ressaltar la mirada: colors daurat i ocres.

Últimes notícies

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.

Alfafar: el retard en la reconstrucció postdana afecta a la salut mental veïnal

Un informe municipal, elaborat amb la Universitat de València, conclou que la falta d'avanços després de la DANA manté actius símptomes d'ansietat, estrés i depressió. Orba i Alfalares concentren l'impacte i es reclama accelerar les reparacions.

Elgezabal ja treballa parcialment amb el grup després d’operar-se el genoll dret

Unai Elgezabal va començar este dimecres a integrar-se de manera parcial en els entrenaments del Llevant després d'una artroscòpia amb meniscectomía parcial en el genoll dret. El central avança en la seua readaptació després del trencament de menisc patida davant l'Athletic.

La grip baixa un 13,6% en la Comunitat Valenciana fins a 75,7 casos; el VRS repunta i la covid és nul·la

La incidència de grip descendix un 13,6% fins a 75,7 casos per 100.000 en la Comunitat Valenciana, mentres el VRS puja i la covid queda en zero. El total d'infeccions respiratòries també retrocedix.

Mor Brad Branson, primera gran estrela del València Basket

L'exjugador estatunidenc ha mort als 67 anys. València Basket va anunciar un minut de silenci i va subratllar el seu impacte com a referent del club.

Neva a l’interior de Castelló i les ratxes de vent aconseguixen 124 km/h

Les zones altes de Castelló han registrat neu i les ratxes de vent han superat els 100 km/h, amb 124 a Xodos i 121 a Xixona. Aemet preveu empitjorament a partir de migdia.