Primark llança 4 paletes d’ombra d’ulls, una per a cada ocasió

Des que Primark va llançar la seua pròpia línia de maquillatge i productes de bellesa, les clientes no han deixat d’adquirir-los, ja que és una aposta segura gràcies a la gran qualitat-preu del producte.

 

En qüestió de maquillatge, l’última novetat de Primark segur que arrasarà amb tot el seu ‘stock’, ja que és un encert si vols aconseguir tot tipus de ‘look’ tant de dia com de nit.

  

Es tracta de quatre paletes diferents d’ombres d’ulls, cada una amb 12 colors diferents a un preu de només 6 euros cadascuna. Cadascuna de les paletes d’ombra d’ulls correspon a una gamma de colors específica; així, trobem les que són de textura ‘mate’, les ‘shimmer’ o les de tons metàl·lics.

 

Una ombra d’ull per a cada ocasió

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We’re in the mood for Nude Bag this 12-shade palette for only £4/€6/$7 (yep, really!) #PrimarkBeauty #eyeshadow #eyelook

Una publicación compartida de Primark Beauty (@primark.beauty) el

 

Si fem un recorregut per cadascuna de les paletes, que recordem només valen 6 euros, la primera que trobem és la ‘Nude Basics’, que servix per a crear ‘looks’ molt naturals, seguint el mateix to de pell i amb alguns tons per donar un punt de color.

 

 

L’altre que trobem és la paleta ‘Tropical Storm’. Aquesta, és ideal per xiques més atrevides i sobretot per a les cites nocturnes o festes. Els protagonistes d’aquesta paleta d’ombres són els tons seductors i fulgurants, com el negre ‘mate’ o el roig brillant, per aconseguir un efecte dramàtic i amb caràcter.

  

‘Wild love’, o amor salvatge, és una paleta d’ombres càlides, en la qual predominen els colors d’una posta de sol una vesprada d’estiu. En definitiva, els colors ataronjats i rosats són els protagonistes d’aquesta paleta.

  

Per últim, ‘gold Rush’ és la paleta per excel·lència dels daurats. Amb ell tindràs una mirada il·luminada i brillant, ja que els tons que hi predominen són els encarregats de ressaltar la mirada: colors daurat i ocres.

Últimes notícies

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.